PSV - Feyenoord | Zondag 1 maart | Eindstand: 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
5CkwSRr.png
 
Mark van Bommel werd ontslagen na de nederlaag tegen Feyenoord, het was voor Dick het begin van een ongeslagen periode. Nu hopen dat dit de eerste nederlaag wordt voor Dick, en de 4e overwinning op rij voor PSV. Het is weliswaar thuis, maar ik vind Feyenoord een erg goede indruk maken. PSV moet echt een keer een goede pot op de mat leggen om hier te winnen.
 
Mark van Bommel werd ontslagen na de nederlaag tegen Feyenoord, het was voor Dick het begin van een ongeslagen periode. Nu hopen dat dit de eerste nederlaag wordt voor Dick, en de 4e overwinning op rij voor PSV. Het is weliswaar thuis, maar ik vind Feyenoord een erg goede indruk maken. PSV moet echt een keer een goede pot op de mat leggen om hier te winnen.
Ik vind Feyenoord anders helemaal geen goede indruk maken. Ze wonnen van Fortuna met behulp van een makkelijke penalty. Tegen PEC stonden ze op een moment gewoon 2-0 achter. Is dat niet gewoon een kwaliteit? Misschien, maar tegen een betere club had ik het wel willen zien. Laten wij net volgend weekend aan de beurt zijn..

Ik zeg 3-2!
 
TIEN TIEN TIEN!

(na de 6-0 had ik destijds medelijden met Feyenoord en had ik graag einde wedstrijd gezien).
 
Ik vind Feyenoord anders helemaal geen goede indruk maken. Ze wonnen van Fortuna met behulp van een makkelijke penalty. Tegen PEC stonden ze op een moment gewoon 2-0 achter. Is dat niet gewoon een kwaliteit? Misschien, maar tegen een betere club had ik het wel willen zien. Laten wij net volgend weekend aan de beurt zijn..

Ik zeg 3-2!

Inderdaad; ben ook allerminst onder de indruk van Feyenoord. Ik vind het ook niks met kwaliteit te maken hebben trouwens, dat met mazzel winnen telkens; voor dat iemand zegt 'en toen PSV het deed dan?' zeg ik, nee ook van PSV vond ik het geen kwaliteit maar ook gewoon mazzel, goed wegkomen etc.
 
Deze wedstrijd is net zo belangrijk als een knock-out fase in een Europees toernooi. Een mooi seizoen gaat het niet meer worden, maar win je deze, dan kan het nog weleens een spannend einde van de competitie worden.

Verlies je deze pot، dan is het seizoen afgelopen.
 
Deze wedstrijd is net zo belangrijk als een knock-out fase in een Europees toernooi. Een mooi seizoen gaat het niet meer worden, maar win je deze, dan kan het nog weleens een spannend einde van de competitie worden.

Verlies je deze pot، dan is het seizoen afgelopen.

Jup, zo is het. Win je, dan doe je mee om de bovenste plekken. Verlies je, dan wordt je vierde. Kortom, hele belangrijke wedstrijd die thuis gewonnen moet worden. Helaas ligt Feyenooit ons bijna nooit, hopelijk zondag wel.

2-0. 2 keer Samba Sam. ❤🔥🙏🏼.
 
Deze wedstrijd is net zo belangrijk als een knock-out fase in een Europees toernooi. Een mooi seizoen gaat het niet meer worden, maar win je deze, dan kan het nog weleens een spannend einde van de competitie worden.

Verlies je deze pot، dan is het seizoen afgelopen.

Idd, win je deze zit de 2e plek en dus vCL er zeker in dit seizoen. Al helemaal omdat Az-Feyenoord nog ingehaald moet worden. Ook moeten Feyenoord en AZ nog tegen Ajax. De 2e plek zou zeker nog kleur geven aan het verloren seizoen met vCL kun je waarschijnlijk je beste spelers behouden en kun je ook betere spelers halen.
 
Jup, zo is het. Win je, dan doe je mee om de bovenste plekken. Verlies je, dan wordt je vierde. Kortom, hele belangrijke wedstrijd die thuis gewonnen moet worden. Helaas ligt Feyenooit ons bijna nooit, hopelijk zondag wel.

2-0. 2 keer Samba Sam. ❤🔥🙏🏼.
Die gaat in zijn eigen goal scoren?
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan