PSV - FC Twente | Zondag 26 januari | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben (bijna) principieel tegen negeeropties. En voorstander van "free speech" forums. Maar soms....

Helemaal mee eens.
Het negeren gebeurt ook niet op basis van de boodschap maar op basis van de vermoeiende "overtuiging door herhaling" taktiek van de boodschapper.
 
Volgens mij geeft Ricardo ook aan dat Dumfries gewoon goed speelt. Maar dat ie geen medelijden heeft dat hij voor dat salaris ook voor de camera moet verschijnen?
Ja klopt. Alleen vind ik salaris hier geen rol spelen want ze verdienen allemaal bakken met geld, ook Ibi die zich verstopte om als de ervaren man van dit elftal niet voor de camera’s te verschijnen. Dat had hij moeten doen nadat hij (ongewild) de ploeg had gedupeerd.
 
Ja klopt. Alleen vind ik salaris hier geen rol spelen want ze verdienen allemaal bakken met geld, ook Ibi die zich verstopte om als de ervaren man van dit elftal niet voor de camera’s te verschijnen. Dat had hij moeten doen nadat hij (ongewild) de ploeg had gedupeerd.

Er staat op foxsport een interview van affalay van na de wedstrijd.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Beetje flauw dit Ricardo, om de bankrekening van Dumfries er bij te halen. Ik kan ook zeggen dat Dumfries itt Ibi veel harder heeft gewerkt en nu nog werkt voor zijn centjes...
Over wel of geen geel kunnen we van mening verschillen.
Je hoort mij geen kwaad woord over Dumfries zeggen.
Je noemt hem arm en benoemd hierbij dat hij telkens voor de camera moet staan.
Ik ben van mening dat we voor hem geen medelijden hoeven te hebben op dat vlak.
Een voetballer krijgt een hoog loon voor het professioneel uitvoeren van zijn hobby.
Zo nu en dan voor de camera staan hoort er soms bij, maar dit beslis je zelf.
Komt bij dat Dumfries erg lofwaardig er op staat. En terecht, dit heeft hij zelf afgedwongen op die rechtervleugel
En voor Ibi hoeven we ook geen medelijden te hebben
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan