PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Komende 3 wedstrijden zijn het lastigst, aangezien het lijkt alsof de druk wat afneemt na het overvolle EL programma. Juist nu moet je bijblijven en waken voor nonchalance en onderschatting.
In de praktijk heb je wel gelijk, maar eiegenlijk is dat toch klinkklare onzin. Als je een overvol internationaal ptrogramma hebt, kan ik me voorstellen dat je wel eens wat steekjes laat vallen. Maar nu je dat niet hebt, moet je toch vrij makelijk van mindere tegenstanders kunnen winnen? Van iets anders uitgaan lijkt erg op je vooraf indekken. We betalen deze profs miljoenen per jaar, dan zouden ze toch gewoon van Utrecht, VVV, RKC en De Graafschap moeten winnen.
 
Opstelling PSV
Mvogo - Dumfries Teze Boscagli Max Rosario Sangaré Götze Ihattaren Malen Gakpo
 
k8MddUaZ
 
Madueke is er nog niet bij. Kan ook zo in de basis staan bij de beste 11. Zou helemaal niet misstaan.
Eens dat hij heel goed is, en extreem geod gaat worden, maar op dit moment zou ik niet weten voor wie hij erin zou koeten. Ik vind Gotze, Gapko, Malen en Mo gewoon beter. Wel schitterend dat we nu dus een klasbak als Madueke op de bank hebben, die gaat nog genoeg spelen.
 
Weet iemand wat eigenlijk met Thomas is gebeurd? Zahavi volgens mij geblesseerd, Madueke ook...
 
Dit word een makkie, ajaks heeft gister gewonnen dus onze diva's kunnen zorgeloos spelen en met 3-0 winnen
 
Weet iemand wat eigenlijk met Thomas is gebeurd? Zahavi volgens mij geblesseerd, Madueke ook...

Nee, was er zo ineens niet meer bij. Wordt blijkbaar tegenwoordig niet meer vrijgegeven. Momenteel geblesseerd: Van Ginkel, Thomas, Mauro jr, Madueke, Zahavi, Guti,Obispo, Romero, Ledezma. Op de laatste 2 na traint iedereen weer (Zei het individueel).
 
Weet iemand wat eigenlijk met Thomas is gebeurd? Zahavi volgens mij geblesseerd, Madueke ook...
Die is geblesseerd geraakt in de uitwedstrijd tegen PAOK. Zal nog steeds niet fit zijn.
Zahavi en Madueke zijn ook nog niet hersteld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan