PSV - Feyenoord | Zondag 19 september | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat zou heel vreemd zijn. Je haalt een trainer binnen met een uitgesproken spelopvatting en dan ga je er een assistent naast zetten die tegengas gaat geven. Schmidt kun je weinig verwijten. Zie mijn vorige post.
Ik denk niet dat hij met de directie had afgesproken om geen vast team op te stellen of steeds maar blijven wisselen met verlies als resultaat. Bovendien kan het zo zijn dat verzamelen van data een van zijn hoofdtaken is maar dat moet ergens naar toe leiden, in positieve zin. Ik denk niet dat de directie wist dat hij zo vaak spelers in de 60e minuut er uit zou gaan halen en dat de data geen middelen zijn voor hem maar een doel op zich. Want alle data weze steeds aan volgens hem dat Malen maar 70 minuten kon spelen, of Zahavi of wie dan ook en dat hij moest toe werken aan een plan wat in januari zijn vruchten zou afwerpen. Dat was niet het geval vorig jaar. En nu is het na een tijdje dit niet gedaan te hebben, opnieuw de tijd voor de heilige data. Als het slecht gaat, dan leunt hij te veel op dit soort gegevens. De directie kan zulke dingen zeker met hem bespreken. Want volgens mij kwam hij voor volgas fussbal hier en niet voor volgas wisselen.
 
Ook met Madueke scoorden we niet en kregen nog twee goals tegen gister. Het probleem ligt op andere posities. Tegen Benfica zag je Madueke ook niet trouwens.
Je hebt met Madueke (en ook Gakpo) het enorme voordeel dat de tegenstander deze spelers moet dekken. Dat betekend dat ze standaard twee spelers hebben die een taak hebben. Niet voor niets werd er vanuit het Feyenoordkamp gezegd dat ze blij waren met de bankplek voor Madueke en de snelle (en onbegrijpelijke wissel) van Gakpo..
 
Misschien wordt de druk hem te veel? Hij werd nogal de hemel in geprezen de afgelopen periode.

Dat zou je eerder verwachten van een 19 jarige madueke. Niet van de 10 jaar oudere en ervaren Ramalho.
Maar het zou kunnen natuurlijk. Ook een ervaren voetballer is maar een mens.
Ik vond het iig bijzonder jammer om te zien dat onze rots in de branding toch onder water kwam te staan :(
 
Een ding moet je Schmidt nageven. Hij is duidelijk richting zijn spelers en 100% consequent. Hij wijkt niet af van zijn visie als het heel goed loopt en ook niet als het heel erg niet goed loopt. Rotsvast overtuigd van zijn visie en gaat niet mee in de waan van de dag. Daar heb ik respect voor.

Over de wedstrijd ga ik niet zoveel zeggen. Een totale off-day komt nog niet eens in de buurt.
Schmidt kijkt teveel naar de volgende wedstrijd en te weinig naar de wedstrijd van de dag zelf.
Dan ga je de boot in tegen Feyenoord. Schmidt is overigens helemaal niet 100 % consequent. Integendeel zelfs. Zwabberbeleid. Schmidt is het waanbeeld van de dag. :cautious:
 
Ik denk dat als je gewoon met je sterkste 11 was begonnen je minstens gelijkgespeeld had.
Gewonnen waarschijnlijk.
Laat ook eens 11 spelers 90 minuten staan. Het team wordt nu kapot gewisseld.
Spelers worden gewisseld voordat ze scoren. Scoren in de laatste 20 minuten als de tegenstander het verdedigend niet meer aan kan. Normaal scorende spelers worden nu al na een uur op de bank gezet of zitten zelfs 80 minuten op de bank.
 
Thomas viel niks te verwijten.
En Ramalho des te meer. Minstens 2 goals tegen door vooral zijn acties of gebrek er aan. Donderdag ook een dekkingsfout (de 1-2. Bij de 1-1 gleed ie uit, kon ie weinig aan doen).
En beide wedstrijden erg slordig in de passing. Opvallend veel te zachte ballen daarbij.

Deze Ramalho was geen schim van de Ramalho van alle wedstrijden daarvoor. Had toch verwacht dat het verschil tussen zijn goede en slechte wedstrijden minder groot zou zijn.

Dat zou je eerder verwachten van een 19 jarige madueke. Niet van de 10 jaar oudere en ervaren Ramalho.
Maar het zou kunnen natuurlijk. Ook een ervaren voetballer is maar een mens.
Ik vond het iig bijzonder jammer om te zien dat onze rots in de branding toch onder water kwam te staan :(
Heel de ploeg leek zagemeel in de benen te hebben .
Onze trainer , zagemeel in het hoofd waardoor hij oververmoeid en niet fit was misschien ook dringend aan vervanging toe .....:cry::cry:.
 
Heel de ploeg leek zagemeel in de benen te hebben .
Onze trainer , zagemeel in het hoofd waardoor hij oververmoeid en niet fit was misschien ook dringend aan vervanging toe .....:cry::cry:.

Misschien dat Ooijer bij de vierde man aan gaf te willen wisselen. "Ik wil graag Roger Schmidt wisselen" zei Ooijer. "Maar jullie zijn al door de wissels heen" gaf de vierde man aan. Hier kreeg Bas Roorda lucht van en aarzelde niet en kwam gauw tussen beiden. Schmidt kwam snel kijken en zei: "Aber Andre, wegens die statistieken gehe ich nicht mit dir in discussie".

Weten we dus ook waar dat relletje vandaan kwam.
 
Dat Zahavi 0.03% rendement heeft is ondertussen een feit, die mooiboy Vaccinatius kan je ook gerust afschrijven, stijve hark die ook niks toevoegt of scoort. Voorhoede blijft dus een zorgenkind
 
Dat Zahavi 0.03% rendement heeft is ondertussen een feit, die mooiboy Vaccinatius kan je ook gerust afschrijven, stijve hark die ook niks toevoegt of scoort. Voorhoede blijft dus een zorgenkind
Misschien JdJ nog eens interviewen over hoe goed zijn transfers waren deze zomer…

Ramalho was natuurlijk top en met v Ginkel en Propper klaag ik niet over het middenveld maar voorin en de backposities zijn zwaar ondermaats. Gisteren was het centrum vooral bezig de ellende van de backs op te lossen , daardoor ook weer veel ruimte in het midden en zie daar, Feyenoord beste prestatie in 20 jaar.
 
Kan iemand mij uitleggen WTF er gebeurd is gisteren?
Ik snap er nog steeds geen reet van, en ik ben nog steeds boos en gefrustreerd.
Dit is ZO een duidelijke breuk in de prestaties in de afgelopen maanden.....
________________________________________________________________________________________________________________________

11 september 2021
0 - 3
AZ
PSV
28 augustus 2021
5 - 2
PSV
FC Groningen
21 augustus 2021
4 - 1
PSV
SC Cambuur
14 augustus 2021
0 - 2
Heracles Almelo
PSV

UITSLAGEN: SUPER CUP 2021-2022

Finale
7 augustus 2021
0 - 4
Ajax
PSV

UITSLAGEN: UEFA EUROPA LEAGUE 2021-2022

Groep B
16 september 2021
2 - 2
PSV
Real Sociedad

UITSLAGEN: UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2021-2022

Play-offs
24 augustus 2021
0 - 0
PSV
Benfica
18 augustus 2021
2 - 1
Benfica
PSV

3e Ronde
10 augustus 2021
0 - 1
Midtjylland
PSV
3 augustus 2021
3 - 0
PSV
Midtjylland

2e Kwalificatieronde
28 juli 2021
1 - 2
Galatasaray
PSV
21 juli 2021
5 - 1
PSV

Galatasaray
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Man wat ben ik pissig. Nog steeds. Onbegrip.

Incident? Uitglijdertje? Kan gebeuren?
 
Kan iemand mij uitleggen WTF er gebeurd is gisteren?
Ik snap er nog steeds geen reet van, en ik ben nog steeds boos en gefrustreerd.
Dit is ZO een duidelijke breuk in de prestaties in de afgelopen maanden.....
________________________________________________________________________________________________________________________

11 september 2021
0 - 3
AZ
PSV
28 augustus 2021
5 - 2
PSV
FC Groningen
21 augustus 2021
4 - 1
PSV
SC Cambuur
14 augustus 2021
0 - 2
Heracles Almelo
PSV

UITSLAGEN: SUPER CUP 2021-2022

Finale
7 augustus 2021
0 - 4
Ajax
PSV

UITSLAGEN: UEFA EUROPA LEAGUE 2021-2022

Groep B
16 september 2021
2 - 2
PSV
Real Sociedad

UITSLAGEN: UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2021-2022

Play-offs
24 augustus 2021
0 - 0
PSV
Benfica
18 augustus 2021
2 - 1
Benfica
PSV

3e Ronde
10 augustus 2021
0 - 1
Midtjylland
PSV
3 augustus 2021
3 - 0
PSV
Midtjylland

2e Kwalificatieronde
28 juli 2021
1 - 2
Galatasaray
PSV
21 juli 2021
5 - 1
PSV

Galatasaray
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Man wat ben ik pissig. Nog steeds. Onbegrip.

Incident? Uitglijdertje? Kan gebeuren?
Schmidt bellen. Die legt het wel uit. :cool:
 
PSV onwaardig.
Ik heb het de laatste jaren helaas te vaak moeten horen.

Mijn wereldbeeld is even opgeschud, want 0-4 thuis, volkomen kansloos, past niet bij de ambitie om 020 op minder dan 16 punten afstand te volgen.

Man wat ben ik kwaad!

Schmidt, je wordt gewoon gepiepeld door een zekere Arne Snot!
Kijk GVD eens in de spiegel, zonder verliefd op jezelf te worden!

Ik weet het. Het helpt niet. Kwaad worden.
ik ga ook even dimmen nu.
 
Laatst bewerkt:
PSV onwaardig.
Ik heb het de laatste jaren helaas te vaak moeten horen.

Mijn wereldbeeld is even opgeschud, want 0-4 thuis, volkomen kansloos, past niet bij de ambitie om 020 op minder dan 16 punten afstand te volgen.

Man wat ben ik kwaad!

Schmidt, je wordt gewoon gepiepeld door een zekere Arne Snot!
Kijk GVD eens in de spiegel, zonder verliefd op jezelf te worden!

Ik weet het. Het helpt niet. Kwaad worden.
ik ga ook even dimmen nu.

Arne Slot is een goede trainer, zo is het dan ook wel weer. Veel Nederlandse trainers falen echt niet vanwege gebrek aan voetbalkennis, integendeel. Ze zijn te idealistisch en gaan er slecht mee om als dat ideaalbeeld niet blijkt te werken. Dan is er ook meteen geen plan B. Slot laat zijn elftallen heel realistisch voetballen, naar vermogen. AZ oogde onder hem volwassen in plaats van jeugdig en naïef. Hij is ook de ideale coach voor Feyenoord. Hij probeert ook niet Feyenoord te laten voetballen als een flitsende topclub omdat dat nou eenmaal bij de romantische status hoort. Feyenoord speelt niet groots, maar wel effectief en als ingespeeld collectief. Hij wisselt ook niet bovenmatig veel, omdat hij weet dat hij beter nu de resultaten kan pakken met het risico dat ie later in het seizoen moet puzzelen, in plaats van wat Schmidt nu doet met het risico dat je nu EN later niet voldoende resultaat haalt.
 
Dat Zahavi 0.03% rendement heeft is ondertussen een feit, die mooiboy Vaccinatius kan je ook gerust afschrijven, stijve hark die ook niks toevoegt of scoort. Voorhoede blijft dus een zorgenkind
Ik snap de grap achter “Vaccinatius” niet echt. Als in “vaccin”? Hihihi?🤨
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan