PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Humtoezje

Aanvoerder
Die Denen en Turken zijn zeker wel een maatstaf. Vorig seizoen zou je door beiden uitgeschakeld zijn.
Vind ik ook. Zo’n keeper bijvoorbeeld wist het gewoon echt niet meer. PSV liet hem er slecht uitzien. Die gast is toch basisklant normaal?

En vanuit de andere kant bezien en dat zegt ook veel: Obispo zag er de hele wedstrijd goed uit, mede omdat het vaak makkelijk is in een goed draaiend elftal mee te doen.

Ik weet het alleen nog niet zo goed met de backs en met de keeper van PSV. En of Gakpo sterallures en nare individualistische trekjes krijgt, maar dat hij in zijn schoenen blijft staan. Ik vind het niet zo’n goed idee om hem reserveaanvoerder te maken, eigenlijk.

Luc de Jong

Aanvoerder
Afgelopen 3 “Europese wedstrijden” 10 doelpunten voor 2 tegen. Tegen ploegen als Gala en Midtjylland doe je dat toch echt goed. Hopelijk als we doorgaan, kunnen we Benfica/Spartak verslaan, maar dat wordt heel lastig. Zou mooi zijn als we CL halen alles kan, het team is goed op elkaar ingespeeld, spelers lijken fit en de groepschemie oogt ook goed. Ik sluit niks uit. Mocht je toch in de EL komen, heb je een team waarmee je daar echt wel ver in het toernooi komt. Maar we gaan volle bak voor die CL en als je Benfica/Spartak verslaat kan het in de groepsfase ook nog wel is heel gezellig worden met het spel wat we nu spelen.

Luc de Jong

Aanvoerder
Vind ik ook. Zo’n keeper bijvoorbeeld wist het gewoon echt niet meer. PSV liet hem er slecht uitzien. Die gast is toch basisklant normaal?

En vanuit de andere kant bezien en dat zegt ook veel: Obispo zag er de hele wedstrijd goed uit, mede omdat het vaak makkelijk is in een goed draaiend elftal mee te doen.

Ik weet het alleen nog niet zo goed met de backs en met de keeper van PSV. En of Gakpo sterallures en nare individualistische trekjes krijgt, maar dat hij in zijn schoenen blijft staan. Ik vind het niet zo’n goed idee om hem reserveaanvoerder te maken, eigenlijk.
Gakpo is een slimme jongen, met een verstandige familie om hem heen (althans zo oogt het uit video’s die ik zag). Die wordt echt wel gecorrigeerd mocht die dit gedrag vertonen.

DrJ

Routinier
Afgelopen 3 “Europese wedstrijden” 10 doelpunten voor 2 tegen. Tegen ploegen als Gala en Midtjylland doe je dat toch echt goed. Hopelijk als we doorgaan, kunnen we Benfica/Spartak verslaan, maar dat wordt heel lastig. Zou mooi zijn als we CL halen alles kan, het team is goed op elkaar ingespeeld, spelers lijken fit en de groepschemie oogt ook goed. Ik sluit niks uit. Mocht je toch in de EL komen, heb je een team waarmee je daar echt wel ver in het toernooi komt. Maar we gaan volle bak voor die CL en als je Benfica/Spartak verslaat kan het in de groepsfase ook nog wel is heel gezellig worden met het spel wat we nu spel
Mocht dat lukken en in de CL ook nog eens een redelijke loting hebt, dan is de 3e plek ook niet zo verkeerd.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Echt een jaar om even 70 miljoen uit de CL te halen dus laten we het nu echt afmaken.
Laten we ook hopen dat Feyenoord en Vitesse de punten gaan pakken en een mooi seizoen ervan maken in Europa. In dat geval mag Ajax zijn 6 poulewedstrijden wel verliezen. 😄

Barendrechts

Supporter
Mvogo en Teze, definitief hun basisplaats kwijtgeraakt. Heel mooi dat Obispo het mag laten zien. Met die Viergever, ben ik inmiddels wel klaar mee. Kwam tegen Galatasaray als een oudwijf erin.

Verder logische opstelling. Blijf alleen de rechtsbackpositie zwak vinden. Niet echt kapot van van die Mwene.

Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer.
Hopelijk een strakke 3-0 winst of meer. Geen enkel probleem!

Humtoezje

Aanvoerder
Vorige week ging het over de matige bank van PSV.
Obispo, Viergever, Mvogo en Teze kunnen de basis makkelijk aan tegen bv Vitesse of Feyenoord.
Pröpper zelfs een trap hoger.
Vertessen heb je nog.
Dat zijn 6 reserves die gewoon mee kunnen doen. Dat is voor de eredivisie toch gewoon competitief tegen Ajax? Volgens mij wel.

Nog een spits erbij. Die wel.

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Echt een jaar om even 70 miljoen uit de CL te halen dus laten we het nu echt afmaken.
Laten we ook hopen dat Feyenoord en Vitesse de punten gaan pakken en een mooi seizoen ervan maken in Europa. In dat geval mag Ajax zijn 6 poulewedstrijden wel verliezen. 😄
Ik hoop met je mee, maar afgaande op de voorgaande ronde in die Conference League ben ik bang dat we de punten van Ajax hard nodig zullen hebben voor de coefficient ☹.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Vorige week ging het over de matige bank van PSV.
Obispo, Viergever, Mvogo en Teze kunnen de basis makkelijk aan tegen bv Vitesse of Feyenoord.
Pröpper zelfs een trap hoger.
Vertessen heb je nog.
Dat zijn 6 reserves die gewoon mee kunnen doen. Dat is voor de eredivisie toch gewoon competitief tegen Ajax? Volgens mij wel.

Nog een spits erbij. Die wel.
Als die Fofana nou gewoon tekent hoeft dat ook niet.

Humtoezje

Aanvoerder
Ik hoop met je mee, maar afgaande op de voorgaande ronde in die Conference League ben ik bang dat we de punten van Ajax hard nodig zullen hebben voor de coefficient ☹.
Heel veel flutlandjes gaan punten scoren vanwege die nieuwe competitie. Dat zit er inderdaad dik in.

Schoutjes

Supporter
Heerlijk! Vorig seizoen hadden we zo'n klote start met late transfers en veel corona gevallen. Nu is het compleet andersom; top!

Samenspel lijkt ook beter zonder Malen en Ihattaren. Genieten die eerste 3 potjes

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan