PSV - Feyenoord | Zondag 14 maart | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Idd, en hij heeft gelijk. Eerste taak is verdedigen, tweede taak is overzicht(oa kan ik opdribbelen) derde is niet eens een taak maar een bonus ga eens een keer mee naar voren! Doe dat 5-10 keer in de wedstrijd en dan goed. Ipv continu en dan je tegenstander loslaten en niet meer bij kunnen halen, of in het laatste kwartier ook nog naar voren stomen en niks meer met de bal kunnen omdat je moe bent.
Ik ga er vanuit dat dit van Schmidt moet.
vandaag ???? indien Feyenoord zijn kansen een beetje afmaakt krijgen we er minstens drie binnen de eerste helft ze liepen er gewoon los door .
PSV had er net zo goed een aantal kunnen maken in de eerste helft. 1-1, 1-4, 3-0 en alles daartussen was mogelijk.
 
Perez liet gisteren met beelden zien dat Max en Dumfries zo hoog stonden dat ze eigenlijk niet konden deelnemen aan de aanval, maar zeker niet op tijd terug waren om te verdedigen. Dan zag je op hun positie continu vrije mensen in de counter.
Ik dacht echt even dat ik per abuis in het F1 topic zat...

Terug naar voetbal, ik zag inderdaad hetzelfde. Dumfries en Max moeten komen en gaan, niet staan en de bal in de voeten krijgen. Onze verdediging is ook helemaal niet zo zwak, maar zet zichzelf buiten spel. Soms zelfs zo diep dat ze buitenspel staan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan