Amusant, dit een dag later- soms vluchtig - teruglezen van wat er allemaal hier gepost wordt tijdens het duel.
En de verschillende kijk die "we" met z'n allen hebben op wat er gebeurt.
Als ik kijk post ik sowieso niets onder het motto; je kunt je maar op 1 ding tegelijk concentreren.
(Dus ook geen mobieltjes in de klas, maar dat is een ander topic

)
De kaart voor Ramalho vindt iemand terecht, voorbijgaand aan het feit dat een Utrechter voor een zelfde opzettelijke overtreding die niet krijgt.
Veerman zou slecht bezig zijn, maar hoe kun je goed passen als iedereen stilstaat.
De prima Luuk zou te oud zijn, maar Pepi kopt een vrije kans toch echt naar de cornervlag.
Til wordt uitgelachen terwijl hij juist tweemaal op rij op tijd diep gaat. Jammer dat hij mist, dat wel.
Boscagli wordt de slechtste genoemd terwijl hij goed opbouwde,terwijl hij slechts 1x blunderde. Wel erg dom dat moment, dat wel.
Zo kunnen we nog even doorgaan. Zoveel hoofden, zoveel zinnen.
Toch blij dat ik tegenwoordig thuis op de bank kan kijken met een positief ingestelde echtgenote naast mij die niet van gemopper houdt.
Maar wel mee doet met billenknijpen als zoals gisteren de bevrijdende 2-0 te lang uitblijft.
Na de prima analyse van Bosz wiens boosheid over de gang van zaken voor de rust en over de instelling van sommigen geheel overeenkwam met de onze, ben ik helemaal om wat mijn mening over onze nieuwe coach betreft.
Een mens mag zo nu en dan wel eens van mening veranderen, toch?
Vanaf nu ben ik een groot fan van hem en vertrouw ik zelfs serieus weer een beetje er op dat de 25e titel dit seizoen mogelijk is.
Mits hij - met Stijn Schaars en Robbie Maas op de Herdgang -bij een aantal spelers met enkele schoppen onder hun achterwerk het laatste restje lamlendigheid en zelfoverschatting doet verdwijnen.
Forza PSV.