PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je vraagt je bijna af of Ramalho wel een zaakwaarnemer heeft. Mino had hem na deze wedstrijd ziek laten melden en de volgende dag bij een PSG of Juve ondergebracht
 
Jammerrrrr! x3. Verhaal van de tweede helft. Jammer dat er niet nog een doelpuntje wordt bijgeprikt.
 
Ja zo kan je iedereen wel niet een echte krachtmeting noemen. Kappen nou.
Die zwaardere krachtmetingen gaan ook nog komen, dus ik ben het niet met je eens. En als je me kent weet je dat ik positief ben over dit PSV, als ik het zo hoor speelt PSV nu ook weer als een baas dus ik heb er alle vertrouwen in dat we een strijd zullen leveren en ik acht de kans groot dat we de groepsfase gaan bereiken als we nu door gaan.
Nergens voor nodig dat jij nu voor mij gaat bepalen waar ik moet stoppen.
 
Toch wel leuk voor de spelers van Midtylland kunnen ze zeggen dat een keer tegen Gotze gevoetbald hebben.
 
Die zwaardere krachtmetingen gaan ook nog komen, dus ik ben het niet met je eens. En als je me kent weet je dat ik positief ben over dit PSV, als ik het zo hoor speelt PSV nu ook weer als een baas dus ik heb er alle vertrouwen in dat we een strijd zullen leveren en ik acht de kans groot dat we de groepsfase gaan bereiken als we nu door gaan.
Nergens voor nodig dat jij nu voor mij gaat bepalen waar ik moet stoppen.
Kappen nou moet je iets anders lezen. Sorry als het rot overkomt.
Dit PSV speelt goed maar is er zeker nog niet. Dat is waar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan