PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
We doen er wat lacherig over, ik ben vooral benieuwd of we nu ook uit de startblokken kunnen komen zoals tegen Gala thuis. Moment van de waarheid wat mij betreft. Als we dit ook overtuigend kunnen meepakken, ben ik gerust op de competitie.
Zeker niet lacherig, wij zijn nog lang niet zo ver dat tegenstanders weer bibberig naar Eindhoven komen, ook niet na 2 wedstrijden tegen Gala. Zij hebben ook Celtic uitgeschakeld, zegt wel dat het niet een stelletje amateurs zijn.
 
Er is maar een conclusie die ik kan maken, hier moet gewoon van geworden worden. En daarmee onderschat ik helemaal niets, maar wij hebben een selectie (kijkend naar individuele spelers) die echt een klasse beter is. Dus, doorgaan en niks anders.
 
Er is maar een conclusie die ik kan maken, hier moet gewoon van geworden worden. En daarmee onderschat ik helemaal niets, maar wij hebben een selectie (kijkend naar individuele spelers) die echt een klasse beter is. Dus, doorgaan en niks anders.
Het wordt wat het wordt :unsure:
 
Er is maar een conclusie die ik kan maken, hier moet gewoon van geworden worden. En daarmee onderschat ik helemaal niets, maar wij hebben een selectie (kijkend naar individuele spelers) die echt een klasse beter is. Dus, doorgaan en niks anders.
Klopt. Maar niet goed genoeg om te spreken van een makkie of vooraf gelopen koers.
 
Helemaal geen duhh... 3e voorronde man. Dat je het zo progressief verhoogt is triest.
Yups, paar jaar geleden was voorronde EL (ja lager niveau, scheelt iets in prijs) nog €10 op oost en west. €27,50 is wel hoog ja.
Anderzijds, uitverkopen kan volgens mij niet ivm niet volledig bezetten tgv Covid dus op deze manier wat extra's pakken is niet heel raar na een jaar zonder inkomsten.
 
Yups, paar jaar geleden was voorronde EL (ja lager niveau, scheelt iets in prijs) nog €10 op oost en west. €27,50 is wel hoog ja.
Anderzijds, uitverkopen kan volgens mij niet ivm niet volledig bezetten tgv Covid dus op deze manier wat extra's pakken is niet heel raar na een jaar zonder inkomsten.
Kortom door blunders Brands en JdJ zijn de supporters de klos want ze moeten ergens het geld weghalen ...:cautious:
 
Zeker niet lacherig, wij zijn nog lang niet zo ver dat tegenstanders weer bibberig naar Eindhoven komen, ook niet na 2 wedstrijden tegen Gala. Zij hebben ook Celtic uitgeschakeld, zegt wel dat het niet een stelletje amateurs zijn.
Aanvullend; een vriend van me is Celtic supporter. Dit huidige Celtic is niet in beste doen.
 
Helemaal geen duhh... 3e voorronde man. Dat je het zo progressief verhoogt is triest.

Wat is het zelfde gebleven of goedkoper geworden anno 2020/2021 in de wereld? Zo goed als niks bijna, dus duhhh dat PSV de prijs omhoog doet. Men weet dat mensen lang niet geweest zijn en staan te springen, al maken ze 50 euro voor 3e voorronde loopt het nog storm.
 
Moet wel even bij gemeld worden dat seizoenskaarthouders alle voorronde wedstrijden gratis mogen bezoeken. Tenminste, als je vorig seizoen een kaart had.
 
Willen we eigenlijk wel CL halen? Ben je meestal toch kansloos. Of was er nog steeds die ontsnappingsroute naar de EL?

Hoe het ook zij: junior en ik zijn er bij :cool:
Voor het sportieve, liever EL, voor de centjes, doe maar CL. En dan hopen op een gunstige loting. Ontsnapping EL is er, maar met een tussenronde als ik t goed heb.
 
Willen we eigenlijk wel CL halen? Ben je meestal toch kansloos. Of was er nog steeds die ontsnappingsroute naar de EL?

Hoe het ook zij: junior en ik zijn er bij :cool:
Tuurlijk wil je altijd CL halen. Je bent nooit kansloos. Bovendien: 70 miljoen startpremie. Ja, doe maar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan