PSV - FC Utrecht | Zaterdag 3 maart 2018 | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eens. Ik wil Isi ook best wel het voordeel van de twijfel geven. Maar dan moet er echt een kwaliteitsverdediger naast hem komen. Dan kan hij zich richten op enkel zijn man uitschakelen. Ik houd ook mijn hart vast voor wat betreft de vervanger van Arias...

Zolang het maar geen Veltman is. Dumfries als backup voor Brenet lijkt me een realistisch scenario voor RB (mits de prijs ok is, Friezen bin zunig).
Links achter blijft echter een zwart gat. Ik heb werkelijk nog geen enkel spelergerucht gehoord waar ik blij van werd. Hoe kan in deze tijd een transfer die als 100% word aangekondigd nu zo lang geheim blijven? Ik vrees echt dat het een Ajacied is (viergever) - waarbij we dus een scenario hebben waarbij we er op achteruitgaan (terwijl we nu niet eens een lb hebben).
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Gezien de verhalen die ik afgelopen weken voorbij heb zien komen denk ik dat Schwaab een speler is die we volgend seizoen sowieso als back-up moeten houden. Het is geen geweldenaar, al vind ik dat hij dit seizoen wat meer niveau heeft laten zien, maar die gast schijnt heel belangrijk te zijn binnen het teamproces. Vooral Bergwijn schijnt veel van hem geleerd te hebben omdat hij af en toe eens door Schwaab apart wordt genomen om te praten. Met het oog op de toekomst met onder andere Obispo denk ik dat hij qua ervaring best een steun in de rug kan zijn voor die gasten. Dan maar een seizoen banken en waar nodig een keer invallen.

Edit; ik zie dat dit al ter sprake kwam in het Schwaab topic.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan