PSV - FC Utrecht | Zaterdag 4 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lijkt mij wel een bewussie, alleen dat er ook iemand staat om een kiezelhard tegen de touwen te jagen is wellicht mazzel.

Inderdaad, normaal gebeurd dit bewust maar staat er dan juist niemand omdat de aangever of geen overzicht heeft of niet begrepen wordt door de rest.
 
Dan nog eerder het doelpunt van Gakpo, nadat hij v.d. Hoorn wegduwde. Ik vond Boscagli bepaald niet best trouwens, verdedigend niet goed, en op het middenveld is het ook vleesch noch visch.
Nadat Gakpo zijn arm tegen de schouder zette en v.d. Hoorn voor de Oscar ging? Dat moment? Dat we daar tegenwoordig vrezen dat de VAR gaat ingrijpen geeft wel aan hoe de sport vertrut is.

En ja, ik vreesde mee, geef ik eerlijk toe, maar dat zou niet zo moeten zijn.
 
Ja, het ijzeren geheugen aangaande dwalingen van de KNVB is bij een ander aanwezig..
Daar zou de club meer gebruik van kunnen maken als b.v. hun coach er weer eens ingeluisd wordt door de media en men door halfslachtig protest hem ijskoud laat veroordelen.(a)
 
Als dat bewust was dan is hij alleen al daarom MOTM
Dat het bewust was lijkt duidelijk.
Eerlijk gezegd interesseert het me nooit wie MOTM wordt aangezien het een teamsport is en je met z'n allen wint of verliest.
Heel vaak gebeurt er iets tijdens een duel wat "men" na afloop alweer vergeten is, maar wat cruciaal was om het duel niet te laten kantelen.

Gisteren was het sterke punt dat we weer tergvochten na tegenslag. Een Sangare die na een beroerd openingskwartier zich herpakte geef ik als voorbeeld.
Maar dat het hele team wederom een sterke partij op de mat legde geeft hoop dat er dit seizoen wel degelijk iets te halen valt.

Positief ook dat Makkelie zich bij de 3-1 niet liet beinvloeden door het merkwaardige optreden van VAR Kooy.
Die onzinnig ingreep toen hij het niet hoefde en even onzinnig niet ingreep toen hij het wel moest bij Ramalho die werd vastgepakt vlak voor rust.

Complimenten aan Schmidt die toch tot meer in staat blijkt als het gaat om resultaat halen en spelers vertrouwen geven en DUS beter maken dan menigeen
eerder dacht.
Het gaat alles bij elkaar best goed met onze club , denk ik.
 
Dat het bewust was lijkt duidelijk.
Eerlijk gezegd interesseert het me nooit wie MOTM wordt aangezien het een teamsport is en je met z'n allen wint of verliest.
Heel vaak gebeurt er iets tijdens een duel wat "men" na afloop alweer vergeten is, maar wat cruciaal was om het duel niet te laten kantelen.

Gisteren was het sterke punt dat we weer tergvochten na tegenslag. Een Sangare die na een beroerd openingskwartier zich herpakte geef ik als voorbeeld.
Maar dat het hele team wederom een sterke partij op de mat legde geeft hoop dat er dit seizoen wel degelijk iets te halen valt.

Positief ook dat Makkelie zich bij de 3-1 niet liet beinvloeden door het merkwaardige optreden van VAR Kooy.
Die onzinnig ingreep toen hij het niet hoefde en even onzinnig niet ingreep toen hij het wel moest bij Ramalho die werd vastgepakt vlak voor rust.

Complimenten aan Schmidt die toch tot meer in staat blijkt als het gaat om resultaat halen en spelers vertrouwen geven en DUS beter maken dan menigeen
eerder dacht.
Het gaat alles bij elkaar best goed met onze club , denk ik.

Ik ben het met je eens dat Schmidt de complimenten verdient voor de manier waarop hij blijkbaar er in is geslaagd om afgeschreven spelers als Bruma, Doan, Guti en Mauro toch bij de les te houden, en hen een hoog niveau te laten halen.
 
Ik ben het met je eens dat Schmidt de complimenten verdient voor de manier waarop hij blijkbaar er in is geslaagd om afgeschreven spelers als Bruma, Doan, Guti en Mauro toch bij de les te houden, en hen een hoog niveau te laten halen.
Dat is dan toch bij toeval. Als de blessures voorin er niet waren geweest hadden we beiden kunnen afschrijven..
 
Dat is dan toch bij toeval. Als de blessures voorin er niet waren geweest hadden we beiden kunnen afschrijven..
Er is geen seizoen zonder blessures. Je moet de bank onderdeel laten zijn van de selectie- want essentieel voor continuïteit. Dat is altijd lastig, want een bankzitter is per definitie een ontevreden speler. Maar in dit geval is het nog extra lastig, want het gaat om spelers waar eigenlijk niemand nog een stuiver voor gaf (en die wel duur waren) - zeker in het geval van Bruma en Guti. Spelers die veel kritiek hebben gekregen, en lange tijd niet eens in de buurt van de basis zaten. Krijg ze maar weer eens aan de praat.
 
Er is geen seizoen zonder blessures. Je moet de bank onderdeel laten zijn van de selectie- want essentieel voor continuïteit. Dat is altijd lastig, want een bankzitter is per definitie een ontevreden speler. Maar in dit geval is het nog extra lastig, want het gaat om spelers waar eigenlijk niemand nog een stuiver voor gaf (en die wel duur waren) - zeker in het geval van Bruma en Guti. Spelers die veel kritiek hebben gekregen, en lange tijd niet eens in de buurt van de basis zaten. Krijg ze maar weer eens aan de praat.
En soms heb je ook gewoon een beetje toeval nodig.
 
Er is geen seizoen zonder blessures. Je moet de bank onderdeel laten zijn van de selectie- want essentieel voor continuïteit. Dat is altijd lastig, want een bankzitter is per definitie een ontevreden speler. Maar in dit geval is het nog extra lastig, want het gaat om spelers waar eigenlijk niemand nog een stuiver voor gaf (en die wel duur waren) - zeker in het geval van Bruma en Guti. Spelers die veel kritiek hebben gekregen, en lange tijd niet eens in de buurt van de basis zaten. Krijg ze maar weer eens aan de praat.
Dat ontken ik niet. Ik zeg alleen dat Doan en Bruma al afgeschreven waren en ze eigenlijk bij toeval alles spelen en hun vorm hebben gevonden.
 
Ginkel kun je afschrijven. Pröpper ook. Beiden hebben teveel blessure issues. Götze kan ook niet alles spelen blijkt. Guti is wat dat betreft stabieler..
Meest belangrijke van alles is dat er eindelijk ook redelijk tot goed veldspel te zien is. Combinaties etc.

Heeft zeker te maken met de huidige bezetting. Hoop gewoon dat zodra de groep weer geheel fit is, Schmidt de ballen heeft om het ook te laten staan. Waarvan Doan sowieso. Mauro werd de 1e helft redelijk zoek gespeeld maar herpakte zich prima de 2e helft. Valt mij iig heel erg op dat er meer voetbal vanaf die kant komt dan wanneer Max daar zou spelen. Maar naast dat hij zich goed herstelde de 2e helft zit er ook een bepaalde drive in die jongen wat ik graag zie. Laat 'm maar ff staan ipv Max, bevalt prima.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan