PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schandalig weer niet gewonnen tegen een hele matige ploeg! Volgende week 100% zeker verlies in Alkmaar, die kan je echt opschrijven. Opzouten met die Rosario en Sangare op een middenveld echt 0 creativiteit. Vitesse ook weer dichterbij pffffff, echt wat een loser als trainer hebben wij!
.

Drama queen!
 
Pff

precies. Laatste minuut lekker de bal rondtikken zegt ook wel alles.

Tijd dat Schmidt zijn biezen pakt en hoogtijd voor een winnende trainer. Die subtopmentalitieit zie je helaas overal terug.
en als hij zijn biezen niet pakt hopen dat er iemand hem gewoon aan de deur durft te zetten , wat een slappe bange flopjanus en het gaat van kwaad naar nog veel erger .
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tering wat is dit PSV gruwelijk saai om naar te kijken. Dat schijt 4222 formatie, past ook helemaal niet bij de club.

En weer geen topper gewonnen natuurlijk. Triest. Volgende week uit bij AZ, ga je ook niet winnen. 6 van de 6 toppers dit seizoen niet gewonnen. Roger Schmidt.
7 als je de bekeer meeteld. En de meeste kansloos verloren.
 
Gakpo terug! Eindelijk de belangrijkste spelers allemaal in de selectie! Vorige keer tegen feyenoord speelden we geloof ik met Mauro en Thomas als halve tienen; nu hopelijk Gotze en Madueke! Ik heb er vertrouwen in we gaan eindelijk weer een topper winnen!!
Eindstand 1-1, dus bij deze het beloofde citaat.
 
Die gaat PSV volgende week namelijk afstaan aan AZ. Want ook dan zal onze trainer weer met de angsthazen formatie gaan spelen en de deksel op zijn neus krijgen. Zolang er geen creativiteit op het middenveld is wint PSV geen enkele top wedstrijd vrees ik.
Dan moet AZ wel dik winnen als ik naar de doelsaldo's kijk. We gaan het zien.
 
1e helft aanvallend de beste, verdedigend de slechtste.
2e helft andersom.

Gezien de 100% kansen voor beide ploegen is 1-1 een terechte uitslag. Alleen is t frustrerend dat we zulke wedstrijden nooit eens wel winnen.
En natuurlijk een keeper bij de tegenpartij die een prima wedstrijd keept.
Dat bedoel ik met Mvogo, heeft nog geen wedstrijd voor ons eruit gesleept en eerste goal Berghuis is niet strak in de hoek, Marsman had die gepakt deze wedstrijd!
 
Opvallend dat de ballen die vanuit achter eindelijk richting de tetugvallende Zahavi en co leiden tot een goede kans of iets van een aanval. Helaas kan ons geweldige blok op het middenveld en niet passen en blijkbaar niet controleren
 
Opvallend dat de ballen die vanuit achter eindelijk richting de tetugvallende Zahavi en co leiden tot een goede kans of iets van een aanval. Helaas kan ons geweldige blok op het middenveld en niet passen en blijkbaar niet controleren
Jawel op knie hoogte aanspelen of met een stuiter.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan