J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Als het meezit hoeft Drommel niet eens wat te doen..Dat je begint over beslissende blunders, dat is een beetje jammer. En op basis van de vorige 2 bekertoernooien misschien zelfs tendentieus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Als het meezit hoeft Drommel niet eens wat te doen..Dat je begint over beslissende blunders, dat is een beetje jammer. En op basis van de vorige 2 bekertoernooien misschien zelfs tendentieus.
Je kunt er drommel op zeggen dat hij iig gemotiveerd zal zijn!Als het meezit hoeft Drommel niet eens wat te doen..

De druk van niet verliezen wordt ook steeds groter natuurlijk.Over de wedstrijd van vanavond maak ik mij wel zorgen. Puur op irrationele gronden overigens. Het gaat gewoon te goed op dit moment, alsof er een soort tweede PSV-Wageningen staat aan te komen...
Nou ja, als het dan gebeurt, laat het dan maar in de beker gebeuren.
De angst om de volgende club te zijn die tegen PSV de bietenbrug op gaat wordt ook groter bij de tegenstanders. Coach kan lekker zeggen , kom op jongens, wij gaan als eerste PSV verslaan, maar in de koppies zit gewoon dat wij in NL sinds de wedstrijd tegen Emmen niet meer hebben verloren en 2 prijzen hebben gepakt.De druk van niet verliezen wordt ook steeds groter natuurlijk.
De druk van niet verliezen wordt ook steeds groter natuurlijk.
Dat is zo.De angst om de volgende club te zijn die tegen PSV de bietenbrug op gaat wordt ook groter bij de tegenstanders. Coach kan lekker zeggen , kom op jongens, wij gaan als eerste PSV verslaan, maar in de koppies zit gewoon dat wij in NL sinds de wedstrijd tegen Emmen niet meer hebben verloren en 2 prijzen hebben gepakt.
Daarbij heeft Bosz wel een klein beetje kijk op het spelletje (en zijn de spelers slim genoeg) waardoor hij accenten kan verleggen waardoor het toch weer anders is dan de tegenstander verwacht.Dat is zo.
Maar je bent sportman, kunt niet tegen je verlies, dus je wilt winnen van de betere tegenstander.
Een tactisch plan om de tegenstander te ontregelen is er (nog) niet.
Nou, zoals die tekeer gingen zou ik dat bijna een feit willen noemen ipv een meningWat blijft erover, en je zag het AZ al doen: onmacht, dat uiteindelijk resulteert in fysieke acties om maar niet afgeslacht te worden.
Ik vond dat in de tweede helft tegen AZ blessures op de loer lagen.
PSV nonchalant, AZ wild.

Daarbij heeft Bosz wel een klein beetje kijk op het spelletje (en zijn de spelers slim genoeg) waardoor hij accenten kan verleggen waardoor het toch weer anders is dan de tegenstander verwacht.
Nou, zoals die tekeer gingen zou ik dat bijna een feit willen noemen ipv een mening![]()
De druk van niet verliezen wordt ook steeds groter natuurlijk.
Eens met jullie beidenDe angst om de volgende club te zijn die tegen PSV de bietenbrug op gaat wordt ook groter bij de tegenstanders. Coach kan lekker zeggen , kom op jongens, wij gaan als eerste PSV verslaan, maar in de koppies zit gewoon dat wij in NL sinds de wedstrijd tegen Emmen niet meer hebben verloren en 2 prijzen hebben gepakt.
Gewoon een keer verliezen op basis van het voetbal vanavond. Doe maar.
Nationaal sinds Emmen uit niet meer: Eredivisie, beker en JC schaal. Dat je in Europa wel eens verliest kan gebeuren.Is dat niet vooral in de competitie?
Er is dit seizoen al wel verloren natuurlijk.
1 hele wedstrijd, oefenpartijtjes niet meegenomen, maar toch.
Dat gevoel heb ik dit seizoen sowieso. Nationaal zijn wij alleen te verslaan als we dat zelf laten gebeuren. PSV dat haar topniveau, ook vooral wat inzet betreft, haalt is in principe te sterk voor iedereen. Alleen Feyenoord kon het, eerlijk is eerlijk, bijbenen in de Kuip. Ook zij kwamen uiteindelijk tekort.PSV verliest vanavond alleen als het dat zelf wil.
Nationaal sinds Emmen uit niet meer: Eredivisie, beker en JC schaal. Dat je in Europa wel eens verliest kan gebeuren.
![]()
Winnen PSV en door naar de volgende ronde.
![]()
Inderdaad. Bij een echte gretige topclub komt het woord verliezen niet eens voor.Waarom, in vredesnaam?!