PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Psv’er Ben je in goede en in slechte tijden anders had je voor Ajax moeten worden ( zou ook een mooie spreuk op een tegeltje zijn, misschien iets voor de fanstore).

voetbal is nu eenmaal geen exacte wetenschap en heeft vele waarheden , het kan ook zeer snel verkeren niet alleen negatief maar ook terug positief (hoop doet leven )
 
Ik hoop gewoon op een mooie pot voetbal! Daar ben ik aan toe, lekker in het stadion zitten genieten. En of we dan met 4-3 winnen of 8-0 maakt me geen reet uit
 
Nou vooruit....laat ik na al die misere van de afgelopen weken nu maar eens positief zijn naar Mark en zijn jongens....hopelijk zijn Mark en de spelers door schade en schande nu eindelijk wijzer geworden en aangezien we thuis spelen, moet een winst toch zeker realistisch te noemen zijn. Ik houd het op een eindstand van 3-1...
 
Met deze selectie en de huidige vorm lijkt iedere pot vooraf lastig, maar ik laat me graag verrassen
 
MvB zit vanavond voor de laatste keer op de bank... schijnt al iets besloten te zijn door de RvC. We zullen zien

:unsure: Staat hij daarna weer op het veld? :confused: ;)

Lijkt me overigens onzin. Als PSV vanavond wint blijft van Bommel zeker trainer/coach.
En bovendien heeft de RVC hierover niets te besluiten. Toon Gerbrands wel en als Toon het niet wil zullen ze Toon ook moeten ontslaan.
 
Ik verwacht eigenlijk den getergde ploeg. Ajax onderuit, thuis tegen Fortuna.. als er een moment is om te signalen van herstel te laten zien dan is dat nu.

Ik hoop het met je mee. Ik heb die hoop ieder keer weer, maar vooralsnog komt het er niet uit.
 
Drie punten zijn natuurlijk een vereiste. De uitslag kan mij eerlijk gezegd niets uitmaken.

Veel belangrijker vind ik dat het spel een positieve lijn laat zien. Spelvreugde, tempo en het creëren van kansen. Laat maar eens zien dat er nog wel iets mogelijk is met deze spelers en staf.
Dat er iets mogelijk is, hheeft de selectie wel bewezen met prima eerste helften tegen Heerenveen en Emmen. Ze moeten laten zien dat ze dit een hele wedstrijd vol kunnen houden. En als ze dat kunnen en doen, wordt het een makkelijke grote overwinning.
 
:unsure: Staat hij daarna weer op het veld? :confused: ;)

Lijkt me overigens onzin. Als PSV vanavond wint blijft van Bommel zeker trainer/coach.
En bovendien heeft de RVC hierover niets te besluiten. Toon Gerbrands wel en als Toon het niet wil zullen ze Toon ook moeten ontslaan.

Lijkt mij geen onzin, maar we zullen zien. Verhaal komt Uit omgeving van RvC. Meer kan ik er ook niet over zeggen, maar we zullen zien. Ik denk, gezien de opmerkingen van Toon deze week dat het best wel eens het geval zou kunnen zijn. Ongeacht de prestatie tegen Fortuna Sittard, waarvan ik overigens niet veel verwacht gezien de verwachte opstelling vanavond. Mark heeft niet veel geleerd van zijn fouten heb ik het idee.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan