PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Arbitrage verneukt wedstrijd met onterechte 2e gele kaart voor Afellay.
Zeist is bijzonder blij met badmuts die óók nog zijn kaarten vergeet.
Volgende week krijgt waarschijnlijk Kuipers de gelegenheid om wederom minimaal 2 spelers van PSV met rood weg te sturen.
Chapeau alvast voor de arbitrage vanuit Zeist.
Arbiters schaam je kapot!!!
 
Zo lang er niet adequaat wordt gehandeld nav deze dramatische beslissing, heeft het zeker zin om terug te kijken.

Er is trouwens wel een Faber-effect. Ik vind oprecht dat het team nóg veel slechter speelt dan onder Van Bommel. Er zijn eigenlijk geen woorden meer voor. En daarom moeten we blijven terugkijken.
Toch viel het vandaag voor de eerste keer onder Faber wel mee. Er werd op tempo gespeeld, veelal snel naar voren, er zat een idee achter. We scoren alleen niet, de laatste pass is zo slordig en we krijgen de bal niet op goal. Om met MvB te spreken, ik zie aanknopingspunten 😊
 
Toch viel het vandaag voor de eerste keer onder Faber wel mee. Er werd op tempo gespeeld, veelal snel naar voren, er zat een idee achter. We scoren alleen niet, de laatste pass is zo slordig en we krijgen de bal niet op goal. Om met MvB te spreken, ik zie aanknopingspunten 😊
Inderdaad, niveau was niet geweldig maar de arbeid was er, die rode kaart was gewoon heel jammer, alsmede het eigenzuchtige moment van Cody. Rug rechten en doorgaan. Volgende week vanuit de underdog naar Amsterdam. Geen reet te verliezen, veel te winnen!
 
Op zich eens met bovenstaand, maar het is toch niet heel gek dat ik (en waarschijnlijk velen met mij) niet echt uit kijk naar die wedstrijd?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ons eeuwfeest onder Advocaat was ook een ramp. Hij zou en moest ons kampioen maken. Fllikant mislukt. Er wordt veel te veel macht aan een trainer gelinkt. Het is een samenspel tussen trainer en kwaliteit van spelers. De ene keer gaat het goed en de andere keer gaat het fout.
Ja weet je nog. Dickie vroeg om een goede verdediger in de winterstop, we scoorden meer dan 100 goals. We kregen Hiljemark
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Inderdaad, niveau was niet geweldig maar de arbeid was er, die rode kaart was gewoon heel jammer, alsmede het eigenzuchtige moment van Cody. Rug rechten en doorgaan. Volgende week vanuit de underdog naar Amsterdam. Geen reet te verliezen, veel te winnen!
Heel jammer?
Gewoon een ongelofelijke naaistreek van badmuts.
Eerst zijn kaarten vergeten (goede wedstrijvoorbereiding) en dan onterecht rood geven.
Deze arbiter had in de rust gewisseld moeten worden met zo'n slechte voorbereiding op de wedstrijd.
 
Toch viel het vandaag voor de eerste keer onder Faber wel mee. Er werd op tempo gespeeld, veelal snel naar voren, er zat een idee achter. We scoren alleen niet, de laatste pass is zo slordig en we krijgen de bal niet op goal. Om met MvB te spreken, ik zie aanknopingspunten 😊
Zat in het stadion en ik vond het best aardig en kan me goed vinden in je analyse. Zou het niet erg vinden als dr focus zou komen te liggen op ‘goed voetbal en doorselecteren’
 
Zou de arbitrage moeten doen. Dan krijgen we misschien een fatsoenlijke buitenlandse arbiter.
Ben je nu alle posts aan het afzoeken in een poging de arbitrage af te zeiken? Wat heeft Rico's post hier mee te maken. Mijn god wat een clown ben jij geworden.
 
Ik vond het geen gele kaart want hij was gewoon op tijd.
En als je een bal veroverd is dat geen schijnverdedigen in mijn ogen.
Dat vind ik niet helemaal fair want niemand kan ooit weten of Ibi voor de camera had gestaan als ze hadden gewonnen.
Arme Dumfries met zijn lage inkomen. Hij is de beste speler dit moment en scoort ook veel voor een back.
Beetje flauw dit Ricardo, om de bankrekening van Dumfries er bij te halen. Ik kan ook zeggen dat Dumfries itt Ibi veel harder heeft gewerkt en nu nog werkt voor zijn centjes...
Over wel of geen geel kunnen we van mening verschillen.
 
Beetje flauw dit Ricardo, om de bankrekening van Dumfries er bij te halen. Ik kan ook zeggen dat Dumfries itt Ibi veel harder heeft gewerkt en nu nog werkt voor zijn centjes...
Over wel of geen geel kunnen we van mening verschillen.
Volgens mij geeft Ricardo ook aan dat Dumfries gewoon goed speelt. Maar dat ie geen medelijden heeft dat hij voor dat salaris ook voor de camera moet verschijnen?
 
Bij mij staat hij op de negeer, dus geen idee waar je het over hebt😀. Werkt trouwens prima, kan het je aanbevelen
Ben (bijna) principieel tegen negeeropties. En voorstander van "free speech" forums. Maar soms....
 
  • Leuk
Reactions: 666
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan