PSV - FC Utrecht | Zaterdag 3 maart 2018 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Cijferfreaks: Kans op PSV-titel in dit seizoen is bijna 93%

https://www.ed.nl/psv/cijferfreaks-kans-op-psv-titel-in-dit-seizoen-is-bijna-93~acacc8b7/

PSV heeft na dit weekend een titelkans van bijna 93 procent. Dat stellen de statistici die de zogeheten Euro Club Index samenstellen. PSV heeft met nog negen duels in de eredivisie te gaan zeven punten voorsprong op Ajax, dat in speelronde 31 nog naar Eindhoven komt.

Gewoon van FC Utrecht winnen en het percentage opvoeren. Als Ajax naar Eindhoven komt er 100 % van maken. :D

In de Jupiler League zijn er wel clubs die grotere voorsprongen weg hebben gegeven en zo de titel hebben verspeeld. Maar in eredivisie zou het wel unieker zijn.

Erik ten Hag geeft FC Utrecht meer kans op een goed resultaat tegen PSV dan Feyenoord in het duel met de Eindhovenaren afgelopen zondag, zo laat de oefenmeester van Ajax weten op de persconferentie. "Dat had ik vooraf ook wel voorspeld, dat PSV daar ging winnen. Dat had ook te maken met de prioriteit die Feyenoord legde bij de wedstrijd tegen Willem II."

"Ik was bij Utrecht afgelopen maandag en ze hebben er vertrouwen in", vervolgt de voormalig trainer van de Domstedelingen. "Maar de statistiek is heel slecht. Utrecht heeft in de competitie, in de beker wel, nog nooit gewonnen in Eindhoven. Ze zijn denk ik aan een heel goede reeks bezig, dus die zullen daar voor een verrassing kunnen zorgen", wordt Ten Hag geciteerd door onder meer Voetbal International.

3-0 morgen graag.

Erik ten Hag geeft FC Utrecht meer kans op een goed resultaat tegen PSV dan Feyenoord in het duel met de Eindhovenaren afgelopen zondag, zo laat de oefenmeester van Ajax weten op de persconferentie. "Dat had ik vooraf ook wel voorspeld, dat PSV daar ging winnen. Dat had ook te maken met de prioriteit die Feyenoord legde bij de wedstrijd tegen Willem II."

"Ik was bij Utrecht afgelopen maandag en ze hebben er vertrouwen in", vervolgt de voormalig trainer van de Domstedelingen. "Maar de statistiek is heel slecht. Utrecht heeft in de competitie, in de beker wel, nog nooit gewonnen in Eindhoven. Ze zijn denk ik aan een heel goede reeks bezig, dus die zullen daar voor een verrassing kunnen zorgen", wordt Ten Hag geciteerd door onder meer Voetbal International.

3-0 morgen graag.

Titelhoop bij Ajax: Ten Hag voorspelt mindere reeks PSV

https://www.vi.nl/nieuws/titelhoop-bij-ajax-ten-hag-voorspelt-mindere-reeks-psv

Lach me kapot als PSV van FC Utrecht wint en Ajax zondag niet weet te winnen van Vitesse. ;P

3-0 morgen graag.
Lekker laten kletsen. Toen wij in 2015/2016 achter stonden sprak Cocu alleen maar over het feit dat wij alles moesten winnen. Kennelijk moet Ten Hag naar ons kijken om vertrouwen er in te houden. Lig in een deuk als Ajax punten laat liggen in Arnhem

Lekker laten kletsen. Toen wij in 2015/2016 achter stonden sprak Cocu alleen maar over het feit dat wij alles moesten winnen. Kennelijk moet Ten Hag naar ons kijken om vertrouwen er in te houden. Lig in een deuk als Ajax punten laat liggen in Arnhem

Haha alsof Ten Hag al wist dat wij in Rotterdam gingen winnen. We hebben er al jaren een dramatisch resultaat neergezet en misten een van onze belangrijkste spelers. Ik geloof niet dat deze overwinning door veel mensen werd verwacht.

De vraag is, als Pereiro speelt, of hij het niveau van vorige week kan volhouden. Of dat het weer niks is.

Gokje inderdaad. Toch gek dat een jonge jongen als Mauro een veiligere optie lijkt dan Pereiro, die hier al jaren speelt.

Maar ja, we hebben er geen invloed op. We gaan zien wat onze trainer doet.

Utrecht wordt een hele moeilijke wedstrijd (die we zouden moeten kunnen winnen), volgens Cocu.
Utrecht staat dan wel vierde, maar heeft slechts 12 wedstrijden gewonnen. Ik dacht dat dat er iets meer zouden zijn.

Labyad speelt niet, want hij heeft nog sympathie voor PSV en wie weet is hij achter de schermen bezig met een come back bij PSV voor volgend seizoen....want Utrecht is goed, Ajax beter, maar PSV is the Best...!!

Labyad speelt niet, want hij heeft nog sympathie voor PSV en wie weet is hij achter de schermen bezig met een come back bij PSV voor volgend seizoen....want Utrecht is goed, Ajax beter, maar PSV is the Best...!!

Fenerbahçe wil Labyad na dit seizoen contracteren. :rolleyes:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan