PSV - FC Twente | Zondag 26 februari | eindstand: 3-1

Rednas

Administrator
Administrator
h0cittO.png

Eerdere duels​

PSV - FC Twente 5 - 2
Eredivisie, 30 oktober 2021
PSV - FC Twente 3 - 0
Eredivisie, 06 februari 2021
PSV - FC Twente 1 - 1
Eredivisie, 26 januari 2020
PSV - FC Twente 4 - 3
Eredivisie, 05 november 2017
PSV - FC Twente 1 - 1
Eredivisie, 05 november 2016

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Met de voeten op de stoel voor je een beetje neerkijken op het plebs onder je. Niks mis mee.
Nou, die ene keer dat ik in een skybox "mocht" kijken haalde het toch niet met mijn "normale" belevenis op oost.
Ook al was het bier gratis en was er een meet and greet met reservespelers.
Helaas had ik geen colbertje aan , anders had ik die keer een NOS verslaggever op zijn nummer kunnen zetten vanwege zijn onbenullig en onheus optreden tegen Dries Mertens.

Maar tegenwoordig kijk ik - noodgedwongen - in mijn prive skybox thuis met enthousiaste echtgenote naast me.
Koffie en chocolaatje bij een middagduel en bier met pinda's en chips bij een avondwedstrijd.
Geen plebs in de buurt.;)
Ook wel vol te houden.

O ja, zondag wel drie punten pakken.
Forza PSV.

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Deze pot niet winnen en het gaat wel behoorlijk rommelen. We hebben bij Van Bommel gezien dat zelfs het gemoedelijke PSV op een gegeven moment (doch vaak te laat) een grens trekt. Laat je hier punten liggen, dan wordt het allemaal wel heel vervelend met de ranglijst. En het kan. PSV is een beetje aangeschoten wild op dit moment en heeft een zwaar gemankeerde selectie. En Twente is de laatste tijd ook niet in vorm, dat betekent vaak maar 1 ding als je dan tegen PSV moet...

Penalty

Internationale Legende
FC Twente heeft een krappe selectie. Vorige wedstrijd tegen Go Ahead Eagles 5 veldspelers op de reservebank en 2 keepers.
De 5 veldspelers waren 4 aanvallers en 1 verdediger. FC Twente had dus geen enkele middenvelder als reserve.

Rednas

Administrator
Administrator
We scoren al zo moeizaam, en dan heeft Twente ook nog eens een goede doelman...

el berber

Jeugdspeler
Deze dag staat voor mij in het teken van de vuurdoop voor mijn zoontje. Voor het eerst mag hij mee naar het stadion en hij is echt hartstikke blij en trots. Wat de situatie ook is waar wij nu als club inzitten en wat de uitslag ook gaat worden... ik ga genieten van de twinkeling in de ogen van mijn kleine kanjer. Dit plezier neemt niemand ons af... ook een PSV 1 niet..mochten ze verliezen. Om de juiste spirit erin te houden hoop ik uiteraard op een overwinning.. het liefst met 3 of 4-0.

robpsv11

Grammatifaler
Deze dag staat voor mij in het teken van de vuurdoop voor mijn zoontje. Voor het eerst mag hij mee naar het stadion en hij is echt hartstikke blij en trots. Wat de situatie ook is waar wij nu als club inzitten en wat de uitslag ook gaat worden... ik ga genieten van de twinkeling in de ogen van mijn kleine kanjer. Dit plezier neemt niemand ons af... ook een PSV 1 niet..mochten ze verliezen. Om de juiste spirit erin te houden hoop ik uiteraard op een overwinning.. het liefst met 3 of 4-0.

Dat moet een wedstrijd worden die hij nooit meer zal vergeten. Ik denk dat iedereen zijn eerste wedstrijd nog goed kan herinneren, dus die momenten moet je zeker koesteren!

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Dat moet een wedstrijd worden die hij nooit meer zal vergeten. Ik denk dat iedereen zijn eerste wedstrijd nog goed kan herinneren, dus die momenten moet je zeker koesteren!
PSV - AS Monaco waar Alex ons binnen 10 minuten op voorsprong zette na een corner van Van Bommel was mijn eerste :star: Mooi hoe zoiets tot in de details nog bij blijft

Mikasa

Internationale Legende
Leuk man. Veel plezier.

Ik ga voor het eerst met mijn vrouw en zoon (wel eens met beiden apart geweest). Ook leuk! We zitten wel op k-plekken. Eens kijken hoe erg dat is.

Dropshot

Routinier
Geniet er van. Herken de ervaring van enkele jaren geleden. Nu lopen we allemaal in een sweater van PSV.:lol:
Eenmaal mee is altijd mee :zien:

Bovenaan Onderaan