Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Jullie hebben nog alle kans tegen Juventus volgende week. Lijkt me slim om wat spelers te sparen voor deze wedstrijd.
Precies! Dus je kan best spelers als Kuhn, Schiks, Bresser en Uneken de kans geven. Is alleen maar goed voor de ontwikkeling! Win-win!Wat lief dat je zo meedenkt!
Het maakt idd niet uit wie de 3 punten in Eindhoven houden.
Of een ovengerecht wat je al eerder kan klaarmaken. Hoef je alleen nog even in de oven te doen.16:30... dat wordt dus thuisbezorgd
Utrecht zit er niet lekker in, dus wie weet. Laten we niet meteen beginnen met de negatieve ondertoon, anders moet ik Noa nog gelijk gaan gevenDe volgende teleurstelling!
Dat is in theorie ook mogelijk. Zal eens overleggen met de troepen.Of een ovengerecht wat je al eerder kan klaarmaken. Hoef je alleen nog even in de oven te doen.
Ik liever ook niet, maar met jonge kinderen doe ik dat nu wel. Die gaan tegen 19h immers als naar bed.Ik zie dat probleem met thuisbezorgd en ovengerechten niet zo. Wij eten toch niet voor 19:00uur.![]()
Hier zijn we het moment van 19u naar bed toch wel voorbij. Maar heb zelf om 19u geen zin om die keuken in te duiken verwacht ik.Ik liever ook niet, maar met jonge kinderen doe ik dat nu wel. Die gaan tegen 19h immers als naar bed.
Maar het ging Jauf denk ik vooral om het koken. Hangt van het gerecht af of je meer of minder dan 30 minuten in de keuken moet staan.
Laat eten vind ik vaak ook wel fijn hoor, zeker met gasten en dan lang tafelen etc. Maar nu met de kinders is het juist lekker dat ze een beetje vroeg naar bed gaan. Ze zijn vaak redelijk kapot na een dag, en dan hebben wij ook nog een avond.Hier zijn we het moment van 19u naar bed toch wel voorbij. Maar heb zelf om 19u geen zin om die keuken in te duiken verwacht ik.
Hier is de jongste alweer bijna 10, kortom, die eten mee als we gasten hebben en trainen we ook wel in het lang(er) aan tafel zitten.Laat eten vind ik vaak ook wel fijn hoor, zeker met gasten en dan lang tafelen etc. Maar nu met de kinders is het juist lekker dat ze een beetje vroeg naar bed gaan. Ze zijn vaak redelijk kapot na een dag, en dan hebben wij ook nog een avond.
Ah, mogelijk dat ik daarom nog iets mis in dit topic...Afin, los daarvan. Ik kan hem hopelijk kijken, want ik ben weer gestrikt om vrienden te helpen verhuizen/klussen. Geen idee hoe lang dat gaat duren en of ik op tijd ben voor de eerste helft.
Ik kan je nu al, zonder te weten wat er gedaan moet worden, vertellen dat je het niet gaat redden.Afin, los daarvan. Ik kan hem hopelijk kijken, want ik ben weer gestrikt om vrienden te helpen verhuizen/klussen. Geen idee hoe lang dat gaat duren en of ik op tijd ben voor de eerste helft.
Nee he, ik ben er ook bang voor. Hopen op wonderen.Ik kan je nu al, zonder te weten wat er gedaan moet worden, vertellen dat je het niet gaat redden.
Oh fack:Ah, mogelijk dat ik daarom nog iets mis in dit topic...
Precies! Dus je kan best spelers als Kuhn, Schiks, Bresser en Uneken de kans geven. Is alleen maar goed voor de ontwikkeling! Win-win!