PSV - FC Utrecht | Zondag 13 december | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Overigens word ik wel moe dat Schmidt steeds maar weer de vermoeidheidskaart trekt.
Als continu iemand tegen je zegt dat je ziek oogt, dan word je vanzelf wel ziek.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Overigens word ik wel moe dat Schmidt steeds maar weer de vermoeidheidskaart trekt.
Als continu iemand tegen je zegt dat je ziek oogt, dan word je vanzelf wel ziek.
Aangezien men iedere dag bloed afneemt on dit soort zaken te bepalen hoop ik mij dt hij die uitspraak op cijfers baseert en niet op gevoel.
 
Overigens word ik wel moe dat Schmidt steeds maar weer de vermoeidheidskaart trekt.
Als continu iemand tegen je zegt dat je ziek oogt, dan word je vanzelf wel ziek.
inderdaad deze "excuustruus " lijkt me stilaan meer dan afgezaagd en eerder een dekmantel voor het eigen falen.
Ik had juist verwacht dat hij de groep een andere ( van over mijn lijk ) mentaliteit zou bijbrengen .
Het team blijft echter als een platte pudding in mekaar zakken.
 
inderdaad deze "excuustruus " lijkt me stilaan meer dan afgezaagd en eerder een dekmantel voor het eigen falen.
Ik had juist verwacht dat hij de groep een andere ( van over mijn lijk ) mentaliteit zou bijbrengen .
Het team blijft echter als een platte pudding in mekaar zakken.
Tis ook niet makkelijk om iets te maken van een team dat nog minder zelfvertrouwen had dan een 14 jarig schoolmeisje. Ik vind dat er steeds meer dingen goed gaan en dat ze alsmaar blijven groeien. Zolang er groei is stemt het mij tevreden
 
Tis ook niet makkelijk om iets te maken van een team dat nog minder zelfvertrouwen had dan een 14 jarig schoolmeisje. Ik vind dat er steeds meer dingen goed gaan en dat ze alsmaar blijven groeien. Zolang er groei is stemt het mij tevreden
Ik vind dat we ze ook niet zoveel kwalijk kunnen nemen. Hebben corona in de ploeg gehad en spelen 2x per week een wedstrijd. De jongens geven de eerste 45 minuten toch gewoon alles wat ze hebben? Intenties om bij rust de wedstrijd te beslissen zijn wel daar, maar het lukt niet. Dat je dan in de tweede helft met een voorsprong niet weer als een malle naar voren draaft om een beetje energie (en blessures) bespaart voor de volgende wedstrijd kan ik wel begrijpen. Tot aan de (soort van) winterstop volhouden en proberen ook nog op de andere 2 fronten mee te doen en daarna er zaak van maken om fysiek en mentaal jezelf op orde te krijgen. Het is nu niet best, maar met de hele situatie in het achterhoofd ben ik gewoon zeer tevreden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan