PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het zal wel karma zijn maar mijn seizoenskaart deze week kwijt geraakt in de post... of zou er een hogere macht zijn die me beschermt tegen nog nog meer ellende :S:
Mag die van mij wel lenen. Heb ook nog een kaartje Ajax PSV. Ik kan dat weekend niet. Vroeger was je zo'n kaartje zo kwijt. Nu heeft plots iedereen iets anders te doen dat weekend...😂
 
Dan starten Hendrix en Dumfries sowieso.

Faber had wel grote praatjes vrijdag. Dan ben ik extra benieuwd naar de opstelling. Komt die weer met Bruma en Rosario aanzetten, dan ga ik niet kijken want laat dat nou net de 2 spelers zijn die gewoon totaal ongeschikt zijn en niks in de basis te zoeken hebben. Zelfde geldt voor Schwaab maar die zal wel weer spelen omdat we niks beters hebben.
 
Faber had wel grote praatjes vrijdag. Dan ben ik extra benieuwd naar de opstelling. Komt die weer met Bruma en Rosario aanzetten, dan ga ik niet kijken want laat dat nou net de 2 spelers zijn die gewoon totaal ongeschikt zijn en niks in de basis te zoeken hebben. Zelfde geldt voor Schwaab maar die zal wel weer spelen omdat we niks beters hebben.

Los van de keuzes die er worden gemaakt zou je inderdaad wel verwachten dat er een effect in de opstelling te zien is gezien de harde uitlatingen. Wie dat dan precies zijn laat ik in het midden, ze presteren de afgelopen maanden met z'n allen dusdanig slecht dat je er wel een stuk of 8 naast zou kunnen zetten. En dat kan uiteindelijk ook weer niet. Het is niet zo dat de gasten van Jong het zo goed doen dat we die er dan maar in kunnen gooien...
 
Faber had wel grote praatjes vrijdag. Dan ben ik extra benieuwd naar de opstelling. Komt die weer met Bruma en Rosario aanzetten, dan ga ik niet kijken want laat dat nou net de 2 spelers zijn die gewoon totaal ongeschikt zijn en niks in de basis te zoeken hebben. Zelfde geldt voor Schwaab maar die zal wel weer spelen omdat we niks beters hebben.

Schwaab speelt zeker, want Baumgartl is geschorst.
 
Misschien eens beginnen met Teze RCV of nog gewaagder: Dumfries RCV en Teze RB. Daverveld LCV en Viergever LB. Middenveld met Hendrix, Doan en Ihattaren. Voorin Gakpo,Lammers en Bergwijn. Madueke en Ledezma de eerste wissels. En die Gomes mag ook wel een kans krijgen. Degene zonder instelling(of voetballende kwaliteiten) geen minuten geven.
 
Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli
Affelay - Hendrix
Ihattaren
Bergwijn - Lammers - Gakpo

Ik denk dat dit m gaat worden
 
Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli
Affelay - Hendrix
Ihattaren
Bergwijn - Lammers - Gakpo

Ik denk dat dit m gaat worden

Zoiets denk ik ook. Alleen hoop ik meer op mijn opstelling :) Afellay voor Doan zou dan nog kunnen.
 
Ik ga er heen voor het eerst in lange tijd. Samen met mn neefje van 10, het wordt zijn eerste wedstrijd in een groot stadion. Dus hopelijk doet PSV aan klantenbinding. 2-1 denk ik
 
Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli
Affelay - Hendrix
Ihattaren
Bergwijn - Lammers - Gakpo

Ik denk dat dit m gaat worden

Verander Bergwijn maar in Bruma. De andere 10 worden denk ik opgesteld. Al zou het me niks verbazen als Rosario weer mag spelen.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Verander Bergwijn maar in Bruma. De andere 10 worden denk ik opgesteld. Al zou het me niks verbazen als Rosario weer mag spelen.

Waarom is het nou zou moeilijk om het woord klote gewoon niet te typen. Het is echt geen hogere wiskunde. Gewoon weglaten.

Goed, tegen beter weten in, met volle moed hopen op een mooie overwinning voor PSV! :PSV:
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan