PSV - FC Zürich | Donderdag 13 oktober | Eindstand: 5-0

Rednas

Administrator
Administrator
kjpMaD3.png

Eerdere duels
PSV - FC Zürich​
1 - 0​
UEFA Champions League, 04 maart 1964​

Dit is een must-win wedstrijd, zodat we die Noren echt goed onder druk zetten voor plek 2. Arsenal lijkt mij domweg een maatje te groot. Ik gok op 3-1.

Dit wordt net zo n pot als in Zwitserland 5-0. Laten we hopen dat nu het een keer goed is gegaan, dit door getrokken kan worden.

Dit wordt net zo n pot als in Zwitserland 5-0. Laten we hopen dat nu het een keer goed is gegaan, dit door getrokken kan worden.
Ik hoop het ook. Lekker Bakayoko laten spelen, en hopelijk ook een goaltje voor El Ghazi. Ik heb het helemaal niet opgegeven nog met die man, maar ik denk dat hij een beetje vertrouwen moet krijgen.

Ik hoop het ook. Lekker Bakayoko laten spelen, en hopelijk ook een goaltje voor El Ghazi. Ik heb het helemaal niet opgegeven nog met die man, maar ik denk dat hij een beetje vertrouwen moet krijgen.
El Ghazi speelde gisteren wel beter dan donderdag inderdaad.

Dat wordt dus weer puzzelen met de opstelling. Geen Vertessen, geen Saibari. Dat betekent El Gazhi en Bakayoko erin dan maar.

Wat is het laatste nieuws omtrent Luuk de Jong? Niet dit weekend, maar volgend week er weer bij?

De volgende. Hopelijk weer zo'n walk over als de vorige.
Zo makkelijk zal het ditmaal waarschijnlijk niet worden. Ze zullen hun huid denk ik duurder verkopen.
Een kleine zege levert ons ook drie punten op.
Al hoop ik niet dat we , net als 58 jaar geleden, tot tien minuten voor tijd moeten wachten op de 1-0.:)

Zo makkelijk zal het ditmaal waarschijnlijk niet worden. Ze zullen hun huid denk ik duurder verkopen.
Al hoop ik niet dat we , net als 58 jaar geleden, tot tien minuten voor tijd moeten wachten op de 1-0.:)
Ze krijgen een nieuwe trainer(als de berichten kloppen), dat kan een hoop schelen. Maar los daarvan is dit team gewoon minder als PSV, dus snel scoren dan ga je er weer flink overheen

Ramalho wat rust geven. Die kun je niet twee keer per week laten spelen. Verder Guti ook maar eens speeltijd geven en wellicht dat Savio een kans kan krijgen op rechts. Deze wedstrijd moet je met wat wijzigingen wel kunnen winnen. Volgend weekend wacht weer een must-win in de Eredivisie. Bij 3 doelpunten verschil voor Gakpo gelijk wisselen. Of in de slotfase bij 2 doelpunten voor ook.

In Zurich was er ook nauwelijks publiek bij en dat gaat hier in Eindhoven wel anders zijn. Dat speelt ook mee natuurlijk dus ik denk zij enigszins nerveus naar Eindhoven afreizen.

Ja, ik weet het nog goed!

Hello,

We are a group of 5 people who would like to visit Eindhoven this thursday. Are there any club members who don't need their seats and would like to give them to us?

Sadly it isnt possible to get a membercard as a foreigner. Thanks in advance for your help.

(If this post is in the wrong thread or such requests arent allowed. just delete it.)

Looking forward to a great game!

Hello,

We are a group of 5 people who would like to visit Eindhoven this thursday. Are there any club members who don't need their seats and would like to give them to us?

Sadly it isnt possible to get a membercard as a foreigner. Thanks in advance for your help.

(If this post is in the wrong thread or such requests arent allowed. just delete it.)

Looking forward to a great game!
More than welcome in Eindhoven. If you are visiting the city prior the game I recommend you stay at the 'Markt' for a beer or two or diner. Thats the place where normally the visiting teams have their pre drinks.

Terug
Bovenaan Onderaan