J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Toch Mauro dan. Of Kan die Wanner dat ook niet?Maar wie wordt dan de controleur, als je Mauro op de plek van Salah-Eddine moet zetten? Of je moet Dest LB zetten en Flamingo RB en Mauro dan dus op het middenveld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Toch Mauro dan. Of Kan die Wanner dat ook niet?Maar wie wordt dan de controleur, als je Mauro op de plek van Salah-Eddine moet zetten? Of je moet Dest LB zetten en Flamingo RB en Mauro dan dus op het middenveld.
Fernandez of Sildillia.Maar wie wordt dan de controleur, als je Mauro op de plek van Salah-Eddine moet zetten? Of je moet Dest LB zetten en Flamingo RB en Mauro dan dus op het middenveld.
Ik dacht dan meer aan opties waarvan je enige zekerheid hebt dat je er niet enorm op achteruit gaat qua kwaliteit.Fernandez of Sildillia.
Ik trek toch mijn keutel in. Heb het wat beter bekeken en dit wordt onze volgende topper. Goed gezien van Stewart.Ik vond Wanner anoniem meespelen. Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen als je zo weinig speelt. Te weinig gezien om een goed oordeel te kunnen maken voor mij.
Dat kan ookFernandez of Sildillia.
Voor het middenveld hebben we best wat opties als Mauro jr weer op back staat.De inzetbaarheid van Perisic is nog twijfelachtig, toch? Misschien per 21 december wel weer inzetbaar. Maar daar kan Driouech dan ook staan. Laten we dan eens kijken hoe hij het doet als hij langer een basisplaats krijgt. Bij mijn weten komt hij niet in aanmerking voor het nationale elftal van Marokko (?).
Dan Man op de andere flank en een middenveld met Til, Veerman en Schouten; een verdediging met Mauro, Yarek, Flamingo en Dest?
Op zich heb je dan nog wat spelers voor de breedte met Wanner en Esmir.
Of Dest links en Flamingo/Sildillia rechts. Mauro gewoon op het middenveld met Veerman en Til.Til weer naar het middenveld, Pepi in de spits. Mauro Jr. weer op de back positie en op de flanken Perisic en Man. Dat is ook wel een ingespeeld en dynamisch elftal.