PSV - FC Midtylland | Dinsdag 3 augustus Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hun reactie gisteren na het verslaan van Celtic:

Ik vraag me af of ze toen al wisten dat ze nog twee rondes moeten. :S:
Ze zijn zeker van Europees voetbal tot en met december. Dat is al een mooie overwinning.

Ik ben wat dat betreft ook heel blij dat we Gala verslagen hebben. Al falen we tegen die Midgets (wat ik me niet kan voorstellen), kunnen we toch wel gewoon Europees voetballen.
En dan niet in die Conference League, want dat is echt voor de C-klasse...

Vrees overigens dat de finale voor ons gewoon te hoog is gegrepen. Benfica, Shaktar en zo. Daar geloof ik niet in dat we die kunnen hebben.

Maar goed. Tegen de Midgets winnen we 3-1.
 
Tja, club waar we niet eerder tegen hebben gespeeld en om op 3 confrontaties tegen Deense clubs over een periode van bijna 60 jaar conclusies te trekken is mij een aantal bruggen te ver. Desalniettemin toch even een doorkijkje hoe de eerdere confrontaties tegen Denen verliepen.

Denen.jpg
 
Moet wel even bij gemeld worden dat seizoenskaarthouders alle voorronde wedstrijden gratis mogen bezoeken. Tenminste, als je vorig seizoen een kaart had.

Tuurlijk wil je altijd CL halen. Je bent nooit kansloos. Bovendien: 70 miljoen startpremie. Ja, doe maar.

Potverdrie wat een geld. Het wordt steeds gekker.

Wat ik me wel afvraag: waarom maken ze geld nooit netjes over? ;)
 
Ik las dat wij dan ca 30 miljoen zouden krijgen en Ajax 38 miljoen
 

Bijlagen

  • 90C3B0AC-FBC2-46F7-A734-554AE3D3A50B.jpeg
    90C3B0AC-FBC2-46F7-A734-554AE3D3A50B.jpeg
    59 KB · Weergaven: 3
Dat is een typefout, kan bijna niet anders. Ajax krijgt voor de deelname namelijk 15 miljoen aan startpremie, en daar komt dan nog 20 bovenop vanwege hun plek op de coefficienten lijst. Ik denk dat wij dan ongeveer tussen de 20-30 gaan krijgen. Ook prima natuurlijk, doen we niet moeilijk over :maniac:
Dat denk ik dus ook ja
 
Dat is een typefout, kan bijna niet anders. Ajax krijgt voor de deelname namelijk 15 miljoen aan startpremie, en daar komt dan nog 20 bovenop vanwege hun plek op de coefficienten lijst. Ik denk dat wij dan ongeveer tussen de 20-30 gaan krijgen. Ook prima natuurlijk, doen we niet moeilijk over :maniac:
VP's vulva. Heb het opgezocht:

https://www.sportingnews.com/us/soc...ue-prize-money-2021/5i1j0n2hh9r01ffvgqfsp541l

Maar ook die miljoenen zijn meer dan genoeg reden om altijd aan de CL te willen deelnemen, nog los van het feit dat je altijd op het hoogste niveau moet willen meedraaien (ook voor de uitstraling van de club naar de buitenwereld toe en om interessant te zijn voor sperlers om voor PSV te willen spelen), die ervaring voor de eigen spelers belangrijk is, en een rol kan gaan spelen in een te ontvangen bedrag voor de eigen spelers.
 
VP's vulva. Heb het opgezocht:

https://www.sportingnews.com/us/soc...ue-prize-money-2021/5i1j0n2hh9r01ffvgqfsp541l

Maar ook die miljoenen zijn meer dan genoeg reden om altijd aan de CL te willen deelnemen, nog los van het feit dat je altijd op het hoogste niveau moet willen meedraaien (ook voor de uitstraling van de club naar de buitenwereld toe en om interessant te zijn voor sperlers om voor PSV te willen spelen), die ervaring voor de eigen spelers belangrijk is, en een rol kan gaan spelen in een te ontvangen bedrag voor de eigen spelers.
Waar trek je meer mee, kansloos afgaan in de CL of ver komen in de EL. Vraag mij dat toch echt af, hoewel ik ook begrijp dat spelers ook graag op t hoogste niveau willen spelen.
 
Waarom zo negatief en er vanuitgaan dat je er kansloos af gaat?
Ho, heej, wacht. Zo bedoelde ik het niet. We hebben dit jaar best een leuk stel, met nog 2 gerichte aankopen kunnen we mogelijk wat bereiken, hangt ook van de loting af, je moet een beetje geluk hebben.

Was wat dat betreft meer een algemene stelling, niet op de huidige jaargang van PSV betrokken.
 
Waar trek je meer mee, kansloos afgaan in de CL of ver komen in de EL. Vraag mij dat toch echt af, hoewel ik ook begrijp dat spelers ook graag op t hoogste niveau willen spelen.
Doe mij maar CL.
En dan niet 4e worden in de poule.
Sportief lijkt het logisch om het liefst 3e te worden met een punt of 8. Overwinteren in de EL, dus. PSV heeft een ploeg die daar de halve finale kan halen, vind ik.
 
Doe mij maar CL.
En dan niet 4e worden in de poule.
Sportief lijkt het logisch om het liefst 3e te worden met een punt of 8. Overwinteren in de EL, dus. PSV heeft een ploeg die daar de halve finale kan halen, vind ik.
Je moet altijd het liefst eerste worden. 3e worden is waar je dan op terug kunt vallen als het niet lukt.
 

PSV krijgt na thuisduels goed nieuws van de GGD​

link

In aanloop naar het Champions League-duel met FC Midtjylland kreeg de club goed nieuws vanuit de GGD. Er zijn geen corona-besmettingshaarden te relateren geweest aan twee van die drie wedstrijden: PSV-PAOK en PSV-Galatasaray.

Mooi ... En doorrr ...
Hopelijk weer snel een vol stadion.
 

PSV krijgt na thuisduels goed nieuws van de GGD​

link

In aanloop naar het Champions League-duel met FC Midtjylland kreeg de club goed nieuws vanuit de GGD. Er zijn geen corona-besmettingshaarden te relateren geweest aan twee van die drie wedstrijden: PSV-PAOK en PSV-Galatasaray.

Mooi ... En doorrr ...
Hopelijk weer snel een vol stadion.
En weer 2 weken verder, meer mensen geprikt, meer mensen die 2 weken na de 2e prik zitten
 

PSV krijgt na thuisduels goed nieuws van de GGD​

link

In aanloop naar het Champions League-duel met FC Midtjylland kreeg de club goed nieuws vanuit de GGD. Er zijn geen corona-besmettingshaarden te relateren geweest aan twee van die drie wedstrijden: PSV-PAOK en PSV-Galatasaray.

Mooi ... En doorrr ...
Hopelijk weer snel een vol stadion.
PSV heeft slecht nieuws gekregen van de GGD: besmettingen te wijten aan een van de wedstrijden in het Philips-stadion.
 
Hmm, krijg net t aanbod om met een kennis mee te gaan die een kaartje over heeft. Twijfel twijfel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan