PSV - Fortuna Sittard | Zaterdag 7 december | Eindstand 5-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Guti op rechts dus, neem ik aan - of Thomas punt naar achteren? Liep dat een beetje?

Weinig verschil, eerlijk gezegd. Rosario speelde niet goed, Guti laat niet zien dat hij beter is. Rosario probeert nog wel eens iets, wat soms fout gaat. Guti probeert zelden iets. Voegt ook niets toe. Waar Hendrix tenminste nog werk verricht en de beuk erin gooit, waar Rosario nog wel eens probeert een aanval op te zetten, daar verstopt Guti zich. Af en toe een goede interceptie, af en toe een pass, maar vaak balverlies, verloren duels en te weinig passie.
Het enige wat ie echt goed controleert, is zijn elastiekje om zijn haar op de plek te houden. Dat wel.
 
:unsure: En de RVC lekt dat naar jouw familielid en die lekt het weer naar jou en jij zet dat hier op het forum. :rolleyes: :ROFL:

Nou een knappe RVC die Mark van Bommel gaat ontslaan direct na een 5-0 overwinning. :zien:

je weet hoe dat soort dingen gaan toch. Mark zit op de wip. Nog 1 mispeer en hij staat buiten. Maar dat had je zo ook wel kunnen raden toch?
 
je weet hoe dat soort dingen gaan toch. Mark zit op de wip. Nog 1 mispeer en hij staat buiten. Maar dat had je zo ook wel kunnen raden toch?

Je zei heel stellig dat ongeacht de prestatie tegen Fortuna Sittard ... En dat er al iets besloten zou zijn door de RVC. :rolleyes:

Lijkt mij geen onzin, maar we zullen zien. Verhaal komt Uit omgeving van RvC. Meer kan ik er ook niet over zeggen, maar we zullen zien. Ik denk, gezien de opmerkingen van Toon deze week dat het best wel eens het geval zou kunnen zijn. Ongeacht de prestatie tegen Fortuna Sittard, waarvan ik overigens niet veel verwacht gezien de verwachte opstelling vanavond. Mark heeft niet veel geleerd van zijn fouten heb ik het idee.

MvB zit vanavond voor de laatste keer op de bank... schijnt al iets besloten te zijn door de RvC. We zullen zien

Nou ik ben benieuwd. :lmao:
 
Je zei heel stellig dat ongeacht de prestatie tegen Fortuna Sittard ... En dat er al iets besloten zou zijn door de RVC. :rolleyes:





Nou ik ben benieuwd. :lmao:

besluit is ook genomen naar het schijnt maar a: ik was er niet bij en b: na een 5-0 overwinning je coach wegsturen zou veel onrust veroorzaken toch?!
Het is geen exacte wetenschap hoor. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat bij een slecht resultaat deze week van Bommel buiten gaat. Niet na gisteren (logisch lijkt me)! Als je me daar op wil vangen 👏🏻🤦🏼‍♂️
 
besluit is ook genomen naar het schijnt maar a: ik was er niet bij en b: na een 5-0 overwinning je coach wegsturen zou veel onrust veroorzaken toch?!
Het is geen exacte wetenschap hoor. Maar ik ben er heilig van overtuigd dat bij een slecht resultaat deze week van Bommel buiten gaat. Niet na gisteren (logisch lijkt me)! Als je me daar op wil vangen 👏🏻🤦🏼‍♂️

Jij vangt jezelf. ;)
Ja ooit zal van Bommel geen trainer/coach van PSV meer zijn. :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan