Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee hoor.Als Feyenoord wint zou het inderdaad best eens de genadeklap voor PSV kunnen zijn.

Dat laatste klopte ook wel een beetje toen ie naar PSV kwam. Mooi dat die droogte voorbij is.Nee hoor.
Zelfs in dit hoogstonwaarschijnlijke geval blijven de kneuzen nog 11 punten achter ons staan.
Maar dromen mag; ze maken het - in dit geval jouw- leven wel mooier dan het is.
Verder nog geen opmerkingen vóor donderdag; nu gaat het immers nog om het eerstvolgende duel.
Een succesvolle aanpak van Peter Bosz , die op weg is naar zijn derde titel op rij.
En dat voor een coach die volgens randstad media nooit prijzen won.
Ik denk dat Mentos hoopt dat PSV wint, in dit geval.Nee hoor.
Zelfs in dit hoogstonwaarschijnlijke geval blijven de kneuzen nog 11 punten achter ons staan.
Maar dromen mag; ze maken het - in dit geval jouw- leven wel mooier dan het is.
Verder nog geen opmerkingen vóor donderdag; nu gaat het immers nog om het eerstvolgende duel.
Een succesvolle aanpak van Peter Bosz , die op weg is naar zijn derde titel op rij.
En dat voor een coach die volgens randstad media nooit prijzen won.
Zou best kunnen.Ik denk dat Mentos hoopt dat PSV wint, in dit geval.
Oh kut, dat is ook zo.Ik denk dat Mentos hoopt dat PSV wint, in dit geval.

Oh kut, dat is ook zo.
Nah, ik ga nog vol voor de titel! Hup Feyenoord!
Peppi & KokkiScheidsrechter Bas Nijhuis en VAR Edwin van de Graaf.
Zijn niet geschorst las ik hier. Was foutje op livescore of zo die rode kaarten telden als 2 keer geel?Geen Schouten bij PSV, geen Valente bij Feyenoord.
Beide ploegen missen al een vracht aan spelers en nu ok nog schorsingen.
Beide spelers zijn niet geschorst.Geen Schouten bij PSV, geen Valente bij Feyenoord.
Beide ploegen missen al een vracht aan spelers en nu ok nog schorsingen.
Dan maar hopen dat het kutter wordt voor Feyenoord dan voor PSV.Nijhuis scheids dan weet je dat het kudt word
O echt? Love wedstrijden die hij fluit, lekker tempootje. Ben wel fan.Nijhuis scheids dan weet je dat het kudt word
O echt? Love wedstrijden die hij fluit, lekker tempootje. Ben wel fan.
Aantal jaren geleden was het leuke scheidsrechter. Maar door die gasten van VI is hij te veel in zichzelf gaan geloven en is hij erg inconsequent. Enige juiste leidsman was Gözübüyük geweest. Hij heeft wel serieuze stappen gezet in de afgelopen jaren.O echt? Love wedstrijden die hij fluit, lekker tempootje. Ben wel fan.