PSV - Feyenoord | Zondag 22 december | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mooie afsluiter van het jaar! Ik zou graag de volgende opstelling zien:

Benitez
Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Mauro
Saibari - Schouten - Tillman
Bakayoko (Lozano als Baka niet fit is) - Pepi - Lang

Mooie afsluiter van het jaar! Ik zou graag de volgende opstelling zien:

Benitez
Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Mauro
Saibari - Schouten - Tillman
Bakayoko (Lozano als Baka niet fit is) - Pepi - Lang
Ik hoop met je mee, maar vraag mij af of Bosz gelijk met Schouten in de basis begint.

Laten we hopen dat het een mooie afsluiter wordt. Met een mogelijk dure nederlaag de kerst in gaan is ook weer niet prettig, zeker na de twee nederlagen vorige week. Een avondje amateurs oprollen was daarvoor niet goed genoeg als goedmakertje.

Firma Ten Hag, met sponsordeal van €100 miljoen
En daarna heeft Ten Hag nog een handvol ex-Ajacieden naar Man U gehaald, die allemaal eveneens mislukt zijn in de afgelopen 2-3 jaar, waarbij Ajax indirect ook mee geprofiteerd heeft.

Wie zullen er geheel onverwacht niet bij zijn ivm geheimzinnige blessure?? Laten we hopen dat het niet Boscagli en/of Flamingo zijn.

Wie zullen er geheel onverwacht niet bij zijn ivm geheimzinnige blessure?? Laten we hopen dat het niet Boscagli en/of Flamingo zijn.
Bakayoko en Karsdorp zijn nog twijfelgevallen. “Johan traint weer mee, de hele week al. Maar we moeten dat nog bekijken”, vertelde Bosz vrijdagmiddag op het persmoment.
“Rick zal er zaterdag weer bij zijn en daarna hakken we een knoop door of hij bij de wedstrijd is.”

Als beide spelers wedstrijdfit zijn zal waarschijnlijk de opstelling zijn:
Benítez; Karsdorp, Flamingo, Boscagli, Mauro ; Schouten, Veerman, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lang.

Bakayoko en Karsdorp zijn nog twijfelgevallen. “Johan traint weer mee, de hele week al. Maar we moeten dat nog bekijken”, vertelde Bosz vrijdagmiddag op het persmoment.
“Rick zal er zaterdag weer bij zijn en daarna hakken we een knoop door of hij bij de wedstrijd is.”

Als beide spelers wedstrijdfit zijn zal waarschijnlijk de opstelling zijn:
Benítez; Karsdorp, Flamingo, Boscagli, Mauro ; Schouten, Veerman, Tillman; Bakayoko, De Jong, Lang.
Dat zou wel ongeveer de sterkste opstelling zijn naar mijn mening met de huidige spelersgroep. De Jong is dan nog evt in te wisselen tegen Pepi en Mauro zou nog plaats kunnen maken voor Dest als hij helemaal hersteld is (als dat dit seizoen nog gaat gebeuren).

Dat zou wel ongeveer de sterkste opstelling zijn naar mijn mening met de huidige spelersgroep. De Jong is dan nog evt in te wisselen tegen Pepi en Mauro zou nog plaats kunnen maken voor Dest als hij helemaal hersteld is (als dat dit seizoen nog gaat gebeuren).
In deze fysieke duels zou ik altijd met Saibari beginnen. Hoewel het ook lekker is om hem later in te brengen itt Veerman.

Ja, Schouten-Saibari met daar voor Tillman. Vooral door het fysiek van Saibari. Kan mij niet voorstellen dat Schouten en Veerman beide beginnen, omdat ze beide nog niet topfit zijn. Dan heb je meer aan Schouten qua inzicht dan aan de passing van Veerman.
Ik vindt de passjes (en hoekschoppen) van Veerman belangrijker dan de fysiek van Saibari.

Ik heb erg veel zin in deze top wedstrijd morgen. Lekker in het stadion natuurlijk. Ik ga er vanuit dat we hem gaan winnen. Maar nog meer hoop ik op een mooie pot voetbal
Ik hoop toch meer op een overwinning. Als het kan met mooi voetbal, maar als het heel slecht voetbal is en PSV wint ben ik toch zeer tevreden.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan