PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zal hem er nog maar een keertje ingooien. Het ontslag van Van Bommel is een dramatische beslissing geweest. Het was niet goed - maar met een ietsje meer rust, een gerichte aankoop in de winter... Twee overwinningen, en we zouden 'gewoon' heel dicht op AZ en zelfs Ajax staan.
Ik zie er niet zo een drama in. Het was slecht en het is nog slecht. Het kan niet zo zijn dat onze spelers zo slecht zijn dat die van middelmatige clubs beter zijn. Van Bommel heeft er na al die tijd geen elftal van weten te maken en of Faber er nog iets van weet te maken is nog maar de vraag, maar hij is er nog maar net.
 
Want onder Van Bommel zou de dramatische reeks die met zijn staf was ingezet niet zijn doorgegaan? Is geen zinnig woord over te zeggen verder. Duidelijk dat er geen shock- of Faber-effect is, maar we moeten vooral ophouden met maar terugkijken. Heeft niemand wat aan.

Zo lang er niet adequaat wordt gehandeld nav deze dramatische beslissing, heeft het zeker zin om terug te kijken.

Er is trouwens wel een Faber-effect. Ik vind oprecht dat het team nóg veel slechter speelt dan onder Van Bommel. Er zijn eigenlijk geen woorden meer voor. En daarom moeten we blijven terugkijken.
 
Want onder Van Bommel zou de dramatische reeks die met zijn staf was ingezet niet zijn doorgegaan? Is geen zinnig woord over te zeggen verder. Duidelijk dat er geen shock- of Faber-effect is, maar we moeten vooral ophouden met maar terugkijken. Heeft niemand wat aan.

Maar we hebben toch allemaal (weer) gezien dat de kwaliteit van de spelers het probleem is?
 
  • Leuk
Reactions: 666
Ik zie er niet zo een drama in. Het was slecht en het is nog slecht. Het kan niet zo zijn dat onze spelers zo slecht zijn dat die van middelmatige clubs beter zijn. Van Bommel heeft er na al die tijd geen elftal van weten te maken en of Faber er nog iets van weet te maken is nog maar de vraag, maar hij is er nog maar net.

Tja, nou ja... Wie weet... Maar er niks, echt niks, waarvan ik denk: nou, daar zit een aanknopingspunt. In tegendeel. De spelers die normaliter nog wat brengen - Gakpo, Mo - zijn slechter gaan spelen. Ze spelen steeds minder in het systeem, spelen ofwel voor zichzelf (Gakpo), ofwel zijn dolende (Mo).
 
Weer genaaid door de arbitrage. Het wordt onderhand opzichtig.
Zullen we alvast topic open gooien wie er volgende week onterecht 2x geel of direct rood krijgt?
Schandalig de arbitrage in Nederland.
 
Zo lang er niet adequaat wordt gehandeld nav deze dramatische beslissing, heeft het zeker zin om terug te kijken.

Er is trouwens wel een Faber-effect. Ik vind oprecht dat het team nóg veel slechter speelt dan onder Van Bommel. Er zijn eigenlijk geen woorden meer voor. En daarom moeten we blijven terugkijken.

Er moet 'adequaat' gehandeld worden omdat MvB ontslagen werd, wat overduidelijk heeft veroorzaakt dat de slechte reeks werd doorgezet? Far fetched... Volgens mij zijn er betere redenen aan te voeren waarom we iets met de directie moeten, maar dat beargumenteren laat ik graag aan anderen over.

Ik heb niet heel veel wedstrijden gezien, maar kan niet zeggen dat het mij significant slechter lijkt. Vandaag vond ik (kinderhand blijkt na deze periode snel gevuld) qua spel zelfs hoopgevend.
 
Hendrix is dus nu onze beste verdediger, Ik vind het leuk want eigenlijk doet Faber hier een van Bommeltje die wel goed uitpakt.
 
Als we de eredivisie bekijken sinds de aanstelling van Advocaat bij Feyenoord zou hij bovenaan staan. Als we dan toch bezig zijn met wat we wel of niet hadden moeten doen zonder het echt ergens op te kunnen baseren: we hadden MvB dus gewoonweg veel eerder moeten ontslaan zodat we Dick hadden kunnen aanstellen.
 
Weer genaaid door de arbitrage. Het wordt onderhand opzichtig.
Zullen we alvast topic open gooien wie er volgende week onterecht 2x geel of direct rood krijgt?
Schandalig de arbitrage in Nederland.

Als je daar dan de 2-1 goal van ajax tegenover zet, een door de scheids aangegooide bal die direct voorgezet word waar de goal uit valt..
 
PSV speelt natuurlijk niet goed - maar je hebt dan toch ook gewoon alles tegen. Onterecht geel, goal die zo'n speler twee keer in zijn carriere gaat maken...:sick:
Het probleem is toch echt iets anders: chaos die ook te zien is op het veld. Er is geen hiërarchie en de jochies van 20 bepalen wat er moet gebeuren. Tot 2 keer toe staat Lammers vrij maar wordt niet aangespeeld. Een elftal met hiërarchie heeft een hele andere structuur dan dit PSV. Gakpo had een goede coach meteen er uit gehaald na die actie. Ieder voor zich is dat, behalve Dumfries en Hendrix maar ook Viergever die voor het team spelen. Maar zij zijn geen aanvallers die een wedstrijd kunnen beslissen.
Afellay tot zo laat op het middenveld laten terwijl hij al geel heeft, getuigt van geen gogme en inzicht bij de coach. Hij moet Maximaal 60 minuten spelen, gewoon er uit halen want hij is te traag.
Doan komt er in maar die brengt nooit wat extra’s.
En ik zag na de wedstrijd onze spelers gewoon lachend en pratend met de spelers van fc Twente lopen op het veld. En Dumfries zegt nog, ja ik ben trots op Stevie. Rot toch op man met je Stevie. Als aanvoerder moet je voor je club staan en niet een speler gaan prijzen die niet wilde spelen.
Echt het is zoveel mis bij PSV.
 
Moeten niet pessimistisch gaan doen nu, we pakken weer puntjes. Aankomende 2 matches zal het 0 punten worden maar daar na zullen we heus wel weer een keer gelijk spelen. Snap jullie pessimisme hier gewoon niet :sneeze:
 
Als je daar dan de 2-1 goal van ajax tegenover zet, een door de scheids aangegooide bal die direct voorgezet word waar de goal uit valt..
Niet de 1 keer dat 020 blijkbaar pech heeft afzetten tegen het stelselmatig benadelen door de arbitrage van PSV.
Dit is bij PSV een wekelijks terugkerend fenomeen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan