PSV - FC Utrecht | Zaterdag 11 augustus 2018 | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik houd mijn hart vast...een magere 2-1
Lozano uit vorm, Dumfries met al zijn ballen teruguit,Hendrix die bal verliest op het middenveld, de Jong die nauwelijks kan voetballen, een Angelino die meer een linkermiddenvelder is vanwege zijn aanvallende acties, en een Malen die tot nu toe nog geen enkele actie heeft gemaakt. Ik zou Gakpo verkiezen boven Malen. Ik hoop dat Pereiro zijn kunsten gaat vertonen.
Je schreeuwt al weken om Malen, nu heeft hij een paar keer gespeeld en moet hij meteen naar de bank? :unsure:
 
Je schreeuwt al weken om Malen, nu heeft hij een paar keer gespeeld en moet hij meteen naar de bank? :unsure:
Ik schreeuw net zo hard om Gakpo. Ik vind dat Malen momenteel tegenvalt en hoop op gedurfde acties van hem. Bij Jong PSV was ik een groot fan van hem. Maargoed, het is een geweldige aanvaller dat sowieso. En nee, ik hoop natuurlijk dat hij in de basis blijft.
 
Ik houd mijn hart vast...een magere 2-1
Lozano uit vorm, Dumfries met al zijn ballen teruguit,Hendrix die bal verliest op het middenveld, de Jong die nauwelijks kan voetballen, een Angelino die meer een linkermiddenvelder is vanwege zijn aanvallende acties, en een Malen die tot nu toe nog geen enkele actie heeft gemaakt. Ik zou Gakpo verkiezen boven Malen. Ik hoop dat Pereiro zijn kunsten gaat vertonen.

Je voorspelt een magere 2-1 terwijl de halve selectie niks is? Dat is wel erg optimistisch. o.O Lucky PSV...
 
Je voorspelt een magere 2-1 terwijl de halve selectie niks is? Dat is wel erg optimistisch. o.O Lucky PSV...
Ik laat me graag door de strijdwijze van van Bommel verrassen. Mijn bovenstaande post wil niet zeggen dat het tegen FCU ook zo zal zijn.
Laten we hopen op verbetering bij deze spelers.
 
Ik ga met voortschrijdend inzicht mijn eigen reactie maar corrigeren....tegen Valencia was ik enorm enthousiast over het spel van PSV, maar tegen Feyenoord waar we de hele wedstrijd gemiddeld 60% of meer balbezit hadden en nauwelijks grote kansen hebben gehad, denk ik dat Utrecht ongeveer hetzelfde spelletje gaat spelen als Feyenoord: laat PSV maar komen, want ze krijgen de bal er toch niet in. Dus, ipv een 3-1 zege voor PSV, zeg ik nu een 0-0 eindstand. Laat ik maar pessimistisch starten, dan kan de eindstand altijd nog wel meevallen en gunstig uitvallen voor PSV...
Utrecht is toch geen ploeg die met 11 man achter de bal gaan staan? Heb het idee dat het spel van Utrecht juist goed valt voor PSV in het algemeen. Nee, je kan veel over Utrecht zeggen, maar niet dat ze de bus parkeren normaal gesproken.
 
Utrecht is toch geen ploeg die met 11 man achter de bal gaan staan? Heb het idee dat het spel van Utrecht juist goed valt voor PSV in het algemeen. Nee, je kan veel over Utrecht zeggen, maar niet dat ze de bus parkeren normaal gesproken.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar vooralsnog blijf ik bij mijn gewijzigde voorspelling van de eindstand: 0-0 .
 
Assistent Nijholt hekelt nieuwe structuur en vertrekt bij FC Utrecht

link

Luc Nijholt vertrekt als assistent-coach bij FC Utrecht. De ervaren Amsterdammer kan zich niet vinden in zijn rol in de nieuwe structuur bij de club uit de Domstad.

Een lekkere voorbereiding bij FC Utrecht. :D
 
Assistent Nijholt hekelt nieuwe structuur en vertrekt bij FC Utrecht

link

Luc Nijholt vertrekt als assistent-coach bij FC Utrecht. De ervaren Amsterdammer kan zich niet vinden in zijn rol in de nieuwe structuur bij de club uit de Domstad.

Een lekkere voorbereiding bij FC Utrecht. :D

Willem II scenario?!
 
Assistent Nijholt hekelt nieuwe structuur en vertrekt bij FC Utrecht

link

Luc Nijholt vertrekt als assistent-coach bij FC Utrecht. De ervaren Amsterdammer kan zich niet vinden in zijn rol in de nieuwe structuur bij de club uit de Domstad.

Een lekkere voorbereiding bij FC Utrecht. :D
Ha, alsof dat onrust teweegbrengt bij hun spelers voor de wedstrijd tegen het grote PSV.
 
Waarschijnlijk denken zij nu wie de fu*k was die Nijholt die weg is?..

Maar goed, als er maar gewonnen word, maakt niet uit hoe.
 
Ze zijn Ayoub en Labiyad kwijt, waar ik overigens beiden geen fan van ben. Afijn 3 punten moet lukken voor ons PSV.
 
Zoet

Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino
Rosario - Pereiro - Hendrix
Bergwijn - De Jong - Malen

Lozano zal wel weer vanaf de bank beginnen.

Hoe dan ook. Thuis moet je met 3 punten beginnen tegen je favoriete tegenstander. Juist de angstgegner van Ajax. Ajax speelt eerder op de avond, en die gaan niks laten liggen thuis tegen Heracles. Dus morgen starten met 3 punten, anders loop je al direct achter de feiten aan.
 
PSV zou t/m de wedstrijd tegen Ajax 23 september niets moeten en hoeven laten liggen.
Ajax mag volgende week uit tegen VVV en 2 weken later tegen Vitesse. Dat wordt meteen interessant. Dat zijn de 'kleintjes' waar Ajax de afgelopen jaren veelal de punten liet liggen. Je kunt na 2 maanden geen conclusies trekken, maar toch heb ik het idee dat we dan al een aardig beeld kunnen hebben waar iedereen staat.
 
Zoet

Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino
Rosario - Pereiro - Hendrix
Bergwijn - De Jong - Malen

Lozano zal wel weer vanaf de bank beginnen.

Hoe dan ook. Thuis moet je met 3 punten beginnen tegen je favoriete tegenstander. Juist de angstgegner van Ajax. Ajax speelt eerder op de avond, en die gaan niks laten liggen thuis tegen Heracles. Dus morgen starten met 3 punten, anders loop je al direct achter de feiten aan.
Rosario vervangen door Mauro, en mijn zegen heb je
 
Zoet

Dumfries - Schwaab - Viergever - Angelino
Rosario - Pereiro - Hendrix
Bergwijn - De Jong - Malen

Lozano zal wel weer vanaf de bank beginnen.

Hoe dan ook. Thuis moet je met 3 punten beginnen tegen je favoriete tegenstander. Juist de angstgegner van Ajax. Ajax speelt eerder op de avond, en die gaan niks laten liggen thuis tegen Heracles. Dus morgen starten met 3 punten, anders loop je al direct achter de feiten aan.
Bij ajax is het risico dat er al aan dinsdag (woensdag?) gedacht wordt. Laat ze vooral zelf denken dat ze makkelijk van Heracles winnen, de bal is rond.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan