PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
IpfCMHf.jpg
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Eerstes! Hopelijk laten we Omonia lopen (of in ieder geval spelers maar 1 helft laten spelen. Utrecht thuis is belangrijker.
 
Wedstrijd na een Europese donderdag-wedstrijd. Gewoon winnen en bij Ajax blijven. Mag ook lelijk. Geldt ook voor de topper-maand januari. Winnen. Zoveel mogelijk. Daarna, als de winter langzaam een beetje gaat plaatsmaken voor de lente en er misschien mondjesmaat wat toeschouwers worden toegelaten, verwacht ik eigenlijk wel een dominante ploeg die met Ajax uit gaat maken wie er eerste wordt.
 
Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Gotze - Rosario - Sangare - Gakpo
Ihattaren - Malen

3-0.
Ik zou Ihattaren vervangen door Madueke.

Ik vond Ihattaren leuk spelen tegen Omnia. Maar tegelijk vond ik hem maar weinig 'echt' beslissend. Hij creeërde wat kansjes. Maar vond andere spelers bepalender tegen een zwak Omnia.
Madueke vind ik juist wel een bepalende speler. Scoorde volgensmij al 4x en gaf nog wat assists. Ik vind Madueke momenteel stabieler dan Ihattaran. Dus ik zou voor hem kiezen.
 
Beginnen met Fein, Piroe, Hendrix, Madueke en in rust Sangare, Malen, Ihattaren en Gakpo brengen.
Helaas geen goede vervanger voor Max anders had ik die ook pas in 2e helft laten starten...
Dus eindigen met sterkste 11.

Ben inmiddels wel klaar met die 2e-helft-nachtkaars-wedstrijden.
 
Beginnen met Fein, Piroe, Hendrix, Madueke en in rust Sangare, Malen, Ihattaren en Gakpo brengen.
Helaas geen goede vervanger voor Max anders had ik die ook pas in 2e helft laten starten...
Dus eindigen met sterkste 11.

Ben inmiddels wel klaar met die 2e-helft-nachtkaars-wedstrijden.
Waarom start PSV niet met de sterkste opstelling? Er hoeft toch niemand rust te krijgen nu?
 
Beginnen met Fein, Piroe, Hendrix, Madueke en in rust Sangare, Malen, Ihattaren en Gakpo brengen.
Helaas geen goede vervanger voor Max anders had ik die ook pas in 2e helft laten starten...
Dus eindigen met sterkste 11.

Ben inmiddels wel klaar met die 2e-helft-nachtkaars-wedstrijden.
Beetje geduld hebben. Het zit in de groei.
 
Beginnen met Fein, Piroe, Hendrix, Madueke en in rust Sangare, Malen, Ihattaren en Gakpo brengen.
Helaas geen goede vervanger voor Max anders had ik die ook pas in 2e helft laten starten...
Dus eindigen met sterkste 11.

Ben inmiddels wel klaar met die 2e-helft-nachtkaars-wedstrijden.
De nachtkaars viel toch tegen Omonia wel mee? Dat vond ik nou de eerste wedstrijd waarin het verval niet schrikbarend was. Hoopvol, we komen heel langzaam op stoom. Ik weet dat het Omonia was, maar die zijn toch niet minder dan Utreg? En na Utreg hebben we een minder zwaar programma
 
De nachtkaars viel toch tegen Omonia wel mee? Dat vond ik nou de eerste wedstrijd waarin het verval niet schrikbarend was. Hoopvol, we komen heel langzaam op stoom. Ik weet dat het Omonia was, maar die zijn toch niet minder dan Utreg? En na Utreg hebben we een minder zwaar programma

Utrecht-thuis moet ook gewoon makkelijk gewonnen worden.
 
Waarom start PSV niet met de sterkste opstelling? Er hoeft toch niemand rust te krijgen nu?
Omdat het druk zetten veel kracht kost. En sommigen dit wel, maar anderen nog niet 75 minuten kunnen volhouden. En het nadeel van Roger's systeem is dat het alleen werkt als iedereen 100% mee kan doen. Als een verzaakt loopt de rest voor nop. Zie Twente, Heerenveen etc.
Omonia was vooraf ongeïnspireerd, en door onze goede eerste helft geïmponeerd, waardoor ik dat niet graag als graadmeter hanteer.
 
De nachtkaars viel toch tegen Omonia wel mee? Dat vond ik nou de eerste wedstrijd waarin het verval niet schrikbarend was. Hoopvol, we komen heel langzaam op stoom. Ik weet dat het Omonia was, maar die zijn toch niet minder dan Utreg? En na Utreg hebben we een minder zwaar programma
Maar in die wedstrijd werd er dan ook niet met de sterkste 11 gestart :)
 
Ik zou Ihattaren vervangen door Madueke.

Ik vond Ihattaren leuk spelen tegen Omnia. Maar tegelijk vond ik hem maar weinig 'echt' beslissend. Hij creeërde wat kansjes. Maar vond andere spelers bepalender tegen een zwak Omnia.
Madueke vind ik juist wel een bepalende speler. Scoorde volgensmij al 4x en gaf nog wat assists. Ik vind Madueke momenteel stabieler dan Ihattaran. Dus ik zou voor hem kiezen.

Ik vind Madueke juist handig als invaller. Tegenstander vermoeid en dan Madueke met frisse benen die voor veel problemen kan zorgen.

Ik zou Ihattaren gewoon lekker laten staan. Best genoten van hem tegen Omonia. Voorassist ook bij de 1-0, het begin te komen bij Mo. Sterkste 11 ook graag en alles geven. Winnen en dan kan Schmidt de hele week aan zijn tactiek werken want er is geen midweeks programma deze keer. Oh jawel de KNVB Beker, fuck ! Vraag me af hoe serieus Schmidt de beker gaat nemen. Ik hoop in ieder geval van wel want ik snak toch wel naar die 10e KNVB Beker winst.

Maar goed, eerst Utrecht.
 
Ik vind Madueke juist handig als invaller. Tegenstander vermoeid en dan Madueke met frisse benen die voor veel problemen kan zorgen.

Ik zou Ihattaren gewoon lekker laten staan. Best genoten van hem tegen Omonia. Voorassist ook bij de 1-0, het begin te komen bij Mo. Sterkste 11 ook graag en alles geven. Winnen en dan kan Schmidt de hele week aan zijn tactiek werken want er is geen midweeks programma deze keer. Oh jawel de KNVB Beker, fuck ! Vraag me af hoe serieus Schmidt de beker gaat nemen. Ik hoop in ieder geval van wel want ik snak toch wel naar die 10e KNVB Beker winst.

Maar goed, eerst Utrecht.
Komende 3 wedstrijden zijn het lastigst, aangezien het lijkt alsof de druk wat afneemt na het overvolle EL programma. Juist nu moet je bijblijven en waken voor nonchalance en onderschatting.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan