PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.

Natuurlijk niet alleen Roger's schuld, maar ik kan mij wel vinden in het artikel. De grote vraag is wie dan wel? En ik denk aan de alternatieven dan is misschien de keuze voor Roger zo slecht nog niet.
Het artikel stelt dat het tot op heden steeds lijkt te lukken door de kwaliteiten van de spelers, daar vond ik gisteren nou een perfect voorbeeld voor maar dan met het voorvoegsel "mis". 3 van de 4 goals uit persoonlijke fouten.

Daarnaast gaat Roger van de zomer toch al weg. Er zijn weinig trainers die trek hebben om van club willen wisselen 2/3 maanden voor het eind van het seizoen. Laat hem dus maar zitten. Van de zomer heb je meer opties qua trainers.
 
Het artikel stelt dat het tot op heden steeds lijkt te lukken door de kwaliteiten van de spelers, daar vond ik gisteren nou een perfect voorbeeld voor maar dan met het voorvoegsel "mis". 3 van de 4 goals uit persoonlijke fouten.

Daarnaast gaat Roger van de zomer toch al weg. Er zijn weinig trainers die trek hebben om van club willen wisselen 2/3 maanden voor het eind van het seizoen. Laat hem dus maar zitten. Van de zomer heb je meer opties qua trainers.
Ik ben een beetje bang voor het kaliber trainer dat we kunnen aantrekken. Wie wil er naar een club die nog niet goed genoeg is voor de Conference League.
 
Om een wedstrijd tegen Kopenhagen nou onder toppers te scharen vergt ook nogal wat fantasie. Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk elftal hoor. Maar een topper? Wil er bij mij niet in.
Nou zo bedoel ik het ook niet, meer als een alles of niets wedstrijd waar het moet gebeuren. Maar ik denk wel dat je Kopenhagen ietwat onderschat. Die draaien in nl zeker in de top 3 mee
 
Ik lees overal dat volgende week al is uitgemaakt dat we eventjes doorgaan. Dat zie ik niet gebeuren. Ik vond het een lepe counterploeg die in de omschakeling ineens heel aardig en snel de juiste man weet te vinden. Hopelijk lopen we zondag geen averij op. Dat zou ik nog het ergste vinden. Verder wel een leuke wedstrijd en heerlijk zo zonder VAR. Goal is goal en doorrrrrr.
Wij moeten volgende week die counterploeg zijn.
 
Als Drommel het niet is zou ik nu misschien zelfs wel keer gokken op Delanghe. Als deze keeper toch alleen maar blundert kan je net zo goed een jong talent daar de kans geven.
Het gaat mij meer om de manier van keepen. Drommel is niets bij hoge ballen en blijft ook bij corners op zijn doellijn staan. Waarom PSV dit niet heeft gezien is mij een raadsel. Ieder keeper houdt wel eens een bal tegen, en dat doet Drommel ook. Maar het is een beperkte keeper met beperkte mogelijkheden.
 
Nou zo bedoel ik het ook niet, meer als een alles of niets wedstrijd waar het moet gebeuren. Maar ik denk wel dat je Kopenhagen ietwat onderschat. Die draaien in nl zeker in de top 3 mee
Ik zal het niet op de spits drijven maar top drie in de Mickey Mousecompetitie en deelnemer aan de Conderence league...:unsure:...:confused:...:cry:

p.s. ik besef dat de situatie nu eenmaal is zoals die is en ik het maar beter kan accepteren of gewoon geen wedstrijden in de conference kijken.
 
Het gaat mij meer om de manier van keepen. Drommel is niets bij hoge ballen en blijft ook bij corners op zijn doellijn staan. Waarom PSV dit niet heeft gezien is mij een raadsel. Ieder keeper houdt wel eens een bal tegen, en dat doet Drommel ook. Maar het is een beperkte keeper met beperkte mogelijkheden.
Maar hem altijd als DE zondebok te bestempelen is ook niet correct het was zijn fout niet dan Kopenhagen veel feller voor de dag kwam en los door de verdediging liep .
Het was ook zijn fout niet dan zijn " medemaats "hopeloos begonnen te klungelen bij de tegengoals. De corner ok daar had hij misschien meer kunnen doen maar waar zaten de verdedigers.
De laatste minuut stopte hij wel een gemaakte goal mag ook gezegd worden .

.
 
Geen strijd gezien, slappe hap
???

Wil je zeggen dat je onder de rust in slaap bent gevallen en de geweldige come back van 1-3 tot 4-4 dus hebt gemist?
Of is het verschil tussen kwaliteit en mentaliteit je niet helemaal duidelijk?

Wat we hebben gezien leek weliswaar comedy capers maar was tegelijk ook zeer amusant.
Kijkend op het puntje van je stoel kwamen voor een supporter alle denkbare emoties langs.
Met als uiteindelijk resultaat dat we nog steeds kans maken om donderdag de volgende ronde te bereiken.
En na het tweede geklungel van Ajax op rij is dit PSV dus nog steeds in de race voor DRIE prijzen die er toe doen, waaronder een Europese.
Toch niet gek voor een zo bekritiseerde coach en ploeg halverwege de maand maart ?

Forza PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan