PSV - Fortuna Sittard | Woensdag 15 december | Eindstand: 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Net de samenvatting gekeken. Max leek het daarin niet slecht te doen. Lekker voor Doan, die goals. Wat me vooral opviel was de erbarmelijke staat van het veld. Wat is daar aan de hand. Eerst had PSV een van de beste velden van Nederland, laatste nieuwe technieken toegepast etc., maar nu lijkt het wel alsof die grasplaggen helemaal los liggen van het stukje bodem. Zag er echt dramatisch slecht uit.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Net de samenvatting gekeken. Max leek het daarin niet slecht te doen. Lekker voor Doan, die goals. Wat me vooral opviel was de erbarmelijke staat van het veld. Wat is daar aan de hand. Eerst had PSV een van de beste velden van Nederland, laatste nieuwe technieken toegepast etc., maar nu lijkt het wel alsof die grasplaggen helemaal los liggen van het stukje bodem. Zag er echt dramatisch slecht uit.
Is wel vaker in de winter bij PSV. Paar jaar geleden was het nog veel erger, zoals bij deze legendarische pot in 2014:

 
Ik heb niks kunnen zien, maar wat leuk dat Doan weer goed was. Verder prettig dat we door zijn zonder veel gedoe, en leuk dat Romero en Richie weer minuten mochten maken.
Duidelijk dat je niks gezien hebt. Er was werkelijk waar niets goed aan deze pot en deze spelers. Ook Doan was op 2 schoten na niks. Ja, PSV is door. Maar dit was echt niveau bal op het dak.

Irritant dat Perez aangaf dat hij weinig tot niks verwachtte van PSV, maar tekenend voor het matige spel van PSV.
 
Duidelijk dat je niks gezien hebt. Er was werkelijk waar niets goed aan deze pot en deze spelers. Ook Doan was op 2 schoten na niks. Ja, PSV is door. Maar dit was echt niveau bal op het dak.

Irritant dat Perez aangaf dat hij weinig tot niks verwachtte van PSV, maar tekenend voor het matige spel van PSV.
Een ploeg die het allemaal op z;n gemakkie wilde doen tegen een ploeg die een B-ploeg stuurde, omdat ze alles op de competitie mikten. Nee, dit was echt een matige pot inderdaad.
 
Een ploeg die het allemaal op z;n gemakkie wilde doen tegen een ploeg die een B-ploeg stuurde, omdat ze alles op de competitie mikten. Nee, dit was echt een matige pot inderdaad.
Op z'n gemakkie is al niet leuk voor de fans. Maar veel te veel passes kwamen niet aan. En ik hoopte nog op een invalbeurt van Gakpo, maar die had beter ook een vrije dag kunnen nemen.
 
Op z'n gemakkie is al niet leuk voor de fans. Maar veel te veel passes kwamen niet aan. En ik hoopte nog op een invalbeurt van Gakpo, maar die had beter ook een vrije dag kunnen nemen.
Zo veel passes met nét een vervelende stuit waardoor het lastiger is om de bal aan te nemen. Al zie je ze ook warm lopen bij zo'n rondootje zie je ook dat al die passjes hoog moeten en allemaal mooi.

Laat ze maar eens trainen in een rondo waar gefocust wordt op de bal laag houden. Daarmee wordt het spel ook veel sneller als dat goed gaat
 
Feestopstelling. Het is dat Drommel ooit al veldvoetballer was, anders had Schmidt hem gisteren in de spits gezet en Maxi in de goal.
Misschien is dat wel de oplossing voor het doelmannenprobleem en het spitsenprobleem.. Zou het veel schelen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan