PSV - Feyenoord | Woensdag 5 februari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Overigens zijn we met ze alle eens dat Schouten als centrale verdediger ook niet meer werkt toch? Het was een leuke truc van Bosz in het begin, maar je merkt echt aan alles dat die zich niet lekker vond als die achterin moet spelen. Ik vond hem gisteren als verdediger ook enorm kwetsbaar. Heel kwetsbaar met ruimte's in zijn rug. Pakte een domme gele kaart. Verloor aardig wat duels. Was echt niet goed, maar Jerdy kan er natuurlijk niks aan doen dat die daar gezet word uit nood. Toen die op het middenveld kwam te spelen, zag je weer de Schouten die we kennen. Het wordt daarom serieus tijd om Nagalo in de basis te gooien. Je hebt daar 9 miljoen voor betaald en hij viel net als tegen Liverpool niet verkeerd in. Schouten als centrale verdediger moet afgelopen zijn, tenzij de hele verdediging geblesseerd is.
Misschien dat hij dit weer even moest ondervinden om weer de betere middenvelder te worden die hij was.

Heb na zijn blessure ontstellend veel obligate balletjes naar achteren gezien van hem als middenvelder. Balletjes die, als ze naar hem als cv geschoven worden, hem alleen maar in de problemen brengen. Hopelijk beseft hij dat en is hij weer wakker nu.

Ik vind het stiekem toch best vet dat Antenor hier actief is, op zijn rijpe leeftijd. Hij heeft PSV zien spelen in tijden waarin de meeste forummers (en dan heb ik het niet alleen over mijzelf als 31-jarige) nog niet eens geboren waren en kan ervaringen delen uit een wereld die zowel op als naast het veld niet meer voor te stellen is tegenwoordig. Ondanks dat mensen het hier geregeld niet met hem eens lijken te zijn vind ik dat we onze forum-opa moeten koesteren. En als je het weer eens niet eens met elkaar bent roep je ''old man yells at cloud'' en roept hij terug ''de jeugd van tegenwoordig!'' en gaan we weer door met ons leven.
Vind ik een hele mooie post.
Dank je wel, Buitenspelgoal.

Niet zozeer om de leeftijd als wel om het hebben van een mening, het hebben van ervaring.

Als ik de posts van Antenor lees, lees ik teksten uit de post-woketijd die bv in 1997 niet als complotdenker zouden zijn weggezet.
(En ik lees teksten van iemand met een veel te roze PSV-bril.)

Ik denk dat het ook niet voor niks is wie de lieden zijn die jouw post liken.

Vind ik een hele mooie post.
Dank je wel, Buitenspelgoal.

Niet zozeer om de leeftijd als wel om het hebben van een mening, het hebben van ervaring.

Als ik de posts van Antenor lees, lees ik teksten uit de post-woketijd die bv in 1997 niet als complotdenker zouden zijn weggezet.
(En ik lees teksten van iemand met een veel te roze PSV-bril.)

Ik denk dat het ook niet voor niks is wie de lieden zijn die jouw post liken.
Huuuu het wokespoke

Dat heb ik gemist . Vreemd dat bij Bosz er wel een hoop trammelant kwam en het nu (weer) stil blijft.
Wat zou de reden zijn?
Ikzelf vind wel een verschil zitten in een cryptisch berichtje op X en een persoonlijke “aanval” op een individuele scheidsrechter.

In mijn beleving trok Bozsch de integriteit van de scheids in twijfel en dat gaat mij veel te ver. Wat de Wolf deed is niet netjes maar is een te emotionele reactie op een beslissing.

Ikzelf vind wel een verschil zitten in een cryptisch berichtje op X en een persoonlijke “aanval” op een individuele scheidsrechter.

In mijn beleving trok Bozsch de integriteit van de scheids in twijfel en dat gaat mij veel te ver. Wat de Wolf deed is niet netjes maar is een te emotionele reactie op een beslissing.
Bosvelt kreeg zijn straf ook nadat hij zich via de socials had uitgelaten. Hoe een clownemotie zich tot een middelvinger verhoudt qua strafmaat gaan we dus binnenkort leren.

De Wolf neemt toch juist een veel bewustere stap door iets op internet te zetten. Lijkt me heel anders dan wanneer je in een interview zit.

.

Boszsch? Dat moet je zo niet uitspreken tijdens een griepgolf..

De Wolf neemt toch juist een veel bewustere stap door iets op internet te zetten. Lijkt me heel anders dan wanneer je in een interview zit.
Dus als je voor een miljoenenpubliek zit net na een wedstrijd met camera's op je gericht is dat minder erg? Ik vind dat juist kwalijker.

Bosvelt kreeg zijn straf ook nadat hij zich via de socials had uitgelaten. Hoe een clownemotie zich tot een middelvinger verhoudt qua strafmaat gaan we dus binnenkort leren.
Ik had het vooral over Bozsch VS de Wolf. De situatie van Bosvelt had ik niet helemaal meegekregen en die is inderdaad niet fraai.

Verschil is wel dat er in de gevallen de Wolf en Bosvelt er ingegaan wordt op een specifieke gebeurtenis en Bozsch maakte het heel persoonlijk doordat hij zei dat hij altijd slecht vloot tegen hem.

Alle situaties wat mij betreft onbehoorlijk en moeten gestraft worden. (En Bosvelt gaf aan dat hij fout zat en heeft openbaar zijn excuses gemaakt). Maar ikzelf vind die van Bozsch wel wat ernstiger.
Klopt. Maar dat interview is ook niet meteen na het moment. Dus ook daar was een moment van bezinking.

Klopt. Maar dat interview is ook niet meteen na het moment. Dus ook daar was een moment van bezinking.
Dat is zo. Maar op internet verdwijnt niks meer. Ik zie dat echt wel als een extra stap. Je moet er toch meer moeite voor doen dan een interview geven.

Dan zijn we het niet eens.
Alleen al hoe de Wolf na het rustsignaal meteen agressief het veld inrent en tot in de kleedkamer intimiderend en opzichtig zijn ongenoegen uit tegen de de scheidsrechter is al niet te pruimen van een coach.
En hem na het duel nog voor l*l zetten op het internet is veel erger , al wordt het van een Feijenoorder (of Ajacied wanneer van toepassing) in de media natuurlijk minder uitgesponnen dan wanneer een PSV coach zijn mening geeft.
Om vervolgens als PSV coach geschorst te worden vanwege een mening.
We zullen horen of de KNVB even selectief is in haar verontwaardiging als de randstad media.

Dan zijn we het niet eens.
Alleen al hoe de Wolf na het rustsignaal meteen agressief het veld inrent en tot in de kleedkamer intimiderend en opzichtig zijn ongenoegen uit tegen de de scheidsrechter is al niet te pruimen van een coach.
En hem na het duel nog voor l*l zetten op het internet is veel erger , al wordt het van een Feijenoorder (of Ajacied wanneer van toepassing) in de media natuurlijk minder uitgesponnen dan wanneer een PSV coach zijn mening geeft.
Om vervolgens als PSV coach geschorst te worden vanwege een mening.
We zullen horen of de KNVB even selectief is in haar verontwaardiging als de randstad media.
Ik heb het over het bericht van de Wolf, niet over eventueel agressief gedrag. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat dit sowieso niet kan. Ik heb dat niet zo ervaren maar wellicht zit ik verkeerd.

Wederom. Ik vind het (niet respectvol) reageren over een beslissing van de wedstrijdleiding (dus algemeen) minder erg dan suggereren dat een scheidsrechter (dus een persoonlijke aanval) niet integer is.

Ik heb het over het bericht van de Wolf, niet over eventueel agressief gedrag. Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat dit sowieso niet kan. Ik heb dat niet zo ervaren maar wellicht zit ik verkeerd.

Wederom. Ik vind het (niet respectvol) reageren over een beslissing van de wedstrijdleiding (dus algemeen) minder erg dan suggereren dat een scheidsrechter (dus een persoonlijke aanval) niet integer is.
Ik vind het overigens bizar dat een trainer of speler geen mening mag geven over een scheidsrechter. Censuur.

En ik heb het niet over de"zwaarte van de overtreding", maar over de eventuele doofpot en hypocrisie.
Gaat de aanklager die Bosz aanpakte dat nu ook doen met de Wolf?

Geen idee maar hoop het niet. Net als dat bij Bosz ook niet nodig was en net zoals ook niet nodig is bij Steijn.

Ik hoop juist van wel.
Anders blijkt weer dat de KNVB reageert op de hoeveelheid aandacht die iets krijgt in de randstad media.
En dat heet, kiest u maar, selectieve verontwaardiging of meten met twee maten of hypocrisie bij de beoordeling van "iets of iemand in diskrediet brengen".

En selectief was de man in Zeist al toen hij daarvan Bosz als boodschapper betichtte zonder te kijken naar het waarheidsgehalte van de boodschap.
Oftewel, was er reden om te wijzen op de statistieken van de heer Makkelie?
Dat zou toch minstens verwacht mogen worden bij eerlijke beoordeling van een kwestie.
Nu was het gewoon censuur.

En de wolf komt ook gewoon aam de beurt
Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nog steeds niet vernomen dat de aanklager John De Wolf op het matje heeft geroepen.
Is het dan toch weer een doofpot affaire geworden en moet alleen een PSV coach met veel bombarie aan de schandpaal om vervolgens gecensureerd te worden?
Is er dus toch verband tussen wat subjectieve media soms luidkeels uitbraken en wat men daarna in Zeist met een voorval wel of niet doet?
En mogen als dat laatste het geval is, niet gewoon termen als selectief en hypocrisie gebruikt worden als het gaat om KNVB "rechtspraak" ?

Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nog steeds niet vernomen dat de aanklager John De Wolf op het matje heeft geroepen.
Is het dan toch weer een doofpot affaire geworden en moet alleen een PSV coach met veel bombarie aan de schandpaal om vervolgens gecensureerd te worden?
Is er dus toch verband tussen wat subjectieve media soms luidkeels uitbraken en wat men daarna in Zeist met een voorval wel of niet doet?
En mogen als dat laatste het geval is, niet gewoon termen als selectief en hypocrisie gebruikt worden als het gaat om KNVB "rechtspraak" ?
old-man-yells-at-cloud.001-768x384.jpeg

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan