PSV - Fortuna Sittard | vrijdag 31 oktober 20:00 | Eindstand 5-2

Als het goed is wordt het 5-1. laatste 3 wedstrijden werd het 2-1,3-1,4-1.....
Mag uiteraard wel, graag zelfs, maar ik zal blij zijn met elke driepunter tegen een ongetwijfeld lastig Fortuna van Buys , zo kort voor de CL.

G4mzDwQWEAA0CdC

Til nog steeds in de spits.
Winnen PSV
:PSV:

Allemaal leuk maar zal me niks verbazen als Pepi weg wilt in de winter. Vertel in Amerika maar eens dat je gepasseerd wordt door Guus Til.
Iedereen zal zeggen Til doet het leuk maar zodra Pepi er 3 inschiet zijn we Til weer vergeten. Stel hem dan ook op.

Allemaal leuk maar zal me niks verbazen als Pepi weg wilt in de winter. Vertel in Amerika maar eens dat je gepasseerd wordt door Guus Til.
Iedereen zal zeggen Til doet het leuk maar zodra Pepi er 3 inschiet zijn we Til weer vergeten. Stel hem dan ook op.
Maar waarom het omgooien? Til vult het aardig in. zeker normaal in deze potjes. Voordeel is dat Saibari gewoon veel beter kan spelen (blijkbaar) met Til daar.

Ik ben het minste fan van Til hier, maar zie de afgelopen wedstrijden wel zijn meerwaarde.

Maar waarom het omgooien? Til vult het aardig in. zeker normaal in deze potjes. Voordeel is dat Saibari gewoon veel beter kan spelen (blijkbaar) met Til daar.

Ik ben het minste fan van Til hier, maar zie de afgelopen wedstrijden wel zijn meerwaarde.
Als je zo redeneert komt Pepei niet meer aan de bak en speelt Guus Til het hele seizoen in de spits.

Zelfde als ik op vakantie ga en mijn vervanger doet het prima en ik ben mijn functie kwijt. Pepi is gewoon de eerste spits en hoort te spelen indien fit.

En dan? Pepi zal zelf ook moeten snappen dat als hij het wilt maken, dit erbij hoort. Hij is lang geblesseerd geweest, stak (logischerwijs) nog niet in geweldige vorm bij terugkeer en raakte weer kortstondig geblesseerd. Dan moet je niet zeuren als je plek door iemand anders ingevuld wordt en die speler er niet gelijk uitgaat als die speler het naar behoren doet. Pepi zal zijn plek zelf (terug) moeten veroveren. Bij andere clubs gaat het niet anders. En het is nou ook weer niet zo dat Pepi al zoveel bewezen heeft dat hij wel even een grote club aan de haak kan slaan die hem een basisplaats geeft.

Pepi gaat gewoon invalbeurten krijgen en zal rustig zijn wedstrijdritme op moeten doen. In die minuten kan hij laten zien dat hij weer in de spits hoort te staan en daarnaast bewijzen dat hij nu fit kan blijven.

Zelfde als ik op vakantie ga en mijn vervanger doet het prima en ik ben mijn functie kwijt. Pepi is gewoon de eerste spits en hoort te spelen indien fit.
Alleen was Pepi niet op vakantie. Wanneer jij 9 maanden ziek thuis zit, gaat jouw werkgever ook gewoon op zoek naar een vervanger hoor. Via de bedrijfsarts wordt er een reïntegratie plan opgesteld, en moet je aangepast werk doen wanneer je weer begint. Ondertussen draait de afdeling beter dan ooit, jouw positie is dus vergeven en je dient je opnieuw te bewijzen.

Ja, en Bosz zo m zo opstellen als de concurrentie niet beter was.
Geinig hoe dat werkt in voetbal. Vooraf zag ik Sildillia als een 'steal'. Goedkoop, maar wel een multifunctionele speler met Bundesliga ervaring en jeugdinternational van Frankrijk. Niet dat ik hem heb afgeschreven of wat dan ook, integendeel. Hij is echter wat kleurloos gestart en daarna geblesseerd geraakt. Bij Salah-Eddine werd toch een beetje gevreesd voor een Karsdorp-achtige aankoop, maar die heeft ontzettend verrast in positieve zin.

Ik neem aan dat men nog wat voorzichtig is met Pepi en dat totenmet Olympiacos Til zal beginnen, daarna Pepi weer

't Is amper weekend, en nu al matchday. Op zich niks mis mee, want morgen en zondag had ik minder tijd gehad, hoewel normaliter de vrijdagavond niet mijn favoriete tijdstip is.

Forza ! Hopelijk een vroege voorsprong en een mooie ruime overwinning.

Terug
Bovenaan Onderaan