PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV kennende zal het weer een spannende wedstrijd worden, lees billenknijpen.....dus, ik voorspel een eindstand van 2-1 ...PSV gaat dus wel door naar de volgende ronde, maar het gaat met name in de 2e helft zenuwslopend worden voor ons als supporters..
 
PSV kennende zal het weer een spannende wedstrijd worden, lees billenknijpen.....dus, ik voorspel een eindstand van 2-1 ...PSV gaat dus wel door naar de volgende ronde, maar het gaat met name in de 2e helft zenuwslopend worden voor ons als supporters..

Ik ben het vaak met je eens dit keer niet Haugesund is te zwak om het ons lastig te maken.
 
Dat denk ik ook, dit is echt een zwakke broeder en komt nog niet in de buurt van het niveau van onze vorige debacles RKC en Osijek. Dit is niveau Subbekluizeveen 7.

Toch vond ik PSV niet veel beter dan Subbekluizeveen 7... Enfin, 0-1 winnen met een penalty laat toch wel zien dat PSV van een totaal ander niveau is dan Subbekleuzeveen 7. Ben benieuwd of Subbekluizeveen 6 wel in staat is om te stunten volgend jaar :lol:.
 
Heel veel succes mannen, voor het Nederlands coefficient!
Ik verwacht een simpele 4-0.
Vreemd Wim Jonk heten, nummer 34 in je avatar die dan ook nog een ls Kezman nadoet...
Verwacht dat t vamavondngoed komt, maar de bal is rond.
 
Ik sla deze over, in de voorbereiding al veel wedstrijden gezien en verwacht niet bepaald een spektakelstuk vanavond. Dan liever een avond met de kids.

Have fun voor degene die wel gaan :)
 
Nou, Lozano gaan we dus niet bewonderen deze wedstrijd. Dan Bruma/Bergwijn/Malen voorin en Pereiro erachter? Ihattaren heeft al bij Jong gespeeld dus zal wellicht niet starten?
 
Nou, Lozano gaan we dus niet bewonderen deze wedstrijd. Dan Bruma/Bergwijn/Malen voorin en Pereiro erachter? Ihattaren heeft al bij Jong gespeeld dus zal wellicht niet starten?
Dat was maandag, moet gewoon kunnen starten joh. Maar inderdaad, voorin Bruma Bergwijn en Malen, Niet vastgepind op een positie maar dynamisch.
Of 4-3-1-2 spelen met Bruma tussen middenveld en aanval in
 
Nou, Lozano gaan we dus niet bewonderen deze wedstrijd. Dan Bruma/Bergwijn/Malen voorin en Pereiro erachter? Ihattaren heeft al bij Jong gespeeld dus zal wellicht niet starten?

Schijnt dat je met een gebroken sleutelbeen lastig kunt voetballen :sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan