PSV - FC Kopenhagen | Donderdag 10 maart | Eindstand 4-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jij verwacht dat we geen doelpunt daar incasseren? En al speel je gelijk, dan moet je het in de verlenging beslissen, waar zij thuisvoordeel hebben. Penalties verlies je met onze goalies sowieso.

Dat laatste ben ik niet mee eens. Penalty´s stoppen is een heel ander vak dan gewoon keepen. Dus je kan niet zonder meer zeggen dat we sowieso gaan verliezen met onze keeper.
 
Het is een patroon geworden: als het een grote wedstrijd wordt en een soort knock-out vorm is, dan laat PSV het afweten. Of het nou tegen Ajax is of tegen Benfica of Sociedad of nu tegen Kopenhagen. We winnen sporadisch als het er op aankomt. Daarvoor hebben we een te wankele verdediging en keeper(s) en her en der hebben de verkeerde wissels en rare opstellingen ons de das omgedaan: ineens speelde we bijv tegen AZ in een 5-3-2 systeem, dat is maar een voorbeeld.
Het is eigenlijk te veel om op te noemen waarom we de grote wedstrijden maar amper winnend kunnen afsluiten.
Daar dacht ik na de wedstrijd ook weer aan, alweer geen topper gewonnen, schrijf maar bij in de lange lijst onder schmidt
 
Kon helaas niet kijken, was Kopenhagen goed? Of waren wij matig?
Wisselend. PSV begon HEEL slecht en Kopenhagen vrij sterk. Daarna schoot Kopenhagen in een verdedigend blok wat ze goed uitvoerden en werd het aan de ene kant een goede partij van beide kanten maar aan de andere kant met heel erg veel fouten (een goede partij met veel fouten... Juist)

Uiteindelijk hadden we nog de winst kunnen pakken, maar ook kunnen verliezen.
 
Wisselend. PSV begon HEEL slecht en Kopenhagen vrij sterk. Daarna schoot Kopenhagen in een verdedigend blok wat ze goed uitvoerden en werd het aan de ene kant een goede partij van beide kanten maar aan de andere kant met heel erg veel fouten (een goede partij met veel fouten... Juist)

Uiteindelijk hadden we nog de winst kunnen pakken, maar ook kunnen verliezen.
Thanks voor je samenvatting! Maken we nog kans daar denk je?
 
Als Drommel het niet is zou ik nu misschien zelfs wel keer gokken op Delanghe. Als deze keeper toch alleen maar blundert kan je net zo goed een jong talent daar de kans geven.
 
Als Drommel het niet is zou ik nu misschien zelfs wel keer gokken op Delanghe. Als deze keeper toch alleen maar blundert kan je net zo goed een jong talent daar de kans geven.
Die blunderde laatst ook in jong, wordt je nu nog niet beter van. Misschien over 2 jaar
 
Was ff de blunder van Veerman vergeten. Kortom, 4 blunders, 4 tegengoals, waarvan 3 in de 1e helft :(

Gelukkig maar.

Niet gelukkig voor ons als supporter overigens.

Vooraf had ik een stugge wedstrijd met zeer weinig doelpunten verwacht.
Dat is het positieve aan gisteren. We scoren 4 (5).
Volgende week wat stabieler achterin en dezelfde effectiviteit dan kunnen we ons opmaken voor de kwartfinale :rolleyes:
 
Daar dacht ik na de wedstrijd ook weer aan, alweer geen topper gewonnen, schrijf maar bij in de lange lijst onder schmidt
Om een wedstrijd tegen Kopenhagen nou onder toppers te scharen vergt ook nogal wat fantasie. Begrijp me niet verkeerd, het is een leuk elftal hoor. Maar een topper? Wil er bij mij niet in.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan