PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze wedstrijd is net zo belangrijk als een knock-out fase in een Europees toernooi. Een mooi seizoen gaat het niet meer worden, maar win je deze, dan kan het nog weleens een spannend einde van de competitie worden.

Verlies je deze pot، dan is het seizoen afgelopen.
Wij van Feyenoord winnen en AZ van Ajax. Dan ligt de titelstrijd gewoon open voor 4 clubs. En met de huidige vorm van die top 4 kan het dan echt alle kanten op lijkt het.
 
Dit was voor mijn zoon zijn 1e wedstrijd in het stadion, hij was meteen verkocht
Haha je kan als ouder je kind zo indoctrineren over welke club goed is. Maar met zo'n wedstrijd eerste keer stadion is het gelijk voor het leven klaar!
Ik probeer mn dochter van 5 en zoon van 2 de PSV liefde bij te brengen, best lastig met zo'n seizoen :unsure:
Gelukkig maakt de Phoxy club veel goed met prullaria die ze geweldig vinden.:clap2:
 
Laatst bewerkt:
Dit is in dit mislukte seizoen de belangrijkste wedstrijd tot nu toe. Bij winst doe je volop mee in de strijd om plaats 2 en 3 ( en héél misschien... Hè, nee Bondscoach, niet vervallen in wensdenken...)

Maar belangrijker nog: 4 wedstrijden op rij winnen, waarvan 3 (sub)top: Willem II, Vitesse, Feyenoord, betekent dat de crisis toch wel echt achter is gelaten.
 
Dit is in dit mislukte seizoen de belangrijkste wedstrijd tot nu toe. Bij winst doe je volop mee in de strijd om plaats 2 en 3 ( en héél misschien... Hè, nee Bondscoach, niet vervallen in wensdenken...)

Maar belangrijker nog: 4 wedstrijden op rij winnen, waarvan 3 (sub)top: Willem II, Vitesse, Feyenoord, betekent dat de crisis toch wel echt achter is gelaten.

Snap dat gevoel, slechts 8 punten achter op Ajax, tsjah. Kruipt nu aardig in elkaar en kan een rare wending krijgen. Helemaal als wij en AZ winnen.
 
Dit is in dit mislukte seizoen de belangrijkste wedstrijd tot nu toe. Bij winst doe je volop mee in de strijd om plaats 2 en 3 ( en héél misschien... Hè, nee Bondscoach, niet vervallen in wensdenken...)

Maar belangrijker nog: 4 wedstrijden op rij winnen, waarvan 3 (sub)top: Willem II, Vitesse, Feyenoord, betekent dat de crisis toch wel echt achter is gelaten.
Niet zozeer wensdenken, of we mee gaan doen om de titel hangt helemaal af van de uitslagen in andere wedstrijden.

Het is een feit dat wij verreweg het makkelijkste programma hebben, wat uiteraard niks zegt, gezien al onze zeperds. En, zoals je zegt, wij hebben de stijgende lijn te pakken, en AZ en ajax zitten toch echt in de hoek waar de klappen vallen
 
Niet zozeer wensdenken, of we mee gaan doen om de titel hangt helemaal af van de uitslagen in andere wedstrijden.

Het is een feit dat wij verreweg het makkelijkste programma hebben, wat uiteraard niks zegt, gezien al onze zeperds. En, zoals je zegt, wij hebben de stijgende lijn te pakken, en AZ en ajax zitten toch echt in de hoek waar de klappen vallen

De top van de Eredivisie is als zo'n gezin of een aantal studenten in 1 huis. Er wordt er eentje goed ziek met de plaatselijke griepgolf. Na een tijdje knapt dit persoon weer op, maar heeft ie 1-2 anderen aangestoken die op hun beurt weer kotsberoerd worden, terwijl gezinslid/student 1 zich weer als herboren voelt.
 
Niet zozeer wensdenken, of we mee gaan doen om de titel hangt helemaal af van de uitslagen in andere wedstrijden.

Het is een feit dat wij verreweg het makkelijkste programma hebben, wat uiteraard niks zegt, gezien al onze zeperds. En, zoals je zegt, wij hebben de stijgende lijn te pakken, en AZ en ajax zitten toch echt in de hoek waar de klappen vallen

Inderdaad ja, Ajax krijgt nu echt een stevige reeks. Komende weken AZ (wel thuis), en snel daarna voor de competitie uitwedstrijden bij Heerenveen en Feyenoord. Als ze daar goed doorheen rollen, dan lijkt me de strijd wel beslist en verdienen ze het ook. Maar in de huidige vorm en met de blessures zie ik dat nog niet gebeuren. Dan dat smerige Getafe en de beker in Utrecht er nog even tussendoor...

Lijkt me helder dat de strijd om de titel nog lang niet is beslist... De vraag is alleen of PSV er nog een rol(letje) in kan spelen. Dat die kans heel klein is, is duidelijk. Alles moet meezitten: de juiste uitslagen, de eigen vorm moet verder omhoog (gelijkspel of zelfs een nederlaag in Arnhem had ook zo maar gekund, laten we dat niet vergeten). En in het leven zit zelden alles mee. Maar soms, héél soms, komt het voor.
 
Als we zelf maar winnen de komende 2 wedstrijden. Mijn oudste van 5 mag weer eens mee. Wordt weer een dagje weg met enkele reis 240 km :zien:
 
Als het net zo’n kraker wordt als die ene partij die in 4-3 eindigde (laatste doelpunt werd gescoord door Memphis) dan teken ik ervoor. Wat een wedstrijd was dat zeg!
Staat nog op mijn netvlies gebrand. Kijk met enige regelmaat de samenvatting terug.

En dan met heimwee zie ik spelers als Arias, Guardado, Luuk ...
 
Ik neem aan dat Berghuis tegenover Rodriguez komt te spelen, en ik neem dan ook even aan dat alle 'Berghuis in Oranje'-verhalen voorgoed verstommen.

Berghuis heeft een feilloos balgevoel - maar hij heeft de dynamiek van een paard met koliek - niet bang voor zijn. Die Bozenik - daar ben ik wat banger voor, opportunistisch ventje tegen een speler als Schwaab.
 
Ik neem aan dat Berghuis tegenover Rodriguez komt te spelen, en ik neem dan ook even aan dat alle 'Berghuis in Oranje'-verhalen voorgoed verstommen.

Berghuis heeft een feilloos balgevoel - maar hij heeft de dynamiek van een paard met koliek - niet bang voor zijn. Die Bozenik - daar ben ik wat banger voor, opportunistisch ventje tegen een speler als Schwaab.

Maar Schwaab is wel heel lief, dus wellicht raakt die Boze Nick dan zijn boosheid kwijt en hoef je er niet meer bang voor te zijn.
 
Ik zat in het vliegtuig van Tanzania naar Nederland en las de uitslag in de krant. Verbazing alom.
Ik zat bij niet voetbalkijkende kennissen. Vlak voor de rit naar huis vroeg ik ff naar TT818, zijn toen toch ff gebleven voor t sportjournaal. Kennis begreep ook wel dat 10-0 best bijzonder was.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan