PSV - FC Utrecht | Zaterdag 11 augustus 2018 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dumfries glijdt uit, waarna Lozano druk zet en daarna Schwaab dik over de middenlijn op de rechtsback positie ook.
Goed om te zien.
 
PSV Begint goed en leuk. Lekker fel en naar voren. Marruk van Bommel

Het slappe wat we onder Cocu zagen lijkt ie vooralsnog er goed uitgewerkt te hebben. Het werd tijd. Rosario valt overigens ook niet tegen; zou ie onze Vierra kunnen worden? Hehe.
 
Ik vind PSV niet veel anders spelen dan onder Cocu. Ook toen speelde PSV in veel thuiswedstrijden zo ver naar voren. Overigens heeft PSV vandaag nog niet veel kansen gecreëerd.
 
Ik vind PSV niet veel anders spelen dan onder Cocu. Ook toen speelde PSV in veel thuiswedstrijden zo ver naar voren. Overigens heeft PSV vandaag nog niet veel kansen gecreëerd.
Er wordt sneller gecombineerd, en er spreekt veel meer durf uit. Resultaat is vooralsnog inderdaad wel mager.
 
Ik vind PSV niet veel anders spelen dan onder Cocu. Ook toen speelde PSV in veel thuiswedstrijden zo ver naar voren. Overigens heeft PSV vandaag nog niet veel kansen gecreëerd.
Niet vergeten dat het gewoon hele matige spelers blijven. We moeten tevreden zijn met een overwinnig. Dat dat gepaard gaat met mooi voetbal kan je vergeten.
 
Ze komen er moeizaam door tegen een zwaar verdedigend Utrecht. Goed dat die 1-0 er staat. Utrecht moet meer komen straks, waardoor ze meer ruimte krijgen.
 
Geven weinig ruimte weg. PSV uitstekende beginfase, daarna kakt het wat in. Aanvallend genoeg te genieten overigens.
 
Veel beleving en strijd, oogt als een team!! Nu nog zorgvuldiger handelen in de zone der waarheid.
En afwachten of v Bommel het '1 goede helft-spook' ook heeft weten weg te jagen.
 
Goeie stream gevonden zonder ads :)
Gaat niet onaardig denk ik. Bal afgeven in de kleine ruimte gaat wel slecht, bijna alles in Utrecht-voeten.
Afgekeurde goal was mooi, helaas dik buitenspel.
 
30 minuten aardig, daarna erg matig. Hopelijk weer fris uit de kleedkamer. Ik zou ook Mauro wel eens op de plek van Rosario willen zien.
 
Je merkt ook wel dat ze sneller door het midden spelen met strakke passes. Niet overdreven vaak terug naar Zoet. Ik vind Rosario en Hendrix best goed voetballen.
 
Soms zie je 10 minuten een hele goede PSV, en daarna kakt alles in. Bergwijn ook erg matig, waar is de Bergwijn van de voorbereiding? Lozano mist duidelijk nog wat wedstrijdritme, en het middenveld verliest teveel duels.
 
Soms zie je 10 minuten een hele goede PSV, en daarna kakt alles in. Bergwijn ook erg matig, waar is de Bergwijn van de voorbereiding? Lozano mist duidelijk nog wat wedstrijdritme, en het middenveld verliest teveel duels.
Was iets langer. Eerste 20 minuten goed.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan