PSV - Fortuna Sittard | vrijdag 31 oktober 20:00 | Eindstand 5-2

Krateos

Administrator
Administrator
PSV-Fortuna.png

Werken aan het doelsaldo? Of kan Mo ons pijn doen?

Laatst bewerkt door een ninja:
Vrijdag :cautious:

Maar goed. Effe dik winnen en over Feyenoord heen. Hoewel zij tegen Volendam moeten.

Mo heeft ons al genoeg pijn gedaan.
Wordt een lang weekend zo ja.
Aan het doelsaldo werken zou mooi zijn, recente historie geeft daar geen aanleiding toe, we gaan t wel.zien.

Nou, als PSV het niveau van de afgelopen 10 dagen weet vast te houden (Napoli en Feyenoord), dan zou Fortuna wel een makkie moeten worden en ook nog het gegeven dat we thuis spelen. Ik denk daarom aan een 4-1 eindstand tegen de huidige nummer 12 van de Eredivisie .....Forza PSV :PSV:

Nou, als PSV het niveau van de afgelopen 10 dagen weet vast te houden (Napoli en Feyenoord), dan zou Fortuna wel een makkie moeten worden en ook nog het gegeven dat we thuis spelen. Ik denk daarom aan een 4-1 eindstand tegen de huidige nummer 12 van de Eredivisie .....Forza PSV :PSV:
We zullen zien hoe constant ze zijn. Niet zo heel lang geleden verloor PSV nog van de huidige nummer 17 van de eredivisie...

Fortuna is gelukkig niet een ploeg die de bus parkeert, maar zelf ook probeert te voetballen. Ja, dan kan het een leuke wedstrijd worden. Benieuwd of Mo in de basis staat.

Haha, de tering. Geen treinen tussen Utrecht en Den Bosch. Moet ik over Den Haag naar Eindhoven vanavond! Altijd wat met die NS als ik ergens heen wil.
De NS treft geen blaam als er een vrachtwagen geladen met peren op een spoorwegovergang gaat staan als er een trein aankomt. :rolleyes:
Dat is gewoon kut met peren. ;)

1024x576a.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan