PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mitro voor Lammers.... Nou, laatste aanvallen gaan dus kapot door buitenspel en t blijft 1-1 :(
 
Ja voor een niveautje lager...

Voor een niveautje lager heeft hij toch net wat te veel bijzondere kwaliteiten ;) Zo goed als tweebenig, technisch verfijnd en ondanks zijn lengte snel. Mooie speler. Doet me een beetje denken aan Dolberg. Ook omdat hij net zoals Dolberg niet dat agressieve lijkt te hebben.
 
Voor een niveautje lager heeft hij toch net wat te veel bijzondere kwaliteiten ;) Zo goed als tweebenig, technisch verfijnd en ondanks zijn lengte snel. Mooie speler. Doet me een beetje denken aan Dolberg. Ook omdat hij net zoals Dolberg niet dat agressieve lijkt te hebben.
Ik wilde je een like geven, maar toen ik las "doet me denken aan Dolberg" trok ik hem weer in
 
Die Lammers man. Die kan zo veel beter. Enfin, zal er wel mee te maken hebben dat hij net terug komt van een blessure. Nu nog een ruwe diamant, maar heeft alles wat een mooie spits nodig heeft.

Ik denk dat hij niet goed genoeg is voor de basis van PSV. En dat dat ook zo blijft
 
Dr zit iemand in het publiek met een mondkapje. Dat is toch ook vreemd. Als je zo bang bent, ga dan niet naar zo n evenement

Mooiste is dat een mondkapje niet helpt, en eigenlijk is bedoeld voor de mensen die al besmet zijn.
 
Hop, toen Feyenoord bovenliggend was mocht alles, nu wij op zoek zijn naar de winst fluit ie voor iedere scheet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan