PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gewoon gaan. Je hoeft niet te praten met hem. Zulke kennissen heb ik ook.
Ach t is meer wat Roy zegt. Aan de andere kant, de prikken zitten er in, t leven mag wel weer terug naar normaal.
Heb ff gekeken, kan gewoon op basis van de vaccinatie naar binnen, maakt de drempel wel weer lager voor mij
 
Ach t is meer wat Roy zegt. Aan de andere kant, de prikken zitten er in, t leven mag wel weer terug naar normaal.
Heb ff gekeken, kan gewoon op basis van de vaccinatie naar binnen, maakt de drempel wel weer lager voor mij
Mag je jezelf zeker gunnen. Je hebt je plicht gedaan, en let verder goed op dus dan zal ik ook zeker gaan.
 
Doe mij maar CL.
En dan niet 4e worden in de poule.
Sportief lijkt het logisch om het liefst 3e te worden met een punt of 8. Overwinteren in de EL, dus. PSV heeft een ploeg die daar de halve finale kan halen, vind ik.
Als je 3e wordt met een punt of 8, dan zal dat verschrikkelijk zuur zijn, want dan zit je wel heel erg dicht bij plaats 2 en overwintering in de CL.
 
Ach t is meer wat Roy zegt. Aan de andere kant, de prikken zitten er in, t leven mag wel weer terug naar normaal.
Heb ff gekeken, kan gewoon op basis van de vaccinatie naar binnen, maakt de drempel wel weer lager voor mij

Gewoon doen. Je bent beschermd en er wordt goed gecontroleerd. De kansen zijn echt nihil. En mocht je het krijgen, koop dan meteen even een lot van de Staatsloterij
 
Gewoon doen. Je bent beschermd en er wordt goed gecontroleerd. De kansen zijn echt nihil. En mocht je het krijgen, koop dan meteen even een lot van de Staatsloterij
Klopt, en ik onttrek mij niet aan de illusie dat ik t nooit zal oplopen. Ben d'r wel achter dat we als binnenkomsttijd 18u tot 18:30 hebben... Moet dus ff een goed boek meenemen :maniac:
 
Ach t is meer wat Roy zegt. Aan de andere kant, de prikken zitten er in, t leven mag wel weer terug naar normaal.
Heb ff gekeken, kan gewoon op basis van de vaccinatie naar binnen, maakt de drempel wel weer lager voor mij
Als ik niet op vakantie zou gaan was ik zeker naar de wedstrijd gegaan. Alleen als ik het oploop verpest ik het voor het hele gezin. Dat is nu meer mijn punt. Dus verbazend genoeg gaat mijn gezin nog voor psv😂
 
En even los van dat ***%%%^^àà virus:

Dit wordt echt een zwaardere pot dan tegen Gala.

Volgens mij is Midtjylland een ploeg zoals Heerenveen:
Een ploeg waartegen wij de afgelopen jaren VEEL punten hebben laten liggen; en waartegen we het per definitie moeilijk mee hebben.
 
Als ik niet op vakantie zou gaan was ik zeker naar de wedstrijd gegaan. Alleen als ik het oploop verpest ik het voor het hele gezin. Dat is nu meer mijn punt. Dus verbazend genoeg gaat mijn gezin nog voor psv😂
Wacht maar tot we de halve finale bereiken. Zal geen vakantie plannen rond die tijd. 😄
 
En even los van dat ***%%%^^àà virus:

Dit wordt echt een zwaardere pot dan tegen Gala.

Volgens mij is Midtjylland een ploeg zoals Heerenveen:
Een ploeg waartegen wij de afgelopen jaren VEEL punten hebben laten liggen; en waartegen we het per definitie moeilijk mee hebben.
4-0
 
Klopt, en ik onttrek mij niet aan de illusie dat ik t nooit zal oplopen. Ben d'r wel achter dat we als binnenkomsttijd 18u tot 18:30 hebben... Moet dus ff een goed boek meenemen :maniac:
Wij een half uurtje later. Ik vind het best leuk om op tijd te zijn, maar dit is wel erg op tijd. Is dat voor de horeca in het stadion?

Welk vak zit je?
 
Dat tijdslot is een streeftijd, zoals ook op de website aangegeven staat. Maakt niet uit als je later bent. Het is op zijn Rutte's "probeer het"
 
Dat tijdslot is een streeftijd, zoals ook op de website aangegeven staat. Maakt niet uit als je later bent
Weet ik, maar als iedereen er zo over denkt hebben we d'r nog geen bips aan. Zal niet om 6u aan de poort staan, maar wachten tot half 8 gaat m ook niet worden.
 
Ben er sinds 3 jaar ook eindelijk weer een keer bij, kan niet wachten. Lekker rustig op Vak C deze keer, helaas wel in mijn eentje maar dat mag de pret niet drukken.
Konden jullie meerdere tijdslotten kiezen? Ik kreeg namelijk maar 1 optie voorgeschoteld.
 
Ben er sinds 3 jaar ook eindelijk weer een keer bij, kan niet wachten. Lekker rustig op Vak C deze keer, helaas wel in mijn eentje maar dat mag de pret niet drukken.
Konden jullie meerdere tijdslotten kiezen? Ik kreeg namelijk maar 1 optie voorgeschoteld.
Van wat ik begreep kon die kennis ook maar 1 tijdslot "kiezen".
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan