PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Past ook wel in het jaar van PSV. Gakpo, die denkt dat die het een hele mannetje is, weigert de bal af te geven aan Lammers en schiet hem vervolgens naast. Contract ook maar per direct ontbinden na deze wedstrijd. Wat een sukkel.
 
Ze werken hard en willen wel, maar in het middenveld en voorhoede ontbreekt toch dat laatste stukje vernuft. Als we 2 goals hadden gemaakt, zou je zeggen PSV speelt Twente van de mat. Nu het 0-0 staat hebben we aan het overwicht niets. Bruma moet er meer kunnen uithalen, maar ook zijn voorzetten worden blind voor gegeven. Lammers speelt iets te traag om verrassend te zijn. Hij moet meer ruimte om zich heen hebben om goed te kunnen uithalen. Hij loopt zich vast in het midden. Gakpo is goed op dreef en Afflay doet niet voor ander middenvelders onder. Ihataren is gewoon goed. Jammer dat van Bommel Affelay niet zag zitten. Over Rosario kunnen we kort zijn, hij heeft het niveau niet. Hoop dat het en beetje meezit en we met 1-0 winnen.
 
Geef die ballen eens godverdomme naar Lammers man. Godsamme zeg, ik zou me ook kapot ergeren met zulke spelers eromheen die de bal weigeren te geven als je zo vrij staat.
 
jorrit mag wat mij betreft de rest van het jaar de CV zijn, verademing met de paniekerige acties van de duitsers
 
We houden weinig spelers oved als de pessimisten hier het voor het zeggen zouden hebben...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan