Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop het ook. Lekker Bakayoko laten spelen, en hopelijk ook een goaltje voor El Ghazi. Ik heb het helemaal niet opgegeven nog met die man, maar ik denk dat hij een beetje vertrouwen moet krijgen.Dit wordt net zo n pot als in Zwitserland 5-0. Laten we hopen dat nu het een keer goed is gegaan, dit door getrokken kan worden.
El Ghazi speelde gisteren wel beter dan donderdag inderdaad.Ik hoop het ook. Lekker Bakayoko laten spelen, en hopelijk ook een goaltje voor El Ghazi. Ik heb het helemaal niet opgegeven nog met die man, maar ik denk dat hij een beetje vertrouwen moet krijgen.
Stukken beter zelfs. Die moet gewoon wat wedstrijdritme krijgen. Vorig jaar hadden we Vinicius, moet zeggen dat ik een stuk blijer ben met El Gazhi als invaller.El Ghazi speelde gisteren wel beter dan donderdag inderdaad.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Ledzema, dat zou ook een optie kunnen zijn voor die positieStukken beter zelfs. Die moet gewoon wat wedstrijdritme krijgen.
Ledezma is volgens mij de invaller op de plek van Xavi. Kan me niet herinneren dat Ledezma op rechts speelde.Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar Ledzema, dat zou ook een optie kunnen zijn voor die positie
Zo makkelijk zal het ditmaal waarschijnlijk niet worden. Ze zullen hun huid denk ik duurder verkopen.De volgende. Hopelijk weer zo'n walk over als de vorige.

Ze krijgen een nieuwe trainer(als de berichten kloppen), dat kan een hoop schelen. Maar los daarvan is dit team gewoon minder als PSV, dus snel scoren dan ga je er weer flink overheenZo makkelijk zal het ditmaal waarschijnlijk niet worden. Ze zullen hun huid denk ik duurder verkopen.
Een kleine zege levert ons ook drie punten op.
Al hoop ik niet dat we , net als 58 jaar geleden, tot tien minuten voor tijd moeten wachten op de 1-0.![]()
Maar Vini lag goed in de groep of zoietsStukken beter zelfs. Die moet gewoon wat wedstrijdritme krijgen. Vorig jaar hadden we Vinicius, moet zeggen dat ik een stuk blijer ben met El Gazhi als invaller.
Ja, ik weet het nog goed!Zo makkelijk zal het ditmaal waarschijnlijk niet worden. Ze zullen hun huid denk ik duurder verkopen.
Een kleine zege levert ons ook drie punten op.
Al hoop ik niet dat we , net als 58 jaar geleden, tot tien minuten voor tijd moeten wachten op de 1-0.![]()
More than welcome in Eindhoven. If you are visiting the city prior the game I recommend you stay at the 'Markt' for a beer or two or diner. Thats the place where normally the visiting teams have their pre drinks.Hello,
We are a group of 5 people who would like to visit Eindhoven this thursday. Are there any club members who don't need their seats and would like to give them to us?
Sadly it isnt possible to get a membercard as a foreigner. Thanks in advance for your help.
(If this post is in the wrong thread or such requests arent allowed. just delete it.)
Looking forward to a great game!