PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Haha gaan we weer

images


;)
 
Begrijp ik nu dat jij denkt dat Botteghin echt zo hoog kan springen?
Dat geloof je toch zelf niet.
Feyenoord heeft vandaag geluk gehad met de arbitrage met een onterecht toegekend doelpunt.

Toch ook toegeven dat er vooral de eerste helft veel meer drive zat in Feyenoord . Ik had de indruk dat het soms een wedstrijd was tussen "koorknapen " en mannen.
De meeste duels gingen naar een steviger Feyenoord . Als het voetballend dan echt niet lukt en je kan geen duels winnen wordt het moeilijk om wedstrijden te domineren. De selectie heeft gewoon te weinig kwaliteit en vooral gebrek aan "Dumfries" mentaliteit.
Een trainer met ballen die met power naar voor wilt voetballen en grote kuis durft houden in de selectie kan soelaas brengen , hoop doet leven .
 
Waar heb je naar zitten kijken? RKC Utrecht?
Het was echt een goede wedstrijd van beide ploegen. Beide ploegen hadden betere en mindere fases, maar overall gezien vond ik het een goede wedstrijd.
Het was een tactische wedstrijd, maar met weinig technische bagage van beide kanten! Dus de wedstrijd op zich was topper waardig, maar het amusement vond ik wat minder
 
Ik vind de goal niet terecht omdat het geen hoekschop was, botteghin deed niet veel verkeerd in mijn ogen

Hij leunde wel wat, met zn linkerarm op de rug van Dumfries.
Maar te weinig om het echt een overtreding te noemen.
Idd geen corner, dat was belangrijker.
 
Tsja ... Ik zat in het stadion. Wellicht leek het voor jou op TV wat meer op voetbal dan live in het stadion. :rolleyes:

Laat ik het zo zeggen, dit seizoen waren er echt heel veel matige wedstrijden, dit was gewoon een goede wedstrijd vergeleken met die andere. Is dat goed genoeg? Misschien niet. Maar in de eredivisie verwacht ik niet veel beter ook.
 
Laat ik het zo zeggen, dit seizoen waren er echt heel veel matige wedstrijden, dit was gewoon een goede wedstrijd vergeleken met die andere. Is dat goed genoeg? Misschien niet. Maar in de eredivisie verwacht ik niet veel beter ook.

Goede wedstrijden hebben we in het verleden gehad. In vorige seizoenen. Het niveau in de eredivisie is heel erg belabberd. We zullen het ermee moeten doen. PSV zal een behoorlijk toontje lager moeten zingen. Het worden magere jaren. :sad:
 
Dat zou terecht zijn , want hij is gewoon 1 van de slechtste scheidsrechters in de eredivisie en dat heeft hij vandaag weer bewezen.
Er zijn gewoon geen neutrale scheidsrechters in NL. Allemaal benadelen ze ONS PSV.
En dit elk jaar opnieuw.

Mwah. Higler is gewoon geen goede scheidsrechter. Maar hij is wel redelijk consequent slecht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan