Humtoezje
Aanvoerder
Helemaal mee eens. Bij Sangare en Rosario hoef je geen flitsende snelheid te verwachten. Altijd korte tikjes en als ze een lange bal spelen , dan gaan ze te vaak naar de verkeerde kleur. Ik ken maar een man in Nederland, en verder niemand, die Rosario een topspeler vindt en zolang dat is winnen wij geen prijzen. Mvogo is een goede keeper, maar geen excellente keeper. Ik wil hem die goal niet verwijten, maar het blijkt wel dat dit nu het niveau van PSV is en PSV is daar kennelijk tevreden mee. Wij hebben een meer dan goede keeper nodig, iemand die punten voor je pakt. Bij Drommel is het nog afwachten of die het beter gaat doen. Keepersbeleid bij PSV is voor mij een groot vraagteken. Malen scoorde een prima goal, maar met zijn klasse moet hij er meer uit kunnen halen als ie vrij gezet wordt voor de keeper. Hij schiet te vaak tegen de keeper op, en is daarom niet effectief genoeg om PSV aan de winst te helpen. PSV voetbalt op zich goed, is meestal de betere ploeg maar zet het te weinig om in winst. Dat moet echt anders. Feyenoord speelde veel de lange bal over de vleugels en benutte hun snelheid en was daar nog heel erg gevaarlijk mee. Speelt minder goed voetbal maar bereikt daarmee hetzelfde resultaat als PSV.
van Bommel stelde hem ook steeds op.