PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
6YZ36fZ.png
 
Nou.. Beker hebben we ook geen kans meer op. Dan maar jong PSV laten spelen. Schwaab mag met Baumgartl vanuit de tribune meekijken..
 
We kunnen ook gewoon O17 sturen, doen we in ieder geval nog iets historisch dit seizoen

Plus meer kans op een overwinning.

Nee, dit gaat gewoon weer de volgende deceptie worden. Ik lees dan dat die Poortvliet het heeft over Twente dat geen vertrouwen heeft, en dat ze Twente moeten vastzetten op eigen helft etc. Tja, dat zouden ze inderdaad moeten doen, maar dat idee strookt niet helemaal met de realiteit. De realiteit is dat PSV nog minder vertrouwen heeft dan Twente, en er al helemaal geen sprake is van de tegenstander vastzetten; je mag al blij zijn als er een pass aankomt, of dat er uberhaupt iets van een lijn in het spel zit.
 
Ik hoop, voor het eerst, dat er nu eens een reactie komt in het stadion. 90 minuten lang Mark van Bommel toezingen, of 90 minuten lang Toontje rot op, Johnie tot op. Dit kan niet, er moet nu, alweer, echt iets gebeuren. :mad: :mad: :mad:
 
Iemand interesse in 4 kaartjes? ga ik sinds tijden weer naar het Philips stadion, gebeurt dit er enkele dagen er voor
 
Ik hoop, voor het eerst, dat er nu eens een reactie komt in het stadion. 90 minuten lang Mark van Bommel toezingen, of 90 minuten lang Toontje rot op, Johnie tot op. Dit kan niet, er moet nu, alweer, echt iets gebeuren. :mad: :mad: :mad:
Ik zou voor het laatste gaan: grote spandoeken met leuzen als “Rot op JDJ en Toon” en zwaaien met witte zakdoekjes en ook nog luidkeels schreeuwen om het vertrek van JDJ en Toon. Als er nu geen duidelijke statement gemaakt wordt richting deze twee heren en de RvC van PSV, dan is het historisch gezien een gemiste kans op verandering...!
 
  • Leuk
Reactions: 666
Ik zou voor het laatste gaan: grote spandoeken met leuzen als “Rot op JDJ en Toon” en zwaaien met witte zakdoekjes en ook nog luidkeels schreeuwen om het vertrek van JDJ en Toon. Als er nu geen duidelijke statement gemaakt wordt richting deze twee heren en de RvC van PSV, dan is het historisch gezien een gemiste kans op verandering...!

Daarna de RVC oprotten want die grijpen ook niet in!
 
Ik hoop, voor het eerst, dat er nu eens een reactie komt in het stadion. 90 minuten lang Mark van Bommel toezingen, of 90 minuten lang Toontje rot op, Johnie tot op. Dit kan niet, er moet nu, alweer, echt iets gebeuren. :mad: :mad: :mad:
Met van Bommel was het ook niet om aan te zien en ook hij maakte rare keuzes, Faber kun je hier niet voor verantwoordelijk voor houden.John de Jong wel, tot ziens John, zelfs met dit slechte team ben jij de zwakste schakel.
 
Er mag nu inderdaad best een reactie komen vanuit het publiek. Niet dat we er invloed op hebben maar je mag best laten zien naar de buitenwereld dat van de club houden en geen bioscooppubliek zijn.
 
Die reactie zal er komen, geloof me. Dat zal hetzelfde gaan als tegen PEC. Al zie ik het ook wel gebeuren dat onze geliefde directie de spandoekjes in beslag laat nemen door stewards
 
Er mag nu inderdaad best een reactie komen vanuit het publiek. Niet dat we er invloed op hebben maar je mag best laten zien naar de buitenwereld dat van de club houden en geen bioscooppubliek zijn.

Zullen heus wel weer spandoeken tevoorschijn komen, althans dat zal me niks verbazen. Ook hier en daar wat spreekhoren naar Gerbrands en De Jong. Wat Robpsv11 al zegt. Reactie's zullen echt wel gaan komen.

En wat betreft morgen. Hopelijk speelt Faber met Bergwijn op links, Lammers in de spits en Madueke op rechts. Gigantisch klaar met Bruma en Bergwijn in de spits. Als je wedstrijden wilt winnen, dan moet je dingen veranderen in de aanval en niet Bruma opstellen en Bergwijn in de spits. Rosario en Thomas ook eruit pleuren, het liefst beide spelers hun contract ontbinden. Middelmatige kut spelers. Doe maar een middenveld die bestaat uit Afellay - Ihattaran - Hendrix. Probeer dat maar eens. Verdediging zal wel weer bestaan uit Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli. Tjonge jonge, niveau PEC.

Maar hopen dat je morgen wint.
 
Ik hoop, voor het eerst, dat er nu eens een reactie komt in het stadion. 90 minuten lang Mark van Bommel toezingen, of 90 minuten lang Toontje rot op, Johnie tot op. Dit kan niet, er moet nu, alweer, echt iets gebeuren.

Als het stadion vol zit met klagende supporters zal dit voor de directie en RVC waarschijnlijk nog steeds genoeg perspectief bieden om door te gaan zoals ze bezig zijn, er zitten tenslotte nog fans en ze brengen nog steeds geld in het laadje.
Ze zullen zichzelf iets wijs maken in de trend van "de armen nu ineen slaan en als bestuur sterk door deze crisis komen"

Een leeg stadion is een signaal waar ze niet omheen kunnen, en daardoor ook een goede gefundeerde reden voor de RVC om te besluiten beide heren per direct uit de funtie te ontheffen.
 
Zullen heus wel weer spandoeken tevoorschijn komen, althans dat zal me niks verbazen. Ook hier en daar wat spreekhoren naar Gerbrands en De Jong. Wat Robpsv11 al zegt. Reactie's zullen echt wel gaan komen.

En wat betreft morgen. Hopelijk speelt Faber met Bergwijn op links, Lammers in de spits en Madueke op rechts. Gigantisch klaar met Bruma en Bergwijn in de spits. Als je wedstrijden wilt winnen, dan moet je dingen veranderen in de aanval en niet Bruma opstellen en Bergwijn in de spits. Rosario en Thomas ook eruit pleuren, het liefst beide spelers hun contract ontbinden. Middelmatige kut spelers. Doe maar een middenveld die bestaat uit Afellay - Ihattaran - Hendrix. Probeer dat maar eens. Verdediging zal wel weer bestaan uit Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli. Tjonge jonge, niveau PEC.

Maar hopen dat je morgen wint.
Ben benieuwd wat je dan met Bruma wil doen? Zo snel mogelijk verpatsen maar als je m niet kwijt raakt deze periode en je nog een half jaar aan m vastzit kun je beter met m doorgaan om de waarde niet nog verder te laten kelderen.
 
Als het stadion vol zit met klagende supporters zal dit voor de directie en RVC waarschijnlijk nog steeds genoeg perspectief bieden om door te gaan zoals ze bezig zijn, er zitten tenslotte nog fans en ze brengen nog steeds geld in het laadje.
Ze zullen zichzelf iets wijs maken in de trend van "de armen nu ineen slaan en als bestuur sterk door deze crisis komen"

Een leeg stadion is een signaal waar ze niet omheen kunnen, en daardoor ook een goede gefundeerde reden voor de RVC om te besluiten beide heren per direct uit de funtie te ontheffen.
Lijkt me uitermate onrealistisch. Ik ga ook gewoon weer kijken.
 
Lijkt me uitermate onrealistisch. Ik ga ook gewoon weer kijken.

Ik heb ook niet de valse hoop dat dit gaat gebeuren, ik ga zelf ook gewoon kijken.
Ik vrees daarom ook een beetje voor het eerste scenario wat ik schetste en dat er helemaal niets veranderd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan