PSV - FC Twente | Zaterdag 6 februari | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Naar mijn mening een hele lekkere wedstrijd. Eerste half uur shaky, daarna kom je op voorsprong door weliswaar wat geluk. Vervolgens ga je de tweede helft in met de insteek om de derde te scoren. Lukt je ook, tanden vastbijten en het teken afgeven dat er hier niets te halen valt. Tegen minuut 70 sta je gewoon steady 3-0, heeft Twente het gevoel dat het wel over is en speel je zelf zakelijk de wedstrijd uit met oog op de beker aanstaande woensdag.

Kan altijd beter, maar vond dit toch een best volwasse optreden van PSV wat ik eerlijk gezegd niet had zien aankomen.
 
1e 25 min waren gewoon voor Twente veel balverlies en nooit de twee bal. Omdat Twente het niet goed uitspeelt komen we goed weg. Zahavi en Malen prima voorin en een goede Mo voor eerst gezien dat biedt hoop.
Rosario,Sangare,Mauro,Max zeer zwak.
Mag ik t nummer van jouw dealer?
 
Heb m door omstandigheden in samenvatting kunnen zien.. Maar Zahavi komt echt los.. Wil nog niet de term klasbak gebruiken maar maakt vandaag toch een mooie goal, en belangrijk. Als zn kopbal nog ff wat venijniger wordt..
 
1e 25 min waren gewoon voor Twente veel balverlies en nooit de twee bal. Omdat Twente het niet goed uitspeelt komen we goed weg. Zahavi en Malen prima voorin en een goede Mo voor eerst gezien dat biedt hoop.
Rosario,Sangare,Mauro,Max zeer zwak.

Over Sangare ben ik het met je eens. Die had een mindere wedstrijd vandaag. Rosario vond ik zelfs goed. Max en Mauro speelden aardig, maar zeker niet zwak.
 
Ik ben geen Rosario fan, (noch een Rosario hater).
Maar te stellen dat die zeer zwak was vandaag vind ik wel lachwekkend hoor.
Zeg dit nou niet. Rosario speelt altijd dramatisch, zelfs als hij niet meedeed.

Edit: ik mag hopen dat ik niet hoef uit te leggen dat dit cynisch was bedoeld.
 
Ik vond het geen opzienbarende wedstrijd. Maar misschien wat juist het ontbreken daarvan het opzienbarende. Eerst kwart Twente laten uitrazen zonder dat ze echt gevaarlijk werden. In die fase vond ik Zahavi en Malen erg slecht. Daarna speelde PSV degelijk. Ik vond inderdaad Sangaré en Max matig gisteren. De rest speelde een mooie voldoende tussen 6 en 7. Gelukkig gingen de spitsen ook een beetje draaien. Eerlijk gezegd vond ik het meest opzienbarende dat ik Zahavi eigenlijk niet al te veel fout heb zien doen, zeker niet na de 1-0.
 
Ik vond het geen opzienbarende wedstrijd. Maar misschien wat juist het ontbreken daarvan het opzienbarende. Eerst kwart Twente laten uitrazen zonder dat ze echt gevaarlijk werden. In die fase vond ik Zahavi en Malen erg slecht. Daarna speelde PSV degelijk. Ik vond inderdaad Sangaré en Max matig gisteren. De rest speelde een mooie voldoende tussen 6 en 7. Gelukkig gingen de spitsen ook een beetje draaien. Eerlijk gezegd vond ik het meest opzienbarende dat ik Zahavi eigenlijk niet al te veel fout heb zien doen, zeker niet na de 1-0.
Laat ze elke week maar redelijk spelen en met 3-0 winnen. Mij zal je niet horen !!
 
Over Sangare ben ik het met je eens. Die had een mindere wedstrijd vandaag. Rosario vond ik zelfs goed. Max en Mauro speelden aardig, maar zeker niet zwak.
Sangare is eigenlijk vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet echt meer opgevallen in de positieve zin. De maand januari was niet echt zijn maand zouden we maar zeggen. Ik heb eerder al gezegd dat hij wat vermoeid over komt en dat zijn handelingssnelheid de laatste weken erg onder de maat is.
 
Sangare is eigenlijk vanaf de wedstrijd tegen Volendam niet echt meer opgevallen in de positieve zin. De maand januari was niet echt zijn maand zouden we maar zeggen. Ik heb eerder al gezegd dat hij wat vermoeid over komt en dat zijn handelingssnelheid de laatste weken erg onder de maat is.
Eens, voor mij de beste speler van de eerste seizoenshelft. Zo fel, zo sterk, zo goed... Maar de laatste drie potjes is het onder de maat.
 
Mag ik t nummer van jouw dealer?
Onze norm ligt gewoon op een ander niveau stel ik maar vast. heel vaak hebben Rosario en Sangare een verdedigende bal zo eenvoudig naar een Twente speler gekopt of blind geschoten. Tegen dit Twente kom je ermee weg als de tegenstander maar iets beter is speel je een verloren pot zie onze prestaties tegen zgn top-clubs.
 
Onze norm ligt gewoon op een ander niveau stel ik maar vast. heel vaak hebben Rosario en Sangare een verdedigende bal zo eenvoudig naar een Twente speler gekopt of blind geschoten. Tegen dit Twente kom je ermee weg als de tegenstander maar iets beter is speel je een verloren pot zie onze prestaties tegen zgn top-clubs.
Stellen dat de 1e 25 minuten voor Twente waren is gewoon ridicuul, ja de 1e 25 minuten deden ze mee, maar bovenliggend waren ze echt niet.
 
Ik ben geen Rosario fan, (noch een Rosario hater).
Maar te stellen dat die zeer zwak was vandaag vind ik wel lachwekkend hoor.
Ach is een kwestie van verwachting en norm. Rosario is gewoon geen PSV kwaliteit en zal het nooit worde in mijn PSV norm. lachen is gezond en een sieraad voor de mond😉
 
Stellen dat de 1e 25 minuten voor Twente waren is gewoon ridicuul, ja de 1e 25 minuten deden ze mee, maar bovenliggend waren ze echt niet.
Kwamen gevaarlijk door en verprutste het professioneel. Bijvoorbeeld balverlies Mauro en een 3 tegen 2 situatie waar ook Teze eenvoudig wordt uitgekapt had gewoon 0-1 geworden bij een betere tegenstander.
 
Kwamen gevaarlijk door en verprutste het professioneel. Bijvoorbeeld balverlies Mauro en een 3 tegen 2 situatie waar ook Teze eenvoudig wordt uitgekapt had gewoon 0-1 geworden bij een betere tegenstander.
Maar dat komt dan doordat wij klieren, niet doordat Twente de bovenliggende partij is!
 
Kwamen gevaarlijk door en verprutste het professioneel. Bijvoorbeeld balverlies Mauro en een 3 tegen 2 situatie waar ook Teze eenvoudig wordt uitgekapt had gewoon 0-1 geworden bij een betere tegenstander.
Gelukkig was het dan `maar` Twente en zijn ze niet beter..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan