PSV - FC Utrecht | Zaterdag 11 augustus 2018 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Rosario vervangen door Mauro, en mijn zegen heb je
Inderdaad, zou ik liever starten met Mauro ipv Rosario en Malen in de basis is prima, masr ik zou direct na rust ( 50ste minuut) Lozano inbrengen, zodat Lozano genoeg tijd heeft om het vrrschil te kunnen maken en 1 of meer doelpunten te kunnen maken, alhoewel ik nog steeds blijf bij mijn voorspelling van de eindstand van 0-0 . Maar ik laat me graag aangenaam verrassen door de selectie en de tactiek en strategie van Mark.
 
Ze winnen vrijwel nooit in Eindhoven. Ze zullen er wel in berusten dat het een lastige klus wordt. :D
Onderschatting van de tegenstanders heeft PSV vaak genoeg de das omgedaan in het tijdperk Cocu. Ik hoop dat Mark zijn jongens zo weet op te peppen en te instrueren, dat ze 90+ minuten lang gefocust zijn en blijven om de 3 punten binnen te slepen, zowel in de thuis- als in de uitwedstrijden, zowel in de competitie als in de beker en de CL.
 
Onderschatting van de tegenstanders heeft PSV vaak genoeg de das omgedaan in het tijdperk Cocu. Ik hoop dat Mark zijn jongens zo weet op te peppen en te instrueren, dat ze 90+ minuten lang gefocust zijn en blijven om de 3 punten binnen te slepen, zowel in de thuis- als in de uitwedstrijden, zowel in de competitie als in de beker en de CL.

Natuurlijk doet Mark dat. Ik heb het over FC Utrecht.
 
Natuurlijk doet Mark dat. Ik heb het over FC Utrecht.
Dus, Utrecht wint vrijwel nooit in Eindhoven, ze zullen er wel in berusten dat het een lastige klus wordt en dat is dan geen onderschatting...??? Nee, je hebt gelijk, dat is zelfoverschatting....:unsure:
 
Dus, Utrecht wint vrijwel nooit in Eindhoven, ze zullen er wel in berusten dat het een lastige klus wordt en dat is dan geen onderschatting...??? Nee, je hebt gelijk, dat is zelfoverschatting....:unsure:

Als de PSV spelers maar niet onderschatten. Ik sta niet op het veld. ;) En dat FC Utrecht vrijwel nooit in Eindhoven wint is gewoon een feit. :)
 
Dit zijn de namen
39004222_10156619176023953_5052427320300666880_n.jpg
 
Tja het blok Hendrix - Rosario. Waarom? Tegen teams waar je al van te voren weet dat die wellicht de betere zullen zijn, en het spel gaan maken, dan snap ik hem nog wel. Maar in de Eredivisie? Tegen Utrecht moet je straks het spelen maken, en Rosario samen met Hendrix, zit veel te weinig voetbal in. Amper creativiteit. Utrecht weet nu al wat ze gaan doen: Pereiro uitschakelen, en PSV krijgt het moeilijk.

Hopelijk starten we goed hier. Kampioen willen worden? Dan zal je al je thuiswedstrijden moeten winnen.
 
Kak, volgens mij wordt het hier (Filipijnen) niet uitgezonden. Kwart over twee, dan maar gaan slapen :(
Dat gekloot met streams is te frustrerend.

Jammer, tot nu toe heb ik ongeveer de helft gezien elk seizoen. Ik hoop dat ze het snel weer oppikken :(
 
Nou, Ajax laat alvast verrassend punten liggen in eigen huis tegen Heracles.

3 punten vandaag, en we beginnen met 2 voorsprong op Ajax. Kom op.
 
Kak, volgens mij wordt het hier (Filipijnen) niet uitgezonden. Kwart over twee, dan maar gaan slapen :(
Dat gekloot met streams is te frustrerend.

Jammer, tot nu toe heb ik ongeveer de helft gezien elk seizoen. Ik hoop dat ze het snel weer oppikken :(
Bet 365, 5 euro saldo en je kan elke wedstrijd zien
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan