PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
.. ?
Je doelt op me bericht van gister dat Gakpo schattig en te licht is neem ik aan ?
Wat nog steeds zo is, Mo en hij kunnen schattig en bruikbaar zijn, maar ook flink tegenvallen wat normaal is voor hun leeftijd van 18 en 20 dacht ik. Maar in de rol die ze bij PSV soms vervullen word van ze geacht dat ze wel 200% mee draaien of het team op sleeptouw mee nemen. Dus nee zo gek was mijn mening totaal niet, voor alle duidelijkheid en sarcastische grappenmakers als jij :)

Ik ben blij dat je zelf al door had dat ik aan het dollen ben ;)
 
Een hoop Calimero's op VI.nl over het vermeende hands van Dumfries. Blijkbaar is "Zeist" altijd tegen Feyenoord. Vermakelijk.

Ik blijft erbij dat het geen penalty is. Dumfries zelf wist het niet zeker, en denkt dat hij z'n hoofd met z'n hand raakt. De beelden geven ook geen uitsluitsel. Dus hooguit een twijfelgeval of het hands is. Dan geef je dus geen penalty.
Het is ook niet dat de bal opeens een merkwaardige kant op gaat. (Veroorzaakt door die hand)
 
Een hoop Calimero's op VI.nl over het vermeende hands van Dumfries. Blijkbaar is "Zeist" altijd tegen Feyenoord. Vermakelijk.

Ik blijft erbij dat het geen penalty is. Dumfries zelf wist het niet zeker, en denkt dat hij z'n hoofd met z'n hand raakt. De beelden geven ook geen uitsluitsel. Dus hooguit een twijfelgeval of het hands is. Dan geef je dus geen penalty.

Ik vind het toch een beetje opvallend dat we nu 2 wedstrijden op rij weer eens een meevaller krijgen met de scheids (al lijkt dit voor mij ook de juiste beslissing om geen penalty te geven), en dan hoor je ineens van Vitesse en Feyenoord supporters dat de KNVB ons een handje wilt helpen..
Laten we lekker vergeten dat de scheidsrechters dit seizoen niet bepaald mild zijn geweest voor ons. En dan hoor je ze gemakshalve niet over de rode kaart die Obispo hoorde te krijgen, of dat doelpunt van Feyenoord uit een onterechte corner.
 
Die zijn zeker vergeten dat Berghuis iemand zijn enkels al 5 keer heeft mogen breken zonder sancties? Schei uit zeg.
 
Wedstrijd niet gezien, alleen de uitslag en de tegengoal. Tegengoal was echt keeperswerk van niveautje Zoet zo slecht; ongelooflijk dat dat flutballetje er in ging. Verder kun je na een 1-1 thuis tegen Feyenoord hoe dan ook alleen maar concluderen dat het rampseizoen compleet is. Had je hier gewonnen dan had dit wellicht nog het geloof in iets bijzonders kunnen opwekken bij de spelers, nu heb je niks meer in eigen hand, en we weten hoe dat 9 van de 10 keer afloopt.
 
Ik snap niet dat er zo velen enkel gitzwart kunnen reageren op deze 1-1.

Ik was in het stadion en schrok van de eerste helft. Het leek wel alsof Feijenoord thuis speelde. Ze waren veel beter en degelijker aan de bal.

Dat je dan in de tweede helft nog terugkomt, is toch een klein exponent van mentale weerbaarheid. Ik had er in de rust geen enkel vertrouwen in, in ieder geval.

Dus het is gewoon een prima resultaat tegen een team dat bulkt van het zelfvertrouwen. Feijenoord zit meer in een flow dan alle andere teams in de eredivisie. Dan is een gelijkspel thuis, helemaal gezien de eerste helft geen grote schande.


Over de ranglijst:
PSV kan nog steeds tweede of derde worden.
Dan moet PSV nu nog wel een bijzondere reeks neerzetten, maar het kan gewoon nog!!!

En wie dat in januari na het gelijke spel tegen Twente had beweerd hier, zou ontoerekeningsvatbaar verklaard zijn...
 
Ik snap niet dat er zo velen enkel gitzwart kunnen reageren op deze 1-1.

Ik was in het stadion en schrok van de eerste helft. Het leek wel alsof Feijenoord thuis speelde. Ze waren veel beter en degelijker aan de bal.

Dat je dan in de tweede helft nog terugkomt, is toch een klein exponent van mentale weerbaarheid. Ik had er in de rust geen enkel vertrouwen in, in ieder geval.

Dus het is gewoon een prima resultaat tegen een team dat bulkt van het zelfvertrouwen. Feijenoord zit meer in een flow dan alle andere teams in de eredivisie. Dan is een gelijkspel thuis, helemaal gezien de eerste helft geen grote schande.


Over de ranglijst:
PSV kan nog steeds tweede of derde worden.
Dan moet PSV nu nog wel een bijzondere reeks neerzetten, maar het kan gewoon nog!!!

En wie dat in januari na het gelijke spel tegen Twente had beweerd hier, zou ontoerekeningsvatbaar verklaard zijn...
Ik ga hierin met je mee, ook in het stadion en vind ons goed herpakken
 
Feyenoorders krijgen een beetje ajax trekjes het ligt altijd aan de scheid of tegenstander als ze niet winnen
 
Wat een matige pot en wat een kutuitslag. Op naar de nacompetitie. Wat een totaal mislukt seizoen

keep-calm-and-wij-gaan-onze-conclusie-vertellen.png


PSV is gewoon niet goed genoeg. :sad: :cry:
 
Puntje gepakt. Dat ging tot een paar weken geleden nog niet. Het seizoen was al verloren, dus het doet me niet veel moet ik bekennen.

Jippie, een 'puntje gepakt' in eigen huis, tegen het 'oppermachtige' Feyenoord :bandage:. Waar is die teleurgestelde cheerleader emoticon wanneer je hem nodig hebt?
 
Een hoop Calimero's op VI.nl over het vermeende hands van Dumfries. Blijkbaar is "Zeist" altijd tegen Feyenoord. Vermakelijk.

Ik blijft erbij dat het geen penalty is. Dumfries zelf wist het niet zeker, en denkt dat hij z'n hoofd met z'n hand raakt. De beelden geven ook geen uitsluitsel. Dus hooguit een twijfelgeval of het hands is. Dan geef je dus geen penalty.
En geen man die het heeft over de onterechte corner waar hun goal uit viel
 
Jammer dat toch weer een fout van de arbitrage puntverlies voor PSV inleid. Botteghin leunde met 2 handen op de tegenstander en toch ziet de arbitrage en VAR dit niet. Hoe blind kun je zijn en met hoeveel handen is het toegestaan om bij een tegenstander te leunen?
Zonder deze duidelijke fout had PSV gewonnen. Onterecht, want een gelijkspel in deze wedstrijd is terecht. Maar toch........... een beetje zuur dat hier de arbitrage weer PSV benadeeld.
 
Jammer dat toch weer een fout van de arbitrage puntverlies voor PSV inleid. Botteghin leunde met 2 handen op de tegenstander en toch ziet de arbitrage en VAR dit niet. Hoe blind kun je zijn en met hoeveel handen is het toegestaan om bij een tegenstander te leunen?
Zonder deze duidelijke fout had PSV gewonnen. Onterecht, want een gelijkspel in deze wedstrijd is terecht. Maar toch........... een beetje zuur dat hier de arbitrage weer PSV benadeeld.
Haha gaan we weer
 
25 wedstrijden gespeeld ...

Seizoen 2017 - 2018
1. PSV 25-65 65-26

Seizoen 2018 - 2019
1. PSV 25-64 78-16

Seizoen 2019 - 2020
4. PSV 25-46 53-28

:sad: :cry:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan