PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nijhuis zal hem geen kaartje sturen, maar vast en zeker 1 kaart geven..

de24edef62a2bdd8a309e0ba87796f21.png
 
Meestal lees ik alleen mee maar wil me wel wagen aan een voorspelling:

2-1 maar wel met de nodige 6 gele kaarten voor PSV en 1 rode voor Schmidt. De KNVB krijgt het weer voor elkaar om onnodig het vergrootglas op deze wedstrijd te zetten. Met name op de relatie Schmidt en Nijhuis.
 
Laatste 3 jaar niet gewonnen van Feyenoord, zal dit jaar wel niet anders zijn. Mogen blij zijn als we een punt halen.
 
Ik denk aan een bloedstollende 2-1 overwinning. Zahavi opent de score, maar onze favoriete scheids geeft een compleet onterechte penalty tegen die Berghuis benut, waardoor Schmidt het veld instormt en een mannelijke overtreding begaat op de schuldige scheids, die liggend op de grasmat als laatste actie de rode kaart toont. De PSV'ers zijn hierna tot op het bot gemotiveerd om hun trainer een hart onder de riem te steken, wat resulteert in de 2-1 van Malen in de 88e minuut (Roger had hem voor zijn rode kaart nog niet kunnen wisselen). Ik hoor zondag wel of ik het goed heb, want om niks te jinxen ga ik op geen enkele manier de wedstrijd volgen🤣.
 
Hoe haalt men het in hun botte harder om Nijhuis aan te stellen.
Een belachelijke en schandalige aanstelling van een dramatische en partijdige arbiter.
Dit kan alleen maar problemen opleveren voor PSV.
Het is wel duidelijk dat de KNVB een hekel heeft aan PSV.
Deze arbiter zou nooit meer PSV mogen fluiten.
 
Kan ook zijn dat Nijhuis nu juist in het voordeel van PSV fluit, om de schijn tegen te gaan dat hij tegen PSV is... 🤔
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan