PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zal het beter vertalen 5 toppers gespeeld en 2 punten van de 15!!! misschien is het dan voor iedereen duidelijk hoe een schande dat is. De beker tel ik niet mee die winnen we toch nooit!
5 toppers, 2 punten van de 15?? Ga jij nou ook al lopen jokkebrokken?
 
Wat een waardeloos seizoen alleen met veel moeite winnen tegen de RKC van deze wereld. Kwaliteit arm met Rosario voorop.
Ik denk ook dat het aan Rosario ligt dat PSV niet won vandaag.

Malen mist dikke kansen. Dumfries verprutst elke aanval. Max dekt continu op een km afstand. Mvogo pakt eigenlijk geen bal meer. Schmidt met de keuze voor Viergever ipv Teze.
Oja Az 1-4, Feyenoord 0-3 met de rust, Ajax 0-2 met de rust beker vind ik kansloos van de bovenste plank.
Ja, wat is kansloos. Ik vind dat PSV in elke van die wedstrijden de kans heeft gehad om te winnen. Dat deed het niet en daar draait het om, maar ik vind het niet kansloos. Uiteindelijk alles bij elkaar opgeteld wel heel teleurstellend. Zeker als je jezelf een topclub vindt.
 
Tja, in meerdere toppers heeft Malen heule grote kansen niet weten te maken. Malen niet laten spelen is ook geen optie, maar alles afschuiven op Roger is net ff te makkelijk.
Malen niet laten spelen is zeker een optie, en Madueke op zijn plek.
 
Ik denk ook dat het aan Rosario ligt dat PSV niet won vandaag.

Malen mist dikke kansen. Dumfries verprutst elke aanval. Max dekt continu op een km afstand. Mvogo pakt eigenlijk geen bal meer. Schmidt met de keuze voor Viergever ipv Teze.

Ja, wat is kansloos. Ik vind dat PSV in elke van die wedstrijden de kans heeft gehad om te winnen. Dat deed het niet en daar draait het om, maar ik vind het niet kansloos. Uiteindelijk alles bij elkaar opgeteld wel heel teleurstellend. Zeker als je jezelf een topclub vindt.
Als malen alleen al de helft van die kansen van afgelopen 4 weken er in had geschoten, hadden we vandaag gewonnen en tegen ADO ook en zaten we zeer wss nog in de EL.

Als als..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan