Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
PSV is like a box of chocolates...Gelukkig is het een thuiswedstrijd. Het Telstarsyndroom zal toch wel voorbij zijn.
Luckily not like a roll of Mentos.PSV is like a box of chocolates...

Was het maar zo'n feest voor jullie. Nu wordt het gewoon weer 0-2.Luckily not like a roll of Mentos.![]()
Maar wel genoeg om je laatste eer te bewijzen, gecondoleerd en dat ze zondag ook maar voor hem mogen vlammen.De 1e thuiswedstrijd in november op de laatste dag van november. 4 x uit achter elkaar en wat een resultaten. Zin om naar het stadion te gaan. Helaas zonder mijn stadion buurman die afgelopen week is overleden (79) vandaag op zijn uitvaart geweest. We hebben toch zeker 30 jaar naast elkaar gezeten zonder elkaar echt te kennen.
GecondoleerdDe 1e thuiswedstrijd in november op de laatste dag van november. 4 x uit achter elkaar en wat een resultaten. Zin om naar het stadion te gaan. Helaas zonder mijn stadion buurman die afgelopen week is overleden (79) vandaag op zijn uitvaart geweest. We hebben toch zeker 30 jaar naast elkaar gezeten zonder elkaar echt te kennen.
Welke andere 2?Perisic en nog twee spelers zijn er zondag niet bij aldus Bosz/Elfrink. Dat moeten we op kunnen vangen denk ik zo.
![]()
PSV mist drie man (inclusief Perisic) tegen FC Volendam en bouwt in Eindhoven een nieuwe afsluitdijk
PSV kan zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Volendam niet beschikken over sterspeler Ivan Perisic. Dat heeft trainer Peter Bosz vrijdag in aanloop naar het duel met de Noord-Hollanders gemeld. De Kroaat raakte woensdag tijdens het treffen met Liverpool geblesseerd en greep naar zijn bil. Het is...www.ed.nl
Van Bommel en Plea?Welke andere 2?
Ruben van Bommel en Allasane Pléa.Welke andere 2?
Van Bommel en Plea?
Dacht ik al, dus eigenlijk alleen Perisic die eruit ligtRuben van Bommel en Allasane Pléa.
Geen prognose van duur neem ik aan?Perisic en nog twee spelers zijn er zondag niet bij aldus Bosz/Elfrink. Dat moeten we op kunnen vangen denk ik zo.
![]()
PSV mist drie man (inclusief Perisic) tegen FC Volendam en bouwt in Eindhoven een nieuwe afsluitdijk
PSV kan zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Volendam niet beschikken over sterspeler Ivan Perisic. Dat heeft trainer Peter Bosz vrijdag in aanloop naar het duel met de Noord-Hollanders gemeld. De Kroaat raakte woensdag tijdens het treffen met Liverpool geblesseerd en greep naar zijn bil. Het is...www.ed.nl
Kunnen ze ook beter niet geven, want meestal klopt het toch niet.Geen prognose van duur neem ik aan?
Ik kan alleen het gratis gedeelte lezen. Ik ben een Nederlander he?Geen prognose van duur neem ik aan?
Driouech wordt het dan dus..Perisic en nog twee spelers zijn er zondag niet bij aldus Bosz/Elfrink. Dat moeten we op kunnen vangen denk ik zo.
![]()